Indlæg af Plo-Mo

    Det herer jo fuldstændig til grin. Hvertspil er godt på sin måde, og grunden til at blizzard valgte den grafik er at de kunne få så mange som muligt med. Når man spiller på en pvp server, så er pvp ALTID enabled, og man skal ik acceptere en duel hvis det er en fjende man skal kæmpe imod. Så hvad med om i satte jer ind i hvordan tingene virker inden i fyrer alt jeres lort af!

    Har 2 char... begge på bloodhoof, en lvl 26 druid og en lvl 24 priest. Bloodhoof er også en kanon sever, med en god potion danskere, plus at man møder fede personligheder fra resten er Euorpa.. Er med i guilden "Protectorate" og vi har en broder guild som er horde "Bloodstorm". Der er halvdelen af medlemmerne i den danskere, mens at i "Protectorate" er 3 danskere og de resterende fra hele europa. Tjek vores hjemme side på http://.wow.projekt51.be

    Jeg har lige købt en sata harddisk til mn com og vil lige høre hvordan jeg partitionere den under windows.. Windows ligger på et andet drev og sata-disken skal bare være til forskellige ting. Hvordan gør jeg det?

    Baren er kun grøn hvis ens ping er god... Men den er næsten ved siden af dit inventory... Hehe, min dame spørger fandeme meget om spillet, og synes nogle af dem er søde og sådan :] hun skal bare holde sig langt væk fra mit wow!! Tror jeg er ved at blive forelsket i spillet *G*

    Hvad whiner i så meget over?? Selvfølgelig vil der være problemer første dag spillet udkom med al den tilslutning.. Lige siden jeg kom på i fredags så har der altså intet været galt overhovedet, min latency er konstant under 100 og jeg har snart spillet i mere end 50 timer....

    Nå drenge, skal vi høre noget respons omkring wow?? Personligt synes jeg det er ALT for flot, MEGET stort og 100% genialt og gennemtænkt og man kan ik andet end at blive helt og aldeles forelsket i det spiL!!!

    he he, mit mål var sgu skudt lidt v siden af ;) Ej, men er sgu mega glad for det og har jo spillet med to char, spiller en op for min bror

    Hvor er det dejligt at høre alle er igang med at spille wow :D Har en lvl 13 char og en lvl 8 :D hvordan går det med jer andre?? Tror faktisk det her er en af de største tråde jeg er stødt på herinde :D

    Så er jeg færdig med at game foreløbig... Fortsætter igen omkring kl.9-10 stykker... Skal være minimum lvl 30 inden weekenden er omme.... Nogen der er friske på en konkurrence??? Forresten, før til ham som synes det er voldsomt jeg har taget fri for arbejde de næste ti dage, så er der altså en af mine venner som har sagt sit job op fordi han ik kunne få fri sådan at han kan spille!! så nu gamer han bare wow!! Det er vildt!

    Så er jeg oppe at køre alle sammen, og til ham der gav tippet om firefox, du er bare en skat, man stryger virkelig lige igennem

    ARgh!!! Det er til at gå amok over det her!!! Den er så langsom, så nu prøver jeg med firefox!!!

    Cd keyen er i coveret under cd'erne... Og til dig som ik ved hvad wow er, så er det et rollespil i stil med diablo, bare meget STØRRE og mere AVANCEREt. Der er 8 racer at vælge imellem og til hver race hører der en bestemt klasse, feks warrior, mage, paladin etc.. Gå ind på http://www.worldofwar.net og læs om det, der kan du finde alt relevant info om spillet

    He he, er glad for at det ganske danske land giver den gas ang wow... Jeg bliver også ved med at tjekke sign up... Tror først det kommer op at køre sent i nat når de fleste opgiver, men der sidder jeg og venter grådigt!!!