Hvilken Fagforening og/eller A-kasse bruger i?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nisjensen
    haha, må man ikke linke til sin ejen side? Det er sgu da en mærkelig holdning, specielt når min side er super relevant for debaten...


    Nu er det ikke første gang vi sletter links til den omtalte side, og hver gang er det blevet brugt som reklame. At du ikke selv kan se det suspekte i, at du opretter en helt ny bruger for at linke til en side du umiddelbart selv tjener penge på, er jo så dit problem.


    Og hvis man absolut skal linke til en lignende side, så kunne man jo passende tage arbejdsdirektoratets der gør nøjagtig det samme ;)


    Du er selvfølgelig velkommen til at bruge Tweak.dk på lige fod med alle andre, men vi vil til hver en tid forlange, at du overholder reglerne.

  • Jeg har så købt siden i sommers alt hvad der er sket før det har ikke noget med mig at gøre. Hvis jeg bare oprettede en´fup bruger, ville jeg så bruge mit rigtige navn og min rigtige mail?


    Hvorfor skulle jeg linke til adir.dk når jeg har en side jeg selv føler er bedre, jeg kan sige så meget at jeg har de nye tal fra adir.dk, tal de ikke engang har gidet ligge op selv... Deres priser om medlemstilfredshed er forældet.


    Men jeg kan da godt se hvorfor du er mistroisk.


  • Der burde da være regler for hvor meget man for udbetalt.. er selv 23 nu og ledig igennem Dansk Metal, og for næsten 3x så meget...


    Burde næsten være omvendt, da dem med højere erhvervserfaring har større mulighed for arbejde, end dem med knap så meget erfaring..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ClausHenrik
    Jeg er medlem af Min Akasse og betaler 242 kroner om måneden - og er meget tilfreds. Kan klart anbefales :)


    Reklame.... f*** af med dig.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Reklame.... f*** af med dig.


    Undskyld mig, men hvor adskiller hans indlæg sig fra de fleste andre indlæg i denne tråd? Han nævner a-kasse, pris og hans erfaringer med den. Det er da lige efter bogen, så måske du skulle slappe lidt af?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carpe^Diem


    Undskyld mig, men hvor adskiller hans indlæg sig fra de fleste andre indlæg i denne tråd? Han nævner a-kasse, pris og hans erfaringer med den. Det er da lige efter bogen, så måske du skulle slappe lidt af?


    Overvej selv at slappe lidt af....


    Quote


    Indlæg: 1 (1.00 per dag)


    Hjemmeside: http://a-kasse.nu

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Overvej selv at slappe lidt af....


    Men han nævner ikke hjemmesiden i sit indlæg, så jeg kan ærlig talt ikke se at der skulle være noget problem. Der er mange andre brugere her på siden som har opgivet en hjemmeside.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Men han nævner ikke hjemmesiden i sit indlæg, så jeg kan ærlig talt ikke se at der skulle være noget problem. Der er mange andre brugere her på siden som har opgivet en hjemmeside.


    Anders


    Det er alligevel voldsomt suspekt, at han vælger at vække en gammel tråd til live og så specielt en tråd om folks valg af a-kasse når han selv står bag en hjemmeside der omhandler emnet.


    Jeg ved godt, at han ikke linker til siden i sit indlæg - men jeg vælger nu alligevel at lukke tråden. Jeg er ret sikker på, at opretter har fået valgt sig en a-kasse ;)