Indlæg af argargar

    Quote

    Originally posted by Fino
    tænk på de der anubisath sentinels i AQ40..


    prøv denne her sammensætning med dem: Frost fire reflect - Shadow nature reflect - Thorns - Shadowbolt volley...


    Den ville helt klart wipe raidet..


    Thunderclap + shadowbolt volley = kkthxbye

    Kan sige han har en rød Glare som kommer engang imellem.. hvis du bliver ramt af den for du 50K nature dam:P så.. PEWPEWPEPWPWEPEWP!

    FUCK du er n00b Gille!:P davs:P



    han er sku en hård nød ham visc... Masser af NR og NR pots er sku nødvendigt!


    den AOE nr poison han smider giver vist 1100 Nr skade instant også dots giver 500 pr. tic.

    Forte @ Kazzak fik first server kill på C'thun 3 uger siden.. Det er en mega fed kamp med Masser af Pew Pew!!!!!!!!!!!!!!


    folk har noget af glæde sig!

    Quote

    Originally posted by -Sandman-


    Seriøst! Gz !! Jeg vil så meget have det sværd! Det er mega nice! Men jeg tror faktisk ikke jeg ville bytte det med ashkandi... med mindre der ikke var andre i guildet interesserede i ashkandi self ;) Men det sker nok ikke :)


    WTF du er på Kazzak? giv lige en /poke når du ser Dorf pala på Gnome mount 8)

    Quote

    Originally posted by CarStone
    Jeg havde den Epic hammer. havde taget flere måneder at samle den..
    Ventede bare på eye of sulfuras. vente vente..... zzzz....
    Så i en lille periode havde jeg ikk meget tid til wow så var ikk i MC.
    Eye dropper, en shammy for det. :ph34r:


    PWND!!!! 8)



    vores en Mt har ventet 7måneder på anden binding og droppede sidste tirsdag.. nr. 3 Thunderfury :hb:

    skolepenge tilbage? pfffft jeg multitasker skuda! :clap:


    har da også hørt om en som har over 230 played på sin ene char.. men han leechede i OG ... så der er meget forskel på folks played og hvor seriøst man kan tage det.. på mit played har jeg opnået. tog mig f.eks 30 dage og blive 60 :O


    rank 10
    første på server der fik GNome Mount Som dorf(og en af de første til cross faction mounts)
    Exalted i AB/AV og godt på vej til revered i WSG
    30K Honor kills
    exalted med ZG og snart med Hydraxian waterlords og Agent dawn.
    også har jeg været med til clearing af samtlige bosser i Wow =D



    om det er meget eller lidt kan man jo vurdere, syntes ivhertfal ikke det er meget..

    GNomish, men jeg har self valgt goblin, da det er SELFDESTRUCTION 4 LIFE!!! altså der er fede ting som giver dig selv skade.... Goblin SApper charger, omkrin 600 dam til alle og 400 til dig selv, og critter med 1400... den er fed i bg, man for target og hvis en mage har leget med dem lidt inden for du 3-5 killing blows

    altså det er jo forskelligt hvor meget man laver fra lvl til lvl, jeg kan med min mage og en priest lave 40k i timen i tanaris som lvl 42, og det gik i en 2 lvls... men er sikke rpå der er flere steder man kan grinde massive mobs, Wetlands med murlocs f.eks, murlocs er nok det letteste at aoe grinde...

    Ja vi havde lige lavet questen så vi kunne komme i Bwl, så vi tog derind 15mand og ville prøve Razorgore... Vi fik ham mindcontroled så mobs hoppede på ham som Mindcontrolede, og vi endte med at dø, efter vi var døde gik alle de andre adds på RAzorgore og fik ham hvorefter han laver et kæmpe ARcane Aoe som dræber alt i rummet..


    og jo den er meget sværere efter hotfix

    Jeg spiller PvP og det er klart det fedest, ALtså PvE er for tøsedrenge, pvp er mere realistisk og det for man mere ud af,


    Hov 60 tauren warrior der vil nakke min rich thorium.. SLAM, så ryger han rundt.^^

    var der idne 15 mands efter ubrs, og vi fik ham dræbt men da det ikke er hele missionen så blev vi lidt skuffet^^

    altså mit svar er Tyrs Hand i EPL, hvor der dropper 3s-30ds, + man kan let på en dags tid score 5-6 blue items som kan sælges hvis man er 2-3 der grinder. og runecloth er der masser af... Mobs er fra 53+til 59+ scarlet folk

    Kan sige det samme, HAr fået mit Portal Trinket og kan sige det er fedt i bg at man lige har en xtra chance at slå den shaman ned... er dødet 21 gange og den proccet 3 gange så det virker optimalt..



    Det mere fede ved den er at det er ikke 20 healt og mana men mere, kommer med % vis senerer