Horde + Paladin's

  • Hey!


    Hade ikke lige noget og tage mig til så ville da lige se nogle "WoW" videoer´


    Efter og hade set denne http://www.youtube.com/watch?v…apoM&mode=related&search= video kom jeg til og tænke og det er rigtigt?


    jeg syntes selv ikke at plaldin's høre hjemme ved horde.


    Så nu ville jeg gerne høre jeg mening.


    Høre paladin's hjemme ved horde?


    Og evt hvorfor.

  • Det samme spørgsmål, bør shamans hjemme ved alliance ?


    Jeg syntes det er fint nok, så der ikke er forskel i classes, så man f.eks. er nødt til at spille alliance, hvis man vil spille paladin. Og af hvad jeg har kunne læst på http://forums.wow-europe.com så passer de også ind i Warcraft Lore.


    Dog syntes jeg stadig det er mærkeligt at kun alliances priests har Fear Ward :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by lonny-boy
    Ja det kan jo endelig være det samme. Men det er lidt kendlige at Horde kan være paladin og alli kan være shaman syntes nu det kunne være lidt sjovere hvis hord kunne være noger alli ikke kunne være og omvendt


    Human, Dwarf, Nightelf, Gnomes og Draenie


    Orc, Tauren, Trolls, Undead og Blood elf


    Der har du forskellen :crazyeyes:


    Desuden er der også forskel på priests.
    Forskel på racials på racerne.
    Og forskel på spillerne (syntes generelt horde er mere "voksen")

  • Jeg synes det er fint nok, så er det mere lige uanset om man vælger alliance eller horde.


    Men Blizzard har efter min mening glemt noget, nemlig "Fear ward", det er stadig kun alliance der har det, og det er en kæmpe fordel både i pvp og pve.

  • Jeg synes det er godt vi(alliance) kan få shamans for de er sku undskyld, meget bedre end palas IMO



    har også endelig fået taget mig sammen til at lave en shaman fordi alliance kunne være dem :3

  • Jo, er da lidt mærkeligt med Palas på Horde siden.


    Tror det har noget at gøre med alle de nye indstance. Ally har altid været Horde overlegne i PvE og det (tror jeg) bla er grundet deres paladins.


    De nye indstance er så afhængi af alle class, og at alle gør det rette på det rette tidspunkt, derfor er Ally også nødt til og havde Shaman.

  • Quote

    Originally posted by Deef
    Efter min mening er paladins bedre healere i både pvp og pve end shamans. Bubble er sku' easymode.


    Easymode? Mere lamermod! ;)


    Quote

    Originally posted by Bllets
    Og forskel på spillerne (syntes generelt horde er mere "voksen")


    Ftw! :9xo


    Shammy hører ikk hjemme hos alliance, og paladins hører ikk hjemme hos horde!
    Men ved at mange fra alliance har whinet over at shammy er overpowered i PvP og PvE.
    Fx. i nogle instances, kan mobs/bosser mass Fear, disspell = Tremor Totem..
    Og andre vilde totems til og 'enchante' andre med.

    Windfury totem, Stoneskin, Tremor, Wrath of Air, Mana Spring, osv.


    Paladins er nok de bedste healers i PvP og PvE, det er næsten lige får de regen mere mana end
    de bruger. Vores paladin som vi har med i Karazhan, løber aldrig tør for mana, retter aldrig set ham
    med mindre end 40% mana. Og han er main healer


    Er nu glad for at vi har fået paladin, men alligevel ikk..
    Nu er horde også blevet lamer, med paladins bubble.. Ikk smart Blizzard :pokey:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Børn, hold nu op med at sige Bubble ftw blahblabhalbahblab bare fordi i høre paladin i en sætning.. :)



    1. Horde er ikke mere voksen end alliance, det er et faktum.
    2. Paladiner kan mere end at heale og bubble.
    3. Paladiner er Holy defenders, hvilket burde kun være for alliance.

  • Quote

    Originally posted by argargar
    Børn, hold nu op med at sige Bubble ftw blahblabhalbahblab bare fordi i høre paladin i en sætning.. :)



    1. Horde er ikke mere voksen end alliance, det er et faktum.
    2. Paladiner kan mere end at heale og bubble.
    3. Paladiner er Holy defenders, hvilket burde kun være for alliance.


    Bubble er ikk ftw! Horde er nogle gange mere voksen end alliance.. Ellers
    skal du prøve og spille på Shadow Moon! :)) Og jaeh, paladins skulle kun ha været en
    alliance fact.

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • har spillet ½år horde og og resten ally.. Der er ikke ændret ind pind. der er stadigvæk 9årige børn som lider af damp på horde siden som spammer Krol blade eller whatever, der er lige så mange scammers..

  • Quote

    Originally posted by argargar
    har spillet ½år horde og og resten ally.. Der er ikke ændret ind pind. der er stadigvæk 9årige børn som lider af damp på horde siden som spammer Krol blade eller whatever, der er lige så mange scammers..


    Ja, problemet ligger bare i at de fleste vil jo spille NIGHT ELVEZZ zOMG og PALYDANZ!!! Så de starter bare en Alliance character, som kan ses på Serverenes census. Plejer normalt at være mindst 30% flere Alliance. Så har man pludselig en større flok mennesker, så statestik mæsigt burde du også have flere umodne mennesker.


    Egentlig er jeg træt af at høre om hvor "Modende" Horde er, de er sku ligeså meget børn som alle andre.

  • Alliance Horde Overall
    PVE 2,153,968 (67%) 1,068,576 (33%) 3,222,544
    PVP 1,440,922 (49%) 1,527,670 (51%) 2,968,592
    RP 374,291 (63%) 220,748 (37%) 595,039
    RP-PVP 150,855 (50%) 150,068 (50%) 300,923

    Overall 4,120,036 (58%) 2,967,062 (42%) 7,087,098


    det er stats for alle servere.. med mindre man spiller på n00b Pve (:D) så er der ikke den store forskel generalt set, selvfølgelig kan der være støre ændringer på individuele servere.


    og det her er inc. alle chars. banks osv.

  • Quote

    Originally posted by argargar
    har spillet ½år horde og og resten ally.. Der er ikke ændret ind pind. der er stadigvæk 9årige børn som lider af damp på horde siden som spammer Krol blade eller whatever, der er lige så mange scammers..


    Rigtigt nok, mega mange 9 årige børn som spiller!


    Har I hørt om ham den 10 eller 11 årige dreng, som måtte pjække fra skolen
    for at blive High Warlord? :))


    Sikkert flest 9 årige som spiller Horde, pga. det er "The Dark Side".

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • der er mange historie.. Kan da selv fortælle om mig selv.. Spillede i Forte @ Kazzak Eu i 7måneder hvor i de 5 af dem var jeg uden arbejde for at kunne holde oppe med raiding og farming.. endte med 14-16 timers gaming om dagen.. Det ødelægger alt hvis man bliver for afhængig. :P

  • Quote

    Originally posted by argargar
    der er mange historie.. Kan da selv fortælle om mig selv.. Spillede i Forte @ Kazzak Eu i 7måneder hvor i de 5 af dem var jeg uden arbejde for at kunne holde oppe med raiding og farming.. endte med 14-16 timers gaming om dagen.. Det ødelægger alt hvis man bliver for afhængig. :P


    Jaeh, for afhængi så.. Nok der man skal overveje, at kigge "udenfor" i den nye verden :roller:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by argargar
    Børn, hold nu op med at sige Bubble ftw blahblabhalbahblab bare fordi i høre paladin i en sætning.. :)



    1. Horde er ikke mere voksen end alliance, det er et faktum.
    2. Paladiner kan mere end at heale og bubble.
    3. Paladiner er Holy defenders, hvilket burde kun være for alliance.


    Jaeh, det burde det jo kun? Alliance er de "gode" og Horde er de "onde".
    Paladins kæmper med og for lyset.. Så hva' laver de på Horde siden? ;p

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."