Indlæg af skaaning

    Har ikke spillet i mange måneder nu. Så min account er blevet slettet. Men er det ikke muligt at lave en ny eller skal man virkelig have fat i WOW eller hvad de nu end hedder for at få den låst op igen?


    Tænkte mere på hvis man nu ikke kan huske sit secret question & answer..

    de skal vel males bagefter. Ellers skal de bare spartles som alt andet metal. Men problemet kan kommer hvis det er i kanten, når du skal have dækket på. Hvis du bruger et ældre apparat.


    Men det optimale er at få lagt alu i.

    Hvornår mener i at en computer er stabil?


    Har lige siddet og hygget med lidt clock. og har ramt 2.8ghz med standard volt. Og har fået af vide at rekorden er 2850 med standard vcore. Så ville gå efter rekorden. Men hvornår kalder i en computer for stabil. Den kan klare 32m og en time med GTL samt diverse 3dmark. Men er det så stabilt?

    Quote

    Originally posted by Henrik-


    Overvejet og læse hele tråden, der kommer skam flere resultater ;) .. Men prøv og søg lidt på XS selv og se hvad du kan finde.


    Mener at jeg har læst den engang, hvor jeg intet fandt med luft.

    Quote

    Originally posted by nano
    Undskyld OT mange gange, men bemærkede lige at du i din sig. har skrevet "AMD xp 64" den hedder da bare AMD a64, og til resultatet mener jeg det er omkring 3400mhz


    mente stadig at det hed xp. Min bat åbenbart

    Der kan jo være problemer med enkelte kort eller kølere. Jeg havde feks problemer med min zalman da den ikke havde ordentlig kontakt til GPU, pga slappe fjedre. Og det var lige meget hvilken vej jeg vendte den. Og så mage forskellige måde kan man heller ej montere den køler.

    Quote

    Originally posted by asco
    hhmm er lidt svært at montere forkert. har også fået andere der har monteret deres på et tilsvarene kort bare at andet mærke, og deres sider på samme måde


    Min zalman havde meget bløde fjedre, som jeg blev nødt til at stramme,for at få ordentlig forbindelse.

    Nogle der kan huske den sang de spillede under reklamerne til de nye CSI afsnit for et lille stykke tid siden. Det var den originale version de spillede men er også lavet i noget remix/techno udgave. Kan desværre ikke hjælpe mere, da jeg selv dårligt nok kan huske sangen. Håber at der er en der har en bedre hukommelse end mig.

    Hørte lige en sang ala blød techno hvor der er taget noget tekst med cheech marin fra filmen From dusk til dawn. Har hørt den fra lang tid siden men kan ikke huske hvad den hedder. Er der nogle der har svaret?

    Quote

    Originally posted by M.Beier


    Jeg er derimod helt enig....
    Men der er også forskel på hvor meget den enkelte bemærker det, nogle mærker ikke forskellen ved en FX57 og en 3000+ venice - er lidt det samme, forskellen er der..
    Men forskellen i ram kan først mærkes idet du har en hurtig CPU, er også først der de scalere sindsygt, er jo ligemeget hvis din eff ligger på 70% om du har 10mhz fra eller til, er den derimod 95%, så kan de 10mhz lige blive til 300MB/s


    EDIT: Og accesstime bliver også påvirket, hvilket er mere vigtigt IMO...


    Lige pt er det bare for gak og løjer og for at se forskellen i 3dmark programmerne. Hvor meget snakker man feks i 3dmark01 at køre med divider som jeg gør. Hvis man da kan gøre det op sådan?

    Quote

    Originally posted by Aagaard1000


    Sorry for Off Topic men du/en anden ikke lige smide nogle af de guides da jeg selv overvejer at prøve.


    Står på forsiden i overclocking & køling.

    Quote

    Originally posted by T-max
    slf. betyder det noget om man smider dividere på et A64 setup.
    Det som folk for galt i halsen er at der er ikke forskel på at køre. feks:
    300fsb x 10 = 3.000mhz med ram på 300mhz
    og så tilfældet hvor maskinen kører 333 x 9 = 3.000 mhz med ram på 300mhz. i form af en divider.


    Disse to systemer vil ydde meget identisk der vil dog stadigt være en marginal meryddelse på den sidste men den er virkeligt marginal.


    Ok så havde jeg misforstået det jeg havde læst. Så giver det måske ikke så meget at clocke cpu uden at rammene følger med?