Indlæg af Plo-Mo

    Ha ha, masser a latter?? Så synes jeg da at griner MEGET højt er et meget bedre bud...Men hvor er det egentlig lame at diskutere sådan noget.. alle som bare nogensinde har chattet eller spillet online spil så som diablo, diablo2 eller cs ved hvad det betyder!

    he he, ja såvidt jeg har forstået på nogle af gutterne så er de temmelige aktive indenfor datingside området.. det er da meget rart at vide at piger også gerne vil være med her, men jeg tænkte så på en ting mere.. Hvorfor er det at de fleste piger bare ik gider sætte sig ind i det og ik kan finde ud af det?? Altså, jeg er da sikker på at hvis nogen gad sætte sig ind i det, så kunne de blive gode til det, desuden, så er computeren og dens verden ik kun forbeholdt nørder længere, som det var tilfældet for 8-10 år siden

    hmm, de forums som i forvejen er her synes jeg tager emnerne godt op.. Altså vil man overclocke så går man ind i forum for det, og vil man teste hardware, så går man ind i forummet for hardware, og de fleste herinde ved en del om det de snakker om faktisk

    Altså, jeg er selv araber, og tyrkernes mentalitet er meget ligesom arabernes, og derfor så bør der rettes op i hele samfundet, helt fra bunden af, altså at man bør starte i hjemmene... Selvfølgelig vil man aldrig nå alle skævhederne, men de bør tage sig sammen, og skabe et ordentligt demokrati, men samtidig synes jeg de skal holde fast i det de tror på.. Hvis man snakker om hvad det vil gavne eu, så kan jeg sige at der vil ske en eksplosion i eu ang vækst hvis vi slår toldmurerne ned, og begynder at handle med dem på ligefod, da der lever omkring 80 milioner mennesker i dette land, men så vil mange sikkert sige, har alle råd?? Nej, det har de ik foreløbig, men i og med at handelslivet blomstrere så vil folk begyndte at sætte uddannels og job højt, og landbruget ville blive effektiviseret, akkurat ligesom udviklingen i dk var for mange år siden.. Så det er nogle af fordelene ved at komme med, men jeg synes som alle andre at de skal vise de vil være med, og prøve at løse alle konflikter og oprette et sundt demokrati... Bla. er det vigtigt at løse konflikten med grækenland.. Og forresten, til jer der sammenligner med usa, synes i så ik at det er forfærdeligt at i usa bor der 272 milioner mennesker og at 33 milioner er fattige og lever under fn's fattigdoms grænse?

    hmm, når du skriver "vi" vil det så sige du også er det :D Spørger bare :) jamen, hvad bruger du det så til og sådan, for jeg kender faktisk ik rigtig nogen piger som ved noget om computere, bortset fra deres kendskab til msn og dating sider....

    Ha ha, hvis ik man kendte til nogen dating sider før, så kommer man til det efter at have læst den tråd ;) Men men men, så ville jeg lige spørge om nogle af jer overhovedet er støt på nogle hunkøns væsner på tweak???

    Hvor meget vil jeg kunne overclocke min p4 med? Det er en 3.0 ghz med 800 mhz fsb også har jeg lige købt nye pc 3200 ram 512mb

    Det må da siges at være meget godt, men for at teste om det er stabilt eller ej, så prøv at lave noget som er krævende for kortet, og gerne over længere tid, hvis computeren så pludselig slukker, så er det fordi du har clocket for meget og den bliver for varm

    Først vil jeg høre om mine A-Data 512 mb ram er gode, også vil jeg høre hvilken timings der er bedst for dem.. De kører for øjeblikket med 2,5-4-4-7 og jeg vil gerne have de er optimeret bedst muligt. Det er pc3200 400 mhz, men alligevel står der at frequency er 166.6 :rolleyes:

    Det er meget rart at vide, da jeg har tænkt mig at overclocke den... Min temp ligger på omkring de 45 i idle og i full load kan den nogle gange nå op på omkring 62 grader. Den ligger i gennemsnit på 51 grader