Battlefield 3 info

  • Er jeg den eneste der hele tiden får denne fejl:


    generic game error was reported please try again. code 2

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Er jeg den eneste der hele tiden får denne fejl:


    generic game error was reported please try again. code 2


    Nej, du er ikke den eneste, og det er en BETA, så der vil være fejl og problemer, især i starten. Du finder en tråd i det ene officielle forum om dit problem her.


    DICE arbejder løbende på div problemer, så de er sikkert igang, det var det samme i BC2 BETA'en, hvor spillet var uspilleligt for alle pga ekstrem lag lige i starten.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • Remapping a keys er godt nok ikke særligt velfungerende for mig, men prøver lige lidt forskellige ninja-tricks...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Nå er folk kommet igang med at spille? eller er det umuligt at connecte?
    Der kommer jo endnu mere run på til weekenden når open beta starter.
    Det kan på ingen måde komme som en overrraskelse at spillet er populært.
    Hvis der er lag problemer må de fanme tage sig sammen og fixe det.
    Jeg vil game bf3 i weekenden:D

  • Det keymapping problem jeg har er temmelig udbredt, efter hvad jeg kan se, og i mit tilfælde gør det, at jeg ikke kan spille spillet, ihvertfald ikke uden store problemer...suk...zh1nt0 har sagt i tråden, at problemet vil være fixet i den færdige udgave af spillet...ved så ikke lige hvad jeg skal bruge det til nu, for hvis DICE ikke fixer problemet før kommer jeg jo ikke til at spille BETA'en overhovedet... :ph34r:

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Syntes sku ærlig talt det er lidt lamt lavet at man ikke kan ændre options med keybinds, graphics etc. uden at man er connected til en server. Men det kan også være det bare er mig der har overset noget :P? hader at sidde og ændre instillinger, for så at blive skudt og så kommer man ud af options screen får at glo på hvem der har skudt én :boxed:
    Men ja, det er vel noget de fikser i den endelige udgave.

  • Det er da på en måde godt at mit Game komputer projekt ikke er færdigt :roller: da i så kan teste og finde fejl der så bliver rettet til jeg er klar :9xo mangler dog kun processor og grafik kort; måske 2 ;)

    Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mads Hansen
    Det er da på en måde godt at mit Game komputer projekt ikke er færdigt :roller: da i så kan teste og finde fejl der så bliver rettet til jeg er klar :9xo mangler dog kun processor og grafik kort; måske 2 ;)


    Ja, kom også til at tænke på, at det lidt virker som om vi der har adgang til lukket beta, vist fungerer lidt som forsøgskaniner for DICE inden de åbner beta'en, ved ikke lige hvordan jeg har det med det...men netop fordi beta'en bliver åben for alle om to dage, vil DICE nok sætte meget ind på at få rettet de værste - og de fleste - bugs inden da, det håber jeg ihvertfald, bare så jeg selv kan komme til at spille!

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • jeg må indrømme at jeg er lidt skuffet, jeg ved at det er beta, og at man derfor må leve med at spillet ofte crasher og at ting som keybinds ikke virker, men jeg synes godt nok at op. metro banen er kedelig. Der er ingen frihed overhovedet til at udforske banen eller prøve at komme bagom fjenderne, jeg føler faktisk ikke at det er et Battlefield spil jeg spiller. grafikken imponerer heller ikke. Jeg havde regnet med at det ville være flottere end BC2, det synes jeg ikke, bygningerne der står rundt om parken er ikke særlig kønne. men nu har jeg ikke engang spillet det i en time, så forhåbentlig bliver det bedre efterhånden som jeg finder ud af de forskellige ting. :) det kan også bare være at mine forventninger var for høje.

  • Det er jo en beta, selvfølgelig er vi forsøgskaniner, det er jo meningen med en beta.
    Der er flere små bugs hist og pist, det er langt fra poleret, men igen, det er jo en beta.
    Jeg syntes grundlæggende virker det rigtig lækkert, og som en beta udgave, vil jeg mene at de nå at få ændret de ting som nu er en gene.
    Hvis man regner med at det her bliver verdens bedste spil nogensinde, så har du nok lidt for høje forventninger. Jeg er sikker på at det her spil kun bliver bedre med tiden, og det lover sgu godt!

  • tjaa nu ser jeg ihvertfald endnu mere frem til Release, så kan komme til at spille noget RIGTIG Battlefield, med store åbne baner og tanks jets etc. :D op. Metro er ikke Battlefield, det er en bane der er designet til at tiltrække COD. spillere.

  • Faktisk har zh1nt0 annonceret en stor overraskelse i morgen som har med Caspian Border mappet at gøre, og det tyder på, at overraskelsen består i, at BETA'en bliver udvidet til også at have Caspian Border mappet! Og mappet er allerede inkluderet i BETA'en som er installeret! Om det så er det som kommer til at ske må tiden vise, men tråden om det, kaldet 'A Surprise for Tomorrow', kan ses her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Jeg har allerede set Caspian Border dukke op en enkelt gang i serverbrowseren, så mon ikke :D


    Bortset fra at spillet (serveren?!) crasher random, så syntes jeg det kører overaskende godt!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Kan det ikke godt passe at de har sat destruction rimelig meget fra?
    For jeg kan da ikke se at alt bliver smadret, søjlerne nede i metroen står stadig efter 2-3 stykker C4, men de har bare lige tabt det yderste lag.

  • Så fik jeg også prøvet. Tror jeg skal ud og invistere i et nyt grafikkort eller måske et gtx460 mere, da jeg ikke er helt tilfreds med hvordan det kører. Har prøvet både med den gamle Nvidia driver og den nye, kunne ikke rigtig mærke forskel, dog med undtagelse af periodisk lag på den gamle driver.
    Hvor hulan ændrer man indstillingerne til grafik henne? :crazyeyes: