Indlæg af ayu

    Er enig, men alligevel ikke..
    De fører sikkert til mange ubrugelige kommentarer og indlæg, sikkert også nemmere for bots at spamme.
    Men så kan det jo være at der kommer noget mere aktivitet og nogle gange flere nyttige svar.

    Hvis man har noget at kontribuere med så må man jo bare melde sig ind, det har jo fungeret fint hidtil. Mere aktivitet er jo ikke nødvendigvis en god ting med henblik på spam, reklame og "drive-by-posters".


    Men igen, det er ikke mit fora, blot et forslag.


    PS. Forbandet dejligt at der står "indlæg redigeret" fremfor "editeret" det var jo ikke dansk!

    Velkommen til!


    Som HTPC er specifikationerne måske liiige i den gode ende, men eftersom den også skal bruges til Gaming er det måske ikke helt ved siden af.


    BF3 vil kunne køre på den, men det bliver ikke i mere end medium settings, fandt en video på youtube hvor man kan se det er spilbart:
    http://www.youtube.com/watch?v=RE5QWIepGGg


    Skulle det ikke være nok, så kan du jo altid smide et AMD-kort i til en omgang X-Fire.


    Hvad tv-kort angår skal jeg ikke gøre mig klog, men ved du skal have en disk udover den SSD du planlægger at sætte i, ellers vil du formentligt slide den ihjel på ingen tid.


    Hvad SSD angår så vil jeg nøjedes med at bruge den til boot-disk, samt evt programmer / spil som du bruger ofte - måske en 60-80GB, men det er alt efter dit behov og pengepung.


    8GB RAM er måske nok lidt overkill som dkwolf også skriver, jeg ville nøjes med fire, med mindre du har nogle helt specifikke programmer der absolut har brug for mere?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renovatia
    Skærmen er en Asus VG236HE skærm; 120 hz med 3D (bruger dog ikke 3D'en). Der medfulgte et Dual-DVI kabel med skærmen, samt selve strømstikket.
    Går udfra det bare er det stik, som jeg skal benytte mig af så? Ville bare lige spørger for at se, om jeg skulle invistere i et HDMI kabel også - men kan fornemme på det hele, at jeg skal holde mig til det DVI kabel. Der er heller ej lyd i skærmen :)


    Du vil ikke opleve nogen forskel ifht. et HDMI kabel, så spar du bare de penge!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Azyle
    Kan ikke se pointen med mindre man er ekstremt dårlig til engelsk :P


    Børn måske? Men nej, ellers har du ret, ændrede selv min PS3 til engelsk da jeg spillede LBP, fik simpelthen spat af den danske stemme.

    Jeg har allerede set Caspian Border dukke op en enkelt gang i serverbrowseren, så mon ikke :D


    Bortset fra at spillet (serveren?!) crasher random, så syntes jeg det kører overaskende godt!

    Er sikker på min nok skal æde det på medium settings, men mon ikke jeg skal ud og have en ny computer alligevel :P - glæder mig max til at prøve beta'en (nu da jeg blev snydt for alpha :( )

    Jeg fatter ikke rigtigt dine salgstråde, det er som om jorden brænder under dig hver gang? (På DBA har du på to timer sænket prisen frivilligt to gange uden af have fået en henvendelse? Og denne tråd har du bumpet to gange?).


    Ydermere er det den 4. (!) MacBook/Imac du sælger herinde i år!


    Er der gæld i den?

    Jeg fik endeligt taget mig sammen til at pre-ordre det, da det nu endeligt ligger fast at BF3 ikke kommer til Steam.


    Jeg vil gerne takke X3N4T3, jeg er også den stolte ejer af Dead Space 2 nu og skulle ligeledes igennem supporten for at få spillet kastet i nakken (krævede dog lidt tålmodighed da der var kø). :)


    Glæder mig til betaen, men får nok desværre næppe tid til at spille det :(

    Der skal være mulighed for selv at re-installere computerens OS, hvis du ikke kan findes en recovery partition, så kontakt producenten af computeren, så burde det være muligt at få fremsendt re-installations medier for et mindre vederlag.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Du har smidt din post i det forkert forum, du skal have den ned i køb/salg.


    Hvis du kigger længere nede når du redigerer din post, burde du kunne se en knap til det.


    EDIT: i øvrigt hvis det er en OEM udgave, kan du ikke uden videre sælge den, da den er solgt til den computer den er blevet brugt til, at det måske kan fungere alligevel er en anden ting.


    Det er både 32 og 64-bit udgave han sælger, ergo er det ikke OEM :P