Indlæg af ThomasB84

    Hejsa.
    --------------------------------------------------------------------------------


    Jeg vil meget gerne kunne lave effekter i film/reklamer osv. eller beskæftige mig som spildesigner. Jeg er bare i tvivl om hvilken uddannelse jeg skal vælge. Jeg har tænkt på multimedie designer og der er ligeledes animator: http://www.ug.dk/Erhverv.aspx?article_id=jobb-animator


    Men jeg mener at have læst og set i tv at der er kommet den første rigtige uddannelse i Danmark som udelukkende har til formål at personen i stand til at designe spil. Jeg mener den kan tages på universitetet og tager 3 år. Er der andre som kender eller har links til den uddannelse? Det ville jo være helt perfekt. Så var man fri for at tage en masse omveje før man fik den rigtige uddannelse:)


    :rules: :clap: :rules:
    __________________

    Hejsa.


    Til alle jer der har været inde hos militæret. Hvordan foregår første dag. Det har jeg nemlig ikke fået noget at vide om. Og hvilke ting tager man med i håndbagage??

    Jeg blev sgu nødt til at formatere computeren efter jeg havde prøvet det overclocking ;( ;( Jeg kunne slet ikke røre noget i computeren. Den slukkede ligeså snart den var kommet ind i windows. Jeg tror man skal have lidt erfaring i det. Du rasmusvn sagde at den kunne finde den maksimale frekvens uden at skade kortet med atitool. Så er det nok min computer der er noget i vejen med fordi da jeg satte den til at finde den maksimale frekvens begyndte min computer at genstarte og slukke sig selv. Skærmen begyndte også at flimre og den kom med fejlmeldinger om at noget med en VPu?
    Tror bare at jeg sætter mit grafikkort på overdrive når jeg ikke kan gøre det andet ;(

    Jeg har sat den tilbage til som den altid har stået. Da jeg startede med at finde max mermory, så begyndte skærmen at flimre. Jeg ved ikke hvad jeg skal sætte den på. Jeg har det 9600XT. Er der andre der har det kort, og hvad står jeres på?

    Åhh nej. Nu begynder computeren at slukke sig selv. Nu har den sat den ned på 513MHz af sig selv. Skal jeg så bare lade den stå der?

    Okay, hvad nu. da den startede med at finde den max core stod den på 500MHz. Da den kom til 543.60 MHz. Kom den med denne melding og sluttede "VPU Recover har nulstillet grafikacceleratoren, da den ikke længere reagerede på grafik driverens kommandoer" Skal jeg så bare lade den stå på de 543.60MHz??

    Okay. Min Core Clock står på 513 MHz og min Memory Clock står på 297 Mhz. Jeg har et Radeon 9600 XT. hvad kan jeg forøge? Og med hvor meget cirka til jer der ved noget om det??

    Nu fik jeg den afinstalleret helt, ved at installere programmet igen og afinstallere det. Det er bare træls at der er nogen programmer man skal have så meget besvær med at få ud af computeren igen. Det er garanteret noget de forskellige firmaer gør med vilje.


    :rules: :rules: :finger:

    For lidt tid siden downloadede min computer automatisk Yahoo! Toolbar. Nu har jeg afinstalleret det, men når jeg går ind i tilføj og fjern programmer så ligger det der endnu. Men der står ikke hvor mange megabyte det fylder og når jeg trykker på det og vil fjerne det, så kommer den med en fejl. Den siger "Det angivne modul blev ikke fundet"? Hvad så? Der dukker ikke noget op hvis jeg søger efter Yahoo! Toolbar i mine filer og mapper. Den genere mig ikke, da selve ToolBaren ikke er på mit internet vindue mere. Men jeg kan åbenbart ikke fjerne den fra min computer helt. Ved nogen hvorfor???




    :rules: :rules: :finger:

    Hey Puggen.


    Jeg skal også på Hvorup kaserne ved trænregimentet her den 1. August. Jeg glæder mig:) Hvad er den gode stue? Hvad er der godt ved den?