Indlæg af Plo-Mo

    Yes, jeg har også sørget for godt med forsyninger, venter kun på sign up... Tror sgu de gøre det med vilje for lige at pirrer folk lidt mere... Men andre der har forberedt sig på seriøs wow gaming?

    HA HA HA HA!!!! Det er seriøst for fedt det du har gjort!! Der er da andre som er ligeså skøre som mig herinde.. Min bror er til fest, så jeg kan ik få ham til at komme, men måske jeg skulle kidnappe ham og lænke ham til stolen, også skal han bare sidde og trykke UPDATE!!!

    jeg skal være Night Elf/druide/ Herbalism og alchemy :D Det styrer for hårdt.. Andre der vil komme med hvad de skal være??

    Ej, er jeg virkelig den eneste der glæder sig så meget til wow??? Jeg har bare lavet massive indkøb af sodavand og chips og regner ik med at sove de næste par dage :D

    ARGH!!!! jeg er ved at blive skør... Går ud og løber en tur drenge også håber jeg at den er kommet op at køre når jeg kommer back

    Ha ha, wow er jo ik hvad som helst, så det er tiden værd :D Kan man ik sætte internet explorer til at update selv hvert 5. min? eller sååådan noget?

    Jeg har taget fri for alt arbejde de næste 10 dage for at game wow :D Helt ærligt, jeg prøvede beta'en i november og har været fanget af det lige siden!! Det er for FEDT, og jeg venter gerne både idag og imorgen, men det er bar irriterende at man skal vente i så lang tid.. De burde sætte 1000mand på sagen og få det løst hurtigst muligt!!!

    ARGH!!!! Jeggår snart amok, eneste plus er at det er fucking genialt!! Vi er en 5-6 venner som bare sidder klinet til vores skærme og tjekker sign-up hele tiden, men ingen info om hvornår den åbner :(

    Du er da også få dum at blive ved!!! Så behold dog spillet og lad være med at sige det til nogen, og kræve de penge så kan de ik fængsle dig da de jo selv har sendt det.. ergo er det ærgeligt for dem!!! Når man kommer ud for sådan noget, så hold det for dig selv, medmindre du er dum nok til at reklamere med det!

    Er der nogle der ved hvornår sign-up åbner igen?!!! Det er skide irriterende man skal vente i så langt tid når man bare har gået og talt dagene til det udkommer!

    altså, man skal selvfølgelig gør det man er bedst til, det er klart, men som sagt før så er computere idag så alment at man ikke kan undgå dem, og derfor kunne man da godt se lidt tilslutning fra det andet køn.. Men altså, jeg mener da helt klart det samme som dig, om at nogle uddannelser og jobs bedst egner sig til det ene eller andet køn, og at der selvfølgelig kan være undtagelser

    altså, før i tiden var det forbeholdt drenge, men nu er det blevet så alment at alle burde være med i det... altså, du vil gerne have at jeg sætter mig ind i at piger mødes til dildo homepartys og lign. eller hvad mener du helt præcist :D