Mages ekstreme nerf

  • Halløjsa!
    Jeg har netop hørt om den ændring der sker ved mages i næste patch, ting som shatter blever fuldstændigt ubrulige. Hvad syntes I om det?


    Til dem der ikke ved hvad ændringen går ud på:
    Fremover vil ALLE former for crits fjerne Frost Nova - Selv hvis Molten Armor critter forsvinder det. Det gælder også hvis en helt anden person critter på et Frost Nova'et target - så forsvinder det.


    ... Godt jeg er rerollet Rogue :idea:

  • Hver gang jeg læser patch notes og Blizzard endnu ikke har fixet hunter/warlocks pet og flying mount kaster jeg en lille smule op. Seriøst forstår jeg ikke hvordan TBC overhovedet kan gå live med såden en kæmpe bug. Det er virkelig at skide på sine kunder. Jeg har en lock med fuld blåt TBC gear og gider ikke at spille på ham da hver gang jeg letter forsvinder mit pet, og en lock uden pet er ikke en skid værd.

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    Halløjsa!
    Jeg har netop hørt om den ændring der sker ved mages i næste patch, ting som shatter blever fuldstændigt ubrulige. Hvad syntes I om det?


    Til dem der ikke ved hvad ændringen går ud på:
    Fremover vil ALLE former for crits fjerne Frost Nova - Selv hvis Molten Armor critter forsvinder det. Det gælder også hvis en helt anden person critter på et Frost Nova'et target - så forsvinder det.


    ... Godt jeg er rerollet Rogue :idea:


    Med min Frost mage, hver gang jeg criter nogen som er fryset fast, så slipper de 90% af gangene eller dør de.

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    Halløjsa!
    Jeg har netop hørt om den ændring der sker ved mages i næste patch, ting som shatter blever fuldstændigt ubrulige. Hvad syntes I om det?


    Til dem der ikke ved hvad ændringen går ud på:
    Fremover vil ALLE former for crits fjerne Frost Nova - Selv hvis Molten Armor critter forsvinder det. Det gælder også hvis en helt anden person critter på et Frost Nova'et target - så forsvinder det.


    ... Godt jeg er rerollet Rogue :idea:


    Synes alligevel aldrig den holder dem fast når man skyder på dem - så mig gør det ikke noget ;)

  • FUCK dem ... i guder ... fedt når man er specced 8/0/53 !


    Syns ikke det særligt gennemtænkt - icelance er mere eller mindre intet værd nu hvis frozen targets fucker efter 1 crit, samt et lille kig på shadowweave tailoring for mages.... "fedt".


    Frozen targets er sku en stor del for en frost mage ... /sigh !


    JA, jeg whiner og har det fint med det, syns sku ik det særligt gennemtænkt det lort.

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af S_Phoenix ().

  • Tror altså også at en masse melee classes har været ude for at få 1 pyro, og 2 fireballs i hovedet uden at nova'en breaker... :boxed: Hvorefter død eller en masse kiting efterfølges. Hvis en mage bare har lidt forstand på hvad han laver kan han tæve enhver melee class.
    Hader også ice lance, så det passer mig fint :razz:

  • Quote

    Tror altså også at en masse melee classes har været ude for at få 1 pyro, og 2 fireballs i hovedet uden at nova'en breaker... Hvorefter død eller en masse kiting efterfølges. Hvis en mage bare har lidt forstand på hvad han laver kan han tæve enhver melee class.


    Ja oki det måske fint nok - men du tænker så ikke over at de har halvt ødelagt IMO shadowweave tailoring hvad angår mages.


    Og eftersom man ikke kan respecce i tailor til spellfire i stedet så har de fucket det rimeligt op..


    Jeg gentager hvad jeg har sagt, det er ikke særligt GENNEMTÆNKT /sigh!


    Der lidt flere aspekter i det end at de kun har smadret frozen targets.

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

  • PVP er ikke baseret på 1mod1 kampe. Der er altid nogle klasser der bare har 0% chance mod en bestemt klasse.


    Jeg synes spillet er i fint balance hvis man PVP'er med en balanceret gruppe setup.

  • Quote

    Originally posted by Deef
    PVP er ikke baseret på 1mod1 kampe.


    Nej, men alligeve er mages i stand til at sheepe en person, samtidig med at han dræber en anden, hvorefter der nok kommer evokation (eller hvad den nu hedder) så magen har mana nok til den næste de skal dræbe.


    Er dog enig med dig S Pheonix omkring proffesions. Det at det ikke er gennemtænkt gør bare at de spilder folks tid. Prøv at skrive til en GM og fortæl ham om dit problem og dine holdninger. Det KU jo være at det kunne lade sig gøre at du kan ændre det.

  • Quote

    Originally posted by Frostwolf
    Jeg kan godt se at det er nedern for mages at skulle blive nerfed, men efter at jeg så denne film, så mener jeg da at der er en lille smule der skal ændres.


    Bare fordi én person er smart nok til at finde på sådan et nummer, så burde alle de andre ikke nerfes pga. det.
    Tror bare det er for at balancere arena fights. Ikke nok med at de kan sætte en ud af spillet med et sheep, men de kan også holde melees væk fra dem og deres andre ranged venner ved frost nova. Hvorefter de ofte bare kan skyde en ned med ranged uden at man kan gøre noget. Så derfor tror jeg at de har lavet det der med crit i nova, for at undgå at en person ingen chance har for at overleve.

  • Quote

    Så derfor tror jeg at de har lavet det der med crit i nova, for at undgå at en person ingen chance har for at overleve.


    Så kunne de have brugt 2 min mere og lavet det direkte mod PvP - JA! det er unfair for andre med de voldsomme crits men i solo PVE er det sku ikke så overdrevet imba igen IMO.

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

  • Det virker ret irriterende hvis de ændrer det så meget. For den eneste måde man bare kan følge en lille smule med en lvl 70 firemage er hvis man har en chance for at critte lidt mod nogle frosted targets.
    Hvis de går så nemt udaf frostnova som folk påstår, så kan man lige så godt smide icelance udaf vinduet. Ikke nogen grund til at bruge den i mod et target der ikke er frosted. Så er det sgu nemmere at bruge Fireblast.

    Syns ikke dmg'en er overdrevet, passer udemærket vil jeg sige. Hvis de skulle gøre noget så kunne de bare fjerne spellsteal, så man ikke kan lave det nummer ham gutten der fyrede af i den video.

  • ice lance er jo 100% ret færdig at man kan critte 2500 på 150 mana hvert sekund 2-3 gange. MEGET retfærdigt.. uhh ja. kan virkelig se hvor retfærdigt det er.


    til S_Phoenix. syntes du det gennemtænkt at en mage kan critte op til 3 gange for 2500 for 150x3 mana og INSTANT? du har ret, DET er ikke gennemtænkt, men det bliver sku mere retfærdigt nu.