Indlæg af skaaning

    Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ja?


    KTM har jo en farvekode som de bruger lige som alle andre autofirmaer. Jeg kan ikke lige se de svære i det.


    Kan desværre ikke hjælpe men ring til en forhandler, de kan 99% sikkert fortælle dig det.

    Quote

    Originally posted by Shooqer


    Jesus christ violinen kører ved dig


    Man skulle næsten sige i lige måde.


    Bliv udlært først og læg derefter nogle år i perlegruset med 4 bukke og skru, så har du i det mindste noget erfaring!

    Quote

    Originally posted by HyPe
    Lige for tiden er den møg beskidt indvendigt :)
    Sæderne bliver renset med en maskine der også bliver brugt til flysæder :)


    Og listerne + håndtag bliver indfarvet når jeg får lidt flere penge på kontoen! hehe


    har aldrig forstået hvorfor man kalder det indfarvet, når det bare bliver lakeret.


    Ellers synes jeg det ser godt ud.


    Jeg vil gerne se den G3 der ikke ruster ved bund propperne?
    For det har jeg ikke set endnu med mine 6 år som mekaniker.


    Og hvorfor er Toyota så bedre?
    Bare fordi der er en der har kedet sig og lavet en statistik. Betyder jo ikke at bilen er bedre.
    Så skal vi jo også have en Morris Minor med i feltet.


    Bare fordi man har sine favoritter betyder ikke at bilen er bedre.


    Er ikke selv til det franske, mest pga at jeg synes det er noget skidt at reparere på.
    Og ud fra dette så er Volvo verdens bedste bil!


    Hvem er det nu der ejer Volvo?

    Quote

    Originally posted by Shooqer


    Ville ikke vælge en ford, da stabilisator-stangen går der slør i, og forfjedrene knækker.


    Ja og vangerne ruster.


    Carina E Kødben bliver slidt. tandstang dør.


    Opel Tandrem og olieforbrug.


    Citroen Bx generelt alt går i stykker.


    Hvis man bliver ved på den måde, så får man jo aldrig købt en bil.

    Fik lige smadret min mus og skal derfor investere i en ny. Og sad derfor og tænkte på om man ikke skulle købe det dersen vista, nu man alligevel var igang.
    men kommmer så i tvivl om hvordan og hvorledes det ser ud med drivere til det.


    Og i stedet for at jeg bruger det meste af 8 dage på at ikke finde en skid ville jeg lige høre om i ved noget om det.


    Systemet er som i min sig.


    Dog med logitecg mus /tastatur
    samt Sparklan trådløs 611gt adapter.


    Så hold jer ikke tilbage hvis i ved noget om det..

    Skal have købt mig et OS til min computer som skal indeholde alle regnskaberne.
    Og kan se på edbpriser at vista er billigere men tør man bruge det?
    Ville være kold i måsen hvis det bare til pjat og pjank men er ikke så vild med det, når det skal bruges til regnskaberne. Da jeg synes at jeg har hørt megen forskellige holdninger til det.


    Hvad siger i derude bag skærmen?

    Ville høre om det er muligt at ændre farven på skriften på et PDF dokument i Adope eller et andet freeware program.
    Det skal dog lige siges at dokumenten er blevet skannet ind hvis det gør en forskel.


    Ja jeg har faktisk et par stykker endnu.


    Kan man stadig se film som man har hentet på nettet. ( Dette behøver ikke at være ulovligt )?


    Og hvad med licens?
    Og med det tænker jeg på, at hvis jeg køber vista kan det så kun bruges til den ene computer?
    For jeg kunne forestille mig at Damen også ville have det på sin nemlig?

    Som skrevet står søger jeg en dansk guild til horde på Ravencrest. Jeg er lige startet på spillet igen efter ca 1 års fravær og har derfor lavet mig en ny char.
    men nu skal det altså være at jeg skal ramme lvl 60. Så derfor ville jeg høre om der var nogle der evt ville hjælpe mig lidt, så jeg hurtigt kunne komme lidt derop af.


    Jeg er ikke doven, kun lidt måske. :$

    Har gået og tænkt på om jeg skulle opgradere mit system til Vista.
    Men kan ikke finde ud af om det kan betale sig. har hørt så mange ting om det så jeg ved ikke hvad der er sandt og hvad der er falsk.


    Tænker mere på ting man har downloaded, driver og diverse spil. Om alt det kan køre tilfredsstillende.


    Kom endelig med nogle bud og hvis i føler at det er et godt køb. hvilken version skal man så vælge?


    Ja jeg er jo lige så blank som dig. Men havde ikke regnet med at skulle smide mere end 1000kr. Da jeg kun skal bruge den til pjat.


    PS ser lige bort fra den PM du har fået af mig.