Indlæg af mazdaz

    Hej alle. Jeg har en ven der skal til at bestille ny pc og jeg ville derfor finde en XP til ham. Men hvilken version skal det være?


    Jeg kan sku ikke lige finde ud af det der med 32 og 64 bit.?


    Der er vel tre versioner:


    Almindelig 32 bit
    X86
    X86-64


    Men hvilken skal man vælge? Og hvilke CPU'er kører hvilke arkitektur?


    Han får en Core2Due E8600


    Hvad skulle jeg bruge, mest optimalt henholdsvis på min AMD 3200+? Og min Core Duo 1,83?


    Hjælp mig, jeg er forvirret.


    Vh Anders

    MacBook 13"


    1,83Ghz
    2Gb ram
    120Gb HDD
    Alle plastikcovers undtagen det på toppen er lige skiftet, incl. tastatur og trackpad, samt nyskiftet skærm og nyt batteri og ny lader.


    Alt i alt er det meste faktisk nyt på den.


    Kom med et bud. Sælger kun hvis jeg får den rigtige pris, da jeg skal have en MacBook Pro hvis den bliver solgt.


    Vh Anders

    Hej alle.


    Jeg er på det senese begyndt at spille lidt test drive unlimited igen og min pc er desværre for langsom.


    Jeg har derfor tænkt mig at opgradere mit gfx og cpu.


    Jeg havde forestillet mig at proppe et gfx mere i magen til det jeg har nu, men så er spørgsmålet: Kan jeg bruge hvilken producent jeg har lyst til, eller skal det være inno3d som det gamle?


    Derudover vil jeg også gerne hvide hvad den kraftigste cpu som passer i sokkel 939 og som er til at komme til for penge hedder.


    Mine spec står for neden.


    På forhånd tak, Anders Madsen.

    Hej alle.


    Jeg sad her ved min computere i dag hvorefter den begyndte at crashe gang, på gang.


    Jeg blev bange for det var noget med temperaturen og downloadede derfor diverse programmer. Og ganske rigtigt ligger både min cpu og MB over 100 grader.


    Jeg prøver derefter at slukke computeren, sætte ny kølepasta på cpu. Tænder igen og temperaturene ligger nu begge under 30 som de altid har gjort det. Pludselig (under 2 sekuner) slår cpu'en over til at være over 100 grader. MB ligger forsat under 30. Nogen der kan hjælpe?


    Vh Anders

    Thuun: Så begynder buddene at ligne noget! Kommer på msn lidt senere.


    Miggel: Selvom IBM'en også er super fed computer takker jeg pænt nej(: Jeg har allerede en MacBook Men PowerBook'en er bare så fed at jeg MÅ eje en:p

    Det er et ældre atx kabinet jeg har lavet om. Jeg har malet det sort, skåret en flamme ud i siden og sat plexiglas på. Så er der blå lys i en af blæserne. Det ser rigtig godt ud.


    Der er også Dvd drev i.

    Lige en opdatering:


    Følgende bud er givet:


    MB,Cpu+køler,PSU: 500


    GFX+Køler: 300


    HDD+Ram: 350


    Jeg har original embalage til MB, PSU, GFX og Ram.


    Jeg har kvittering på alle dele(:


    Synes i ikke at det er synd at det skal gå for så lidt? Kom med nogle bud(:

    Yilar: Det er noteret. Ja jeg skulle mene jeg har kvittering. Er lige på vej på arbejde så checker når jeg kommer hjem. Har også original emballage. Det er vel et års penge.


    Thuun: Det er noteret(:

    Thuun: V godt det ikke er noget vildt set-up men synes godt nok det er lidt lavt. Det skal lige siges at der følger et kabinet med hvor der er skåret en flamme i siden med plexiglas på bagsiden og blå lys.