• Gizzza
    Det er nok en smagssag ;)
    Tjaa, lad mig se... Kofangerne kostede 6200 kr, sideskørter til 1000 kr, maler kostede 5500 kr. (han malede bagklap, bagerste 2 skærme, forreste venstre sidedør, kofangere, sideskørter), og forlygterne kostede 2000 kr! De andre dele havde jeg i forvejen :)


    Så det løber vel op i 14.700 kr!


    Kenny
    Jo, jeg har da lidt :)


    Sony CDX-7700 headunit
    SPL Dynamics S-4006 6-kanals forstærker
    Rainbow SLX-265 Deluxe 6.5" komponentsæt i fordørene
    Audiobahn ABF25 5.25" i bagdørene
    15" Sony Xplod XSL152P5

  • ja den ser sgu meget godt ud, Og det med indfarvet lister og håndtag vil gøre det perfekt.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Som sagt før Kasper,


    Rigtig fed vogn, bryder mig ikke som meget om bagenden.
    Men ellers fed hele vejen rundt, syntes du skulle måske prøve et "Afgangs rør på hver side af hver side skørte" .. ville være anderledes og unikt.
    Men også kræve en del arbejde ;)



    MVH Mads.

  • Quote

    Originally posted by Rasmus_yamaha
    man afdækker bare de områder som ikke skal males har du aldrig set hvordan man maler biler?


    Jov men kun en hel bil, og det koster omkring 15-20.00kr., tænker på at farven på bilen kan være falmet af solen, og derfor svær at få noget der 100 ens, hvis man bare maler skørterne, men jeg kan jo tage fejl.
    Kunne være dejlig at kun betale for at få skørterne malet, også det så ens ud.

  • Jeg har sgu altid haft det svært med "fast and furious" still bilerne.. for mig skal der meget mere end skørter, osv til at gøre en normal kedelig bil fed.. hvorfor ikke købe en bil der er fed fra starten? :P


    Syndes den er grim og kedelig..


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Jeg har sgu altid haft det svært med "fast and furious" still bilerne.. for mig skal der meget mere end skørter, osv til at gøre en normal kedelig bil fed.. hvorfor ikke købe en bil der er fed fra starten? :P


    Syndes den er grim og kedelig..


    Fed7haS


    Fordi ikke alle mennesker har råd til en nice fabriksbil, men vil gi ret i at et skørtesæt ikke er nok, og de helt vilde skørtesæts bliver bare for meget, og vil kræve mange penge for at se ordenlig ud, men det kan lade sig gøre med ordenlig eftertanke og sans for design af smække en fed bil sammen, der ikke ligner brians plastik indkøbsvogn.

  • Rigtig fin ople, sys røven ser rigtig god ud. :9xo

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Den ser fin ud, ikke min smag - men fin. Der er dog nogle småting jeg ville ændre ;)


    Gitteren foran - enten skal det altsammen være sølv eller sort, det forvirrer med sort i grillen og sølv i kofangeren.


    Derudover ville jeg nok lige tage fat i din maler igen, for farven på bagskærmene er ikke den samme som resten af bilen - ikke på de billeder at se. men generelt en fin bil hvor det ser ud til at håndværket er iorden.


    Ang. tuningen - nej du henter ikke 25-35% effekt på en anden indsugning og en chipning. Chipning på en sugemotor giver stortset intet, det giver bedre respons - men ikke mere spidseffekt. Skal du have 125-135Hk ud af den, så _skal_ der skiftes knaster i den. Ang. chippen, så kan jeg varmt anbefale RH Motorsport i Bonderup ved Aalborg ;)

  • Personligt bryder jeg mig ikke om den type biler, altså biler man på den måde gejler op.


    Grunden er både at jeg synes de er enormt grimme og kiksede, men også fordi jeg har et billede af at de folk der har denne type biler kører rundt med nedrullede vinduer og spiller enormt højt "musik" og tror de er seje. Det er forøvrigt en forestilling jeg deler med praktisk alle de folk jeg kender.


    PS: Det er ikke noget angreb på nogle herinde. Der blev selv spurgt om hvad folk synes om bilen.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • x2

  • Quote

    Originally posted by HyPe
    Lige for tiden er den møg beskidt indvendigt :)
    Sæderne bliver renset med en maskine der også bliver brugt til flysæder :)


    Og listerne + håndtag bliver indfarvet når jeg får lidt flere penge på kontoen! hehe


    har aldrig forstået hvorfor man kalder det indfarvet, når det bare bliver lakeret.


    Ellers synes jeg det ser godt ud.

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • Rigtig fed Vectra, syntes personligt selv det er fedede at få sådan en "normal" bil, som fx en vectra til at se fed ud, og ikke ligne en fabriksbil. For alle kan jo købe en fed Mercer hvis man har pengene, men bag de gejlede "normale" biler, GolfII, opel vectra, bmw 320i og dem som der bliver brugt meget, ligger der jo rigtig meget arbejde, hvilket jeg personligt syntes er federe :) og fordi man har sådan en bil, behøver man jo ikke kører med ruden nede og spille højt musik.


    Men hver sin mening ;)

  • Tillykke med slæden.. vil også efter min mening, sige den er "overpimped".. skørterne er alt for store..


    Passer ikke til bilen, imo.


    Men ja, bilen i sig selv kan blive rigtig fed..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Tillykke med slæden.. vil også efter min mening, sige den er "overpimped".. skørterne er alt for store..


    Passer ikke til bilen, imo.


    Men ja, bilen i sig selv kan blive rigtig fed..


    Faktisk også lidt grunden til jeg har et problem med disse typpe "stylede" biler.. folk køber en gammel skød gryde og så overkompensere de ved at smide alt hvad de kan finde efter den.. nogle gange føler jeg sgu næsten at hvis de hade råd til det vilde de også smide Larvebælter, vinger, neonlys show i cowboy thema, lyserødt plys osv. osv. osv... på den.. stakkels bil.


    Bare fordi der er plads til en formel 1 stil vinge bag på din toyota twincam så er det ikke ens betydende med at den kommer til at ligne en formel 1 bil...


    Fed7haS