Indlæg af Plo-Mo

    Hvilken mærke er bedst?? Jeg står og skal finde en ordentlig køler til min P4 3.0 ghz. Det er en prescott, så den bliver temmelig varm, og da jeg har tænkt mig at overclocke den, så vil jeg gerne have en ordentlig køler

    Det er simpelthen fordi din maskine bliver for varm, eller også er den ik bygget til den belastning.. Hvad for nogle ram og hvilken processor og mobo har du?

    Nu prøver jeg forfra....


    Nogen der har 2x512 mb ram til salg? Det skal være pc3200, skal kunne overclockes og SKAL være ens da de skal køre dual

    Hej, jeg vil gerne høre om nogen har 2x512 mb ram, de skal køre dual channel,så de SKAL være ens også skal de være pc 3200 400mhz

    Jamen tak alle sammen og fejlene skal nok blive rettet, men det kunne nu være rart at få svar på det jeg spurgte om... på for hånd tak

    Jeg har ca 500 kr og støj skal være acceptabel


    Morten, hvorfor tror du din mor aldrig er hjemme når jeg spiller cs?

    Hvordan skruer op jeg op for vcore og hvordan kan jeg sætte hastigheden på min blæser op?


    Min com kører nu 3.225 mhz og har en temp på 50 under idle og 60 under load..skal jeg hæve den mere?

    Hvordan kan jeg overclocke min p4 3.0 GHZ? Det er en prescott og sidder på et Asrock P4V88 med standard køler

    mit bundkort er et asrock p4v88 og min temp har jeg været inde og tjekke i biosen og den ligger på ca.53 grader.. Er det godt? Altså den slukker ik i utide

    Hej..


    Hvordan finder jeg ud af hvad min cpu temp er og hvad min gfx temp er? Min cpu er en p4. 3.0 Ghz med HT og .09teknologi. Mit gfx er et MEGET gammelt mx440, men bliver snart skiftet ud med et 6600 GT. Nogen der kan hjælpe mig??? Og hvad skal temp. være under idle og load?

    Jeg har speedfan, men der står temp2, hd0 og temp1. Hvad er hvad? Og hvad bør temp ligge på som max?

    Hej..


    Hvordan finder jeg ud af hvad min cpu temp er og hvad min gfx temp er? Min cpu er en p4. 3.0 Ghz med HT og .09teknologi. Mit gfx er et MEGET gammelt mx440, men bliver snart skiftet ud med et 6600 GT. Nogen der kan hjælpe mig??? Og hvad skal temp. være under idle og load?