Indlæg af ayu

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ELPEDRO09
    Jeg læste i starten af tråden at styresystemet ikke kunne være win xp pga.
    bf3 ikke under støtter divx9.
    Jeg håber ikke det er sandt for så bliver jeg nødt til at bide begge mine ben af i raseri.
    Da det er blevet en meget lang tråd håber jeg på svar.


    Formoder du mener DirectX ? :D


    Uanset hvad så kan du jo se det som en opfordring til at komme videre, WinXP fylder 10 år i år hvis ikke jeg husker galt! Har du råd til en maskine der kan trække det, så har du også råd til W7! :P

    Sådan er det vel, proshop har også flere varenumre på samme produkt, tilsyneladende noget med forskellige grossister.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    er betaen kun opnåelig for dem der har fået MOH spillet eller er der andre muligheder for at være med?


    Det er en åben Beta, men med forspring på 48 timer til dem der forudbestiller BF3 eller ejer MoH Limited Edition eller Tier 1 Edition. (Har det fra seneste nyhedsbrev fra EA).

    SSD + Win7 er vejen frem, har ikke formatteret min siden jeg købte min SSD for omkring et halvandet år siden. Snildt det bedste computerkøb jeg endnu har lavet.


    Så er du simpelthen nødsaget til at skrive hvor?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Jeg har en del DVD'er som jeg har købt ganske ærligt...er det ulovligt at rippe dem så jeg kan få dem ned på min computer? Egentlig er jeg ligeglad med om det er ulovligt, men hvis det er, vil jeg finde et andet sted at spørge om hjælp end her.


    Læs reglerne med medhjælp på dette fora, så vil du finde at det ikke er her du skal spørge om hjælp til det :)

    Ingen problemer her, og skulle der være er det ikke jordens undergang.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Hmmmm, Google koncernen og Facebook ligger og bokser med hinanden i øjeblikket, men ved ikke om det har noget med dit problem at gøre...Google har jo startet sin egen sociale side, Google+, og har på det seneste lanceret div tools til at folk let kan overføre deres Facebook data til Google+ men nu er Facebook begyndt at bekæmpe det ved f.eks. at blogge for nogle af de tools...guved om de også bruger så dirty tricks, at de umuliggør brugen af Google Chrome på Facebook.com?!? Det ville som ikke forbavse mig, der står milliarder af $ på højkant, men det kan jo så også bare være en bug, eller noget... :roller:


    Du har da i hvert fald lige kåret dig selv til Tweak.dk's konspirations-teoretiker #1 :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Efter 19.00 igen :)
    Shogun Total War 2 -40% pris 23.99€
    Fallout New Vegas -70% pris 14.99€


    Det er sidste dag, med gentagelse af de "bedste" tilbud, ganske som sidste år.


    Husk det er sidste dag i kan bruge jeres tickets, og at i skal have mindst 10 spil i ønskelisten for at kvalificere jer til lodtrækningen.


    Slap nådigt igennem ved kun at bruge ~700,- DKK :D

    Med BFBC2 incl Vietnam (og det famøse SPECACT kit) til 9,99€ vil jeg da anbefale at slå til hvis man overvejer at anskaffe sig spillene, omend ikke andet som opvarmning til BF3 :D


    For mit vedkommende bliver det nok bare Magicka, har fået det anbefalet af en ven. Hoard ser også spændende ud, nogen der kender noget til det?

    Det med at være "sikker" i et par år kan du skyde en hvid pil efter, så må du lave en backup plan så du har dine data sikret. Jeg har personligt mistet tilliden til samtlige WD Green diske pga. deres headpark problemer at jeg er gået over til den nævnte Seagate som jeg bruger i min NAS.