Indlæg af ayu

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Steam har da haft disse udsalg en række gange tidligere både sommer og vinter bla.



    Pt. kører de 33% på det Batman hvis du ikke har set det, men det kommer måske længere ned i løbet af dagene.


    Har set det, den skal længere ned :P


    Og Testdrive har de banket prisen i "vejret" på, så den koster 10€ nu, er "kun" 50% rabat.

    Købte idag Oblivion, så er det på lager til når jeg får tid og lyst :)


    Håber på en god pris på Fallout 3 +exp, og Batman Arkham Asylum GOTY en af de kommende dage.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Ja, det lader til at Valve har opdaget at Steam nu får noget konkurrence...ikke at EA's Origin er kommet så godt fra start (endnu) men monopol dagene må være endegyldigt ovre for Steam, and thank God for that!


    Der var et fint Summersale sidste år, og der har været andre sales siden!


    Origin kommer formentligt kun til at tilbyde EA's egne spil, og de gode af dem kan tælles på én hånd!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Jo, der er vidst lidt problemer med headparking på de WD´s jeg har kigget på. Jeg er også godt klar over det kun er på de ældre Samsung F4EG der kan være problemer. Problemet er bare at man ikke aner hvilken model man får når man bestiller.
    Når de Seagate´s virker fint i din 411, vil de sikkert også virke fint i en 211+ :)


    Min kammerat købte dem lokalt, så han fik ham lige til at tjekke datoen på diskene inden :) (kører med F4EG i en DS410). Men over nettet der bliver det nok et problem, selvom jeg tror at de fleste større onlineshops har fået solgt alle deres gamle diske efterhånden.


    Men hvis der er headpark problemer på WD'eren så ville jeg da klart sigte efter Seagaten. De er tilmed så forbandet billige at jeg ved næste ordre til en it-forretning nok bestiller endnu en til at have liggende i reserve :P

    Jeg har de nævnte Seagate diske i mit system, er umiddelbart ganske godt tilfreds og har ikke haft problemer af nogen art.
    Hvilken af de to nævnte der er mest støjsvag skal jeg ikke kunne sige, men fravalgte selv WD Green pga. de problemer der har været med headparking på nogle af deres modeller (ved ikke om dem du nævner har problemet!).


    Det er en DS411+ NAS jeg bruger.


    Det skal lige siges at F4EG ikke nødvendigvis skal flashes, da det kun er de første modeller der havde det problem, jeg var et mulehår fra at købe dem, men fravalgte dem da Seagate købte Samsungs diskdivision.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Er faktisk overrasket over karakteren på trustpilot. Jeg har nemlig kun hørt dårligt om Redcoon..


    Jeg ved heller ikke hvilken måde de når frem til den score på, for hvad jeg kan se så er der klar overflod af negative anmeldelser derinde.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Men ingen steder i Danmark..?
    Hvad med CD'er derfra, ligger de i samme landegruppe som Danmark angående det med CD afspillere?


    Nu er det en DVD :P


    Og nej, det gør ingen forskel om den kommer fra UK eller Danmark.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Carpe^Diem


    Undskyld mig, men hvor adskiller hans indlæg sig fra de fleste andre indlæg i denne tråd? Han nævner a-kasse, pris og hans erfaringer med den. Det er da lige efter bogen, så måske du skulle slappe lidt af?


    Overvej selv at slappe lidt af....


    Quote


    Indlæg: 1 (1.00 per dag)


    Hjemmeside: http://a-kasse.nu

    Quote

    Oprindeligt indlæg af computer
    ved det ikke men har en god computer selv. som jeg kan anbefale det er en Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz 4 GB nvidia GeForce 9800 GT den ville jeg anbefale jer til spil vis i er gamers


    *suk*

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Anna Karapetian
    John Adamyan (1879, 5. februar Baku, 1932, 12. sep Leningrad) - armenske ingeniør og opfinder, en skaber af farve-tv


    a) velkommen til...
    b) du opretter en profil på et it-forum for at svare på dette spørgsmål en lørdag nat?
    c) hvordan har du fundet frem til denne tråd?
    d) tråden er fra 2005(!)
    e) godnat!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Hvad er forskellen på Lenovo "T" og lenovo "L" f.eks.


    L420 og T420?


    L'en er lidt svagere hardwaremæssigt, men ser faktisk ganske go ud til prisen.


    Der er flere forskelle bl.a.:
    Byggekvalitet (T-serien er bedre såvel intern som ekstern, magnesium/kulfiber vs plastik)
    T-serien er knap så tunge og knap så tykke
    L-serien har ingen ultrabay (til ekstra batteri/HDD i stedet for det optiske drev)


    Du har ret i at det til prisen ligner en rigtig fin maskine, som generelt får ros (den får flere steder tæsk for lydkvaliteten). Dog er der en ting jeg undrer mig over, at den kun er at finde med i5-2410m CPU og ikke i5-2520m herhjemme?


    Men nu du skriver du skal have den med hver dag, og den skal kunne tåle nogle tæsk, så ville jeg nok foretrække en T-serie.