Indlæg af argargar

    man skal bare give et godt indtryk. at være på serveren siden day one er nok en god ting, det var da nok det der fik mig ind i forte dengang fordi jeg havde pvp'ed med mange fra forte og snakkede med dem selvom jeg ikke var i deres guild.


    Gear er ligemeget hvis du har sådan et godt forhold til folkene i guildet.. joinede selv med flameguard gauntlets som heal gloves:p men det afhænger fra guild til guild er jeg ret sikker på.

    der er mange historie.. Kan da selv fortælle om mig selv.. Spillede i Forte @ Kazzak Eu i 7måneder hvor i de 5 af dem var jeg uden arbejde for at kunne holde oppe med raiding og farming.. endte med 14-16 timers gaming om dagen.. Det ødelægger alt hvis man bliver for afhængig. :P

    Alliance Horde Overall
    PVE 2,153,968 (67%) 1,068,576 (33%) 3,222,544
    PVP 1,440,922 (49%) 1,527,670 (51%) 2,968,592
    RP 374,291 (63%) 220,748 (37%) 595,039
    RP-PVP 150,855 (50%) 150,068 (50%) 300,923

    Overall 4,120,036 (58%) 2,967,062 (42%) 7,087,098


    det er stats for alle servere.. med mindre man spiller på n00b Pve (:D) så er der ikke den store forskel generalt set, selvfølgelig kan der være støre ændringer på individuele servere.


    og det her er inc. alle chars. banks osv.

    har spillet ½år horde og og resten ally.. Der er ikke ændret ind pind. der er stadigvæk 9årige børn som lider af damp på horde siden som spammer Krol blade eller whatever, der er lige så mange scammers..

    Børn, hold nu op med at sige Bubble ftw blahblabhalbahblab bare fordi i høre paladin i en sætning.. :)



    1. Horde er ikke mere voksen end alliance, det er et faktum.
    2. Paladiner kan mere end at heale og bubble.
    3. Paladiner er Holy defenders, hvilket burde kun være for alliance.

    ice lance er jo 100% ret færdig at man kan critte 2500 på 150 mana hvert sekund 2-3 gange. MEGET retfærdigt.. uhh ja. kan virkelig se hvor retfærdigt det er.


    til S_Phoenix. syntes du det gennemtænkt at en mage kan critte op til 3 gange for 2500 for 150x3 mana og INSTANT? du har ret, DET er ikke gennemtænkt, men det bliver sku mere retfærdigt nu.

    Quote

    Originally posted by Izaka
    Hov hov! Rogue er da ze leetness itself...Jeg kan nemt hakke alle classes til plukfisk, pew pew!
    Shadow priests er bare røv kedelige, har gamet lidt på en vens og det var mildest talt ikke lige min kop te...Paladin 8o , det er en class der spilles af folk der fik prygl i skolen & ønsker at de kunne hoppe ind i en sæbebobbel når de store bøller kommer :crazyeyes:


    meget konstruktiv kritik til paladiner må jeg sige.. så er rogues vel også folk der kan lide at få den bagi og give den bagi i virkeligheden? altså bøsser hvis du forstår? :T

    Quote

    Originally posted by Claes


    Lige præcis.. du burde bare prøve lige at læse hva folk egentlig har udrettet i private server community'et.. Det er faktisk helt utroligt siden dengang :)


    Og dig, argargar, prøv lige at sætte dig ind i tingene først. Seriøst, du aner jo tydeligvis ikk en dart om private servers, når du siger man skal ændre sin client for at sætte en server op :P


    er realmlist.wtf ikk en org. wow fil fra installationen?

    Taget fra bunden af Wow-europe.com hjemmeside


    http://wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html



    C. You agree that you will not
    i. modify or cause to be modified any files that are a part of a World of Warcraft installation;
    Ergo du må ikke ændre i NOGEN filer fra installationen. Som du gør for at lave en priv server?
    ii. create or use cheats, "mods", and/or hacks, or any other third-party software designed to modify the World of Warcraft experience;
    du må ikke snyde eller bruge third-part program til det. må vel også betyde at man ikke må lave så man kan blive mere end 70 da man så ændre "the World of Warcraft experience"
    iii. use any third-party software that intercepts, "mines", or otherwise collects information from or through World of Warcraft;
    du må faktisk ikke bruge noget som helst andet end wow.. så hvis man så ikke ændre i koder for at få en priv server så er dette også ulovligt


    konklusion: der er ingen måde du kan få en lovlig privat server på uden at bryde Term of Use som du acceptere hvergang der kommer en ny patch og da du instalerede wow.



    VAR DER MERE?!?!?