Indlæg af skaaning

    Quote

    Originally posted by hot_fifty
    ram kan nok ikke over 230, havde holdt dem på 220 for at være sikker... prøv at se hvad cpu vil mere


    Er nok ikke helt med her. For ligger mine ram ikke kun på 211 pt?

    Quote

    Originally posted by hot_fifty
    på stock vcore ser cpu oc fint ud... dog kan du tage HTT til 4 så det er 4 x 250FSB = 1000... giv lidt mere vcore og kom højere op med cpu.. du kan jo teste cpu først og så ram


    Damn hvorfor havde jeg ikke lige selv regnet den ud? :oops:

    Har siddet og læst lidt oc guides, og derefter hygget mig lidt med det. Men er ikke helt sikker på alt endnu. Så ville lige smide lidt spørgsmål og et screenshot, hvis nogle kunne komme med lidt hints og fif?


    Er det virkelig rigtig at det ikke gør det store at køre med divider på et 64 system?


    Hvis i kigger på mit screenshot har i så nogle bud på noget der ville hjælpe lidt?
    Skal dog siges at jeg ikke lige kunne komme højere med standard vcore og vdimm. Det er noget jeg lige vil vente lidt med endnu.


    Systemet står i sig.

    Quote

    Originally posted by RAC


    Alle programmer clocker lige godt, kommer helt an på dit grafikkort.


    Nogle programmer har dog limit på overclock som andre ikke har. Coolbits er et "unlock" til din nvidia driver så du kan overclocke deri.


    Rivatuner clockede bedre på mit 6600gt, rimelige meget iforhold til coolbits.

    Ja jeg ved det godt underlig overskrift, men har et lille problem.


    Sagen er sådan at jeg i tidernes morgen købte WOW, da det lød spændende. Men da min tålmodighed ikke er så lang, så gik jeg død i det. Men da kom kæresten til og begyndte at spille istedet. Men det døde lige så stille hen igen efter talrige skift af Hardware osv. Men nu vil hun gerne igang igen. Men det er så nok imellem 3-4 måneder siden hun sidst spillede. Så efter at have installeret+opdateret, skulle vi skrive login.


    Men her kommer problemerne... Mener at kunne huske mit login og password, men intet sker. Aha vil så prøve at få tilsendt et nyt password, men ak stadig ingen mail. Kom så i tanke om at der er noget med at ens konto bliver slettet efter længere inaktivitet. Har derfor så skrevet til dem, da jeg fandt noget med suspended/banned account på deres siden. Men har stadig intet modtaget.


    Så nu til spørgsmålet. Hvad satan gør man så i denne situation?? :crazyeyes:

    Quote

    Originally posted by Fragman
    altså der er ingen problemer med plads osv mht nvsilenceren.....og den larmer heller ikke, og så smider den jo al den varme luft direkte ud af kabinettet med det samme....


    Nej med et er der selvfølgelig ikke, men har planer om at køre SLI på et tidspunkt. Og selvom der skulle være mere plads mellem slottene på mit A8N32-SLI, så kunne det være kanon med nogle mål, så jeg kunne være sikker.


    Synes ikke at kuynne finde nogle spec på det eller reviews af det.

    Quote

    Originally posted by Falsk
    Jeg har en NV på mit Inno3D og det funker super.


    Blæret.. :9xo Nu er det vel ikke sådan at jeg kan lokke dig til at måle højden på det med nv på? :T For synes ikke at kunne finde det nogle steder.. :O

    Quote

    Originally posted by Azjo
    Hmm Skaaning hvis valget falder på nv silencer har jeg faktisk 2 uåbnede (mig og en kammerats) nv silencers.
    Vi kom aldrig til at bruge dem heh.


    Må da indrømme at indtil videre er valget nok til en silencer. Men skal finde ud af pladsen osv osv. Men hvad skulle sådan en koste?

    Quote

    Originally posted by Fragman


    jada....ingen problemer overhovedet.


    Okay. For jeg kunne ikke få plads til dem på mit 6600gt AGP.


    Ved du hvordan ydelsen er iforhold til Arctic cooling samt plads/størrelse..

    Står og skal bruge en ny køler til mit Inno 7800gt, da det larmer som en lavt flyvende jetjager.


    Men hvilken skal man vælge? Har brugt en Zalman på mit 6600gt, som virkede over alt forventning. Men der var ikke plads til ram kølerne, hvilken irriterede mig lidt.
    Så denne gang har jeg kigget på arctic cooling: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=174897 , men ved ikke om den er noget værd i forhold til standard og Zalman. Her tænker jeg på køling og lyd udbredelse.
    Men da jeg har forhåbninger om at skulle købe et 7800gt til i fremtiden og køre SLi, skal skal der jo helst også være plads til det. Det skal køre på et Asus A8N32-Deluxe kort.
    Håber i kan forklare nemmere.