Indlæg af ayu

    Fandt denne video, det korte af det lange er at der er så forsvindende lidt forskel, at det ikke kan betale sig at give det ekstra for O8G udgaven.


    Jeg ved at Elgiganten har udtalt at de har tænkt sig at oppe niveauet i år, men om der er hold i det ved jeg ikke. Men tvivler på at det bliver tilstande som xt0m omtaler i Amerika - altså deciderede brandsalg.


    Skal selv samle ny computer nu her (har kun CPU), så jeg har lavet en liste med varer jeg vil holde øje med - dumt ikke at vente den uge såfremt der skulle vise sig at være en nævneværdig besparelse.

    Kan kun anbefale en NAS. Har selv én Synology og har haft megen glæde af den.


    Du kan sætte den op til at tænde og slukke med angivne intervaller. Wake-on-lan, så du aldrig behøves at tænde den "manuelt" (så du kan gemme den af vejen). Forskellige pakker og programmer, så du kan downloade, tage backup til den, lave din egen cloud-server - muligheder er der nok af.


    Skal lige nævnes det koster også derefter, men jeg syntes det er alle pengene værd!

    På trods af jeg har en del spil jeg endnu ikke har gennemført og steam-biblioteket har passeret 125 spil, så vælger jeg alligevel at spille gratis spilet WarThunder. Det er lidt ala World of Tanks (eller World of Planes om man vil), bare med fly.


    Spiller primært arcade, men der er også mulighed for historiske missioner og derved sværere sværhedsgrad.


    Kan på det varmeste anbefale det, og anbefaler at man bruger mus/tastatur over joystick.


    Skulle nogle have mod på at prøve det, så smider jeg her et referallink der giver såvel dig som mig fordele: http://warthunder.com/en/registration?r=4803419


    Skal lige understrege det er gratis at spille, har selv spillet et par måneder og ikke ofret en krone på det :)

    Jeg har en veninde der er meget begejstret for sin Samsung Galaxy SII og jeg har selv en Samsung Galaxy Nexus som jeg er meget glad for. De er i bund og grund meget ens hvad angår hardware, der er en lille smule forskel på designet. Der hvor den helt store forskel efter min mening ligger på de to telefoner er UI'et... SGSII har Android med TouchWiz interface (og endnu ikke ICS), mens SGN har "ægte" Android, uden overlay og med ICS.


    ICS kommer til SGSII inden så længe, men det bliver som sagt med Samsungs TouchWiz overlay på.


    Hvilken Android telefon der er bedst er jeg ikke den rette at spørge, men er overbevist om at en af ovenstående er noget af det bedste der er ude lige nu, om du vil vente til SGSIII kommer eller en helt anden skal du gøre op med dig selv.

    Jeg har desværre dårlig erfaring med bankoverførsler til folk jeg ikke kender. Snydt 2x og nu gør jeg ikke det mere.
    Desuden bliver der ikke ret meget tilbage til dig selv, skulle der trækkes porte fra også.


    Anyway. Har du prøvet hol.dk ? Det kan være du er mere heldig, hvis du har flere forums i gang.


    Sorry for offtopic, men manden har +4.500 posts herinde?

    Det er vel smag og behag, jeg synes egentlig ikke man skal lede så længe igen?
    Apple går altid efter Microsoft, Intel efter AMD og Nvidia efter ATI.


    Her er det så MSI vs. "ASUx"..

    At det er konfirmand markedet i sigter efter er tydeligt og fred være med det, men jeg syntes ikke det er klædeligt at du som officiel talsmand for MSI sidder og sviner jeres konkurrenter i et åbent fora.