Indlæg af skaaning

    Søger en billig bærbar. Den skal ikke kunne andet end at gå på nettet. Så noget med at trække spil er lige meget. Den skal selvfølgelig være fuld funktionsdygtig og diverse strømforsyning og kabel skal medfølger. Ellers er jeg ikke så kræsen.


    Så hvis i ligger inde med noget så skriv endelig.

    Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    [quote]Originally posted by Shak
    det er begge rigtig dejlige kærlige hunde, er ikke noget ondt gemt i dem ;)


    Ja sådan har jeg det også men da jeg meldte ham til trænningen fik vi kun lov fordi han kun var de her 8 uger gammel. Hvis vi skulle trænne videre efter hvalpetrænningen skulle han ha mundkurv på. Derudover skal han, som den eneste hund, altid være i snor (men det er de heldigvis gået fra igen).


    Der var desværre ikke andre steder vi kunne nå at komme med på et hold.


    Ja jeg havde samme problem med min Rottweiler/amstaff blanding. Blev nødt til at sige at han er ægte Rottweiler.
    Synd at folk har de fordomme. For det hele ligger jo i opdragelsen 99% af gangene.

    Skulle lige spille lidt guild wars efter et stykke tid uden net. Men det tager simpelthen en krig at loade et nyt sted, snakker om 1-20 kb/s.. Alt andet kører fint på computeren også nettet. Har kigget lidt på nettet men fandt ikke noget jeg synes at kunne bruge.
    Det har kørt upåklageligt inden.
    Så ville høre om der er andre der har haft samme problem?

    Jamen så vil jeg også være med.


    Dette er min nye lille vov.


    Navnet er Kayzer og han er 12 uger.


    Han er en blanding af en Rottweiler og en Amstaff.
    Dejlig lille sag, Men tygger lidt meget i mig.

    Quote

    Originally posted by DXC
    Det er add-ons der viser de kordinator. De add-ons som er blevet postet tidligere.


    Ja det forstod jeg. Og har også installeret dem. Svaret bare lige på det andet spørgsmål.

    Quote

    Originally posted by Morten


    Hvad fanden er dit spørgsmål så? Det eksempel du brugte med 28,58 er koordinater? :T


    At jeg ikke kunne se nogle steder i Spillet World of Warcraft, at det viser kordinater :9xo

    Quote

    Originally posted by Morten


    Det er koordinater, du kender vel Thottbot.com?
    Hent cosmos, der får du koordinater + en søge bar, dvs. du kan skrive navnet på din quest og få svar med det samme.


    http://www.cosmosui.org


    Jo kender thottbot.com og ved at det er kordinater. Men det var jo ikke mit spørgsmål!

    Quote

    Originally posted by Zjapper
    Level 10 tager ikke særligt lang tid anden gang, gør det nu, så du ikke ærger dig når du er level 60 :)


    Dette er desværre anden gang.. :boxed:

    Quote

    Originally posted by battle
    der er DKs på vashj og så også en del :P de er fra lvl 1 og til lvl 60 :P


    Ja mewn for at komme derover skal jeg lave en ny char. og synes at det har taget lang nok tid at nå til level 10 ;(

    Er lige gået igang med WOW efter en længere tids pause. Og ville derfor gerne være medlem af en dansk guild, så man lige kunne spørge om lidt hjælp i ny og næ. Er Alliance og spiller på Ahn´Qiray.
    Men ved ikke om der er andre derinde, sådan lige hvad jeg kunne se lå alle de danske guilds på servere der er fulde.


    Men skriv endelig hvis i er interesseret