Indlæg af ThomasB84

    Hvad skal jeg gøre. Har formateret computeren og nu virker min email ikke. Har lige fået nyt internet. TDC kabel internet. Jeg online registrerede mig for et par dage siden. Når jeg skal hente mails siger den det er det forkerte password. Men jeg har da kun fået et password. Det på den værdi kupon jeg skulle bruge til at online registrere mig med.

    Min computer er fuldstændig inficeret med spyware, adware, trojanske heste, virus osv. Har brug for et godt all-round program. Har set at SuperAntiSpyware har fået god kritik. Kan I anbefale det, eller et andet??? Håber I hurtigt kan svare:)

    Jeg vil ikke formatere uden det er livsnødvendigt. Har en masse ekstrem vigtige ting liggende. Jeg har brugt spybot. Scannet for adware osv osv..
    Java er installeret og updateret til nyeste version. Alt er updateret til det nyeste på min computer og alle vigtige programmer er installeret.

    Siden virker ikke, men har prøvet mindst 5 forskellige online virusscannere og de gør somsagt også bare det hele værre. Mange af dem finder virusserne men så skal man bestille programmerne og det venter jeg ikke på. Men har prøvet 7 forskellige andre scannere som jeg selv har købt. Ingenting virker.

    Hjælp!!!!!!!!


    Min computer er fuldstændig angrebet. Har prøvet med alverdens programmer, spyware doctor, ewido, AVG, Windows Defender, Spybot, SpySweeper osv, men det bliver bare værre. Mit internet er blevet meget langsomt, som med et 56K modem, og jeg har en 4096/256 forbindelse. Når jeg går ind på internettet siger den i et security center at der er trojan horses og en virus der hedder noget med W32Myzor.FK@yf. Plus en der hedder Trojan-downloader.win32.PurifyScan.co og en masse andre. Jeg kan ikke en gang slette nogen af dem. De kommer med det samme igen. Min computer er ligeså langsom som den jeg havde 10 år siden nu. Hvad skal jeg gøre. Det hele er fuldstændigt i kage:(:(:(

    Hejsa.


    Jeg er lige flyttet hjemmefra og nu venter jeg på at en tekniker kan sætte mit kabelinternet op i min lejlighed. Det er tdc kabeltv. Jeg har nu fået en ny gratis email. Men der står man kan ringe ind og få overflyttet sin gamle til det nye internet. Det vil jeg helst. Jeg får jo stadigvæk post på den gamle. Men bliver den gamle slettet automatisk hvis jeg vælger at oprette en ny email? kommer min post så automatisk til den nye?? Og er man nødt til at ringe ind til tdc for at få overflyttet den gamle emailadresse, kan det ikke gøres på internettet?? Har brug for lidt hurtig hjælp:)



    :rules:

    Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan spille Star Wars: knights of the old Republic II: The Sith Lords?
    Har installeret det 3 gange nu. Men den vil slet ikke vise noget. Der kan f.eks. være sort skærm, men jeg kan høre når jeg bevæger musen og rammer menuen. Andre gange viser den menuen, men så når jeg trykker på knapperne sker der ingenting.


    Jeg har et Geforce 7800GT, on en AMD64X2 Dual Core.
    Kan det have noget at gøre med at jeg har dual core?


    Bare der er nogen der kender til problemet. Kan overhovedet ikke komme videre:(

    Hvad dælen er der dog i vejen med min computer siden den ikke vil køre det spil mere. Har lige købt ny computer. Før havde jeg et Radeon 9600XT grafikkort, nu har jeg et Geforce 7800GT, har hentet disse drivers: 81.98.
    Har installeret spillet 4 gange nu. Men det fryser fuldstændig når jeg kommer til hovedmenuen i spillet. Det er bare træls. Nogen der kan hjælpe???


    Jeg har slået den monitor til på Rivaturner. Når det virkelig går løs kan temperaturen komme lidt op over 75 grader, men spillet køre fint. Er det så ikke okay? Der kommer ingen grafikfejl. Mit kort er sat til en maximal temperatur på 115 grader før det kommer med advarselstegn.

    Nu gik jeg ind under mine Nvidia instillinger og så at GPU coren var på 40 grader. Det er godtnok mit grafikkort ikke? Det er ikke selve CPU'en i computeren eller hvad??


    Okay, kan jeg tjekke temperaturen i det program der hedder Everest, har downloadet en trial version.

    Nu fik jeg lidt hjælp med det overclocking der. Jeg satte den på 490Mhz og 1.11 Ghz. Den køre meget godt nu. Kan jeg risikere mit grafikkort bliver for varmt. Testen i coolbits acceptere det jeg havde overclocket. I den anmeldelse på Tweak her, satte de overclocken til 488mhz og 1.23ghz. Min computer er helt ny. Har 4-5 blæser/kølere. Kan man se nogen tegn på om grafikkortet bliver for varmt når man spiller?


    Okay:) Men skal memory ikke være højere end 1.15 når du sætter coren op på 500? Den er højere når coren er 450, der er den på 1.20.

    Quote

    Originally posted by Connektors


    ja jeg vil nok sætte den på 500/1.1 og hvis den går ned / fryser igen så prøver du bare 450/1.20 og hvis den stadig gør det ja så 450/1.15


    fordig du ska gøre det jeg har skrevet altså først det og det er fordig så finder du ud af om det er dine ram eller core som gør at den går ned


    Du sætter den mindre ned i ghz når du går op i mhz eller hvad? Du skrev 500/1.1 og ved 450/1.20. Skal man ikke have mere ghz når man sætter den højere i Mhz?