Dating Side??

  • [

    Quote

    dating.dk, netdate og netdating = konkurrence sider efterhånden. Det er så grimt, det har ikk en skid med dating at gøre mere


    Helt enig Selv bruger jeg kun HotFlirt.dk. Det er et helt traditionelt site, hvor man kan det hele, og så er det gratis.


    HotFlirt.dk

  • Ha ha, hvis ik man kendte til nogen dating sider før, så kommer man til det efter at have læst den tråd ;) Men men men, så ville jeg lige spørge om nogle af jer overhovedet er støt på nogle hunkøns væsner på tweak???

  • hmm, når du skriver "vi" vil det så sige du også er det :D Spørger bare :) jamen, hvad bruger du det så til og sådan, for jeg kender faktisk ik rigtig nogen piger som ved noget om computere, bortset fra deres kendskab til msn og dating sider....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Plo-Mo
    hmm, når du skriver "vi" vil det så sige du også er det :D Spørger bare :) jamen, hvad bruger du det så til og sådan, for jeg kender faktisk ik rigtig nogen piger som ved noget om computere, bortset fra deres kendskab til msn og dating sider....


    Ja jeg er også hunkøn ..


    Jeg bruger bl.a. Tweak.dk til at få mere viden om forskellige ting, men er ikke selv totalt uvidende ..


    Det er svært at sidde og sige hvad jeg ved og hvad jeg ikke ved, men selvom jeg er mest aktiv i offtopic, betyder det ikke, at man ikke også kan møde mig i de andre fora .. Der jeg dog mest med på en kigger, og bidrager de steder andre ikke allerede har svaret .. Som mange andre gør, gider jeg ikke bare gentage det der allerede er blevet skrevet .. ;)


    Og ja, jeg bruger MSN, men datingsider er ikke lige mig, og ved sikkert derfor en del mindre om dem end en del af de unge gutter der er her på .. Modsat mig bruger de dem nemlig .. *G*

  • he he, ja såvidt jeg har forstået på nogle af gutterne så er de temmelige aktive indenfor datingside området.. det er da meget rart at vide at piger også gerne vil være med her, men jeg tænkte så på en ting mere.. Hvorfor er det at de fleste piger bare ik gider sætte sig ind i det og ik kan finde ud af det?? Altså, jeg er da sikker på at hvis nogen gad sætte sig ind i det, så kunne de blive gode til det, desuden, så er computeren og dens verden ik kun forbeholdt nørder længere, som det var tilfældet for 8-10 år siden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Plo-Mo
    he he, ja såvidt jeg har forstået på nogle af gutterne så er de temmelige aktive indenfor datingside området.. det er da meget rart at vide at piger også gerne vil være med her, men jeg tænkte så på en ting mere.. Hvorfor er det at de fleste piger bare ik gider sætte sig ind i det og ik kan finde ud af det?? Altså, jeg er da sikker på at hvis nogen gad sætte sig ind i det, så kunne de blive gode til det, desuden, så er computeren og dens verden ik kun forbeholdt nørder længere, som det var tilfældet for 8-10 år siden


    Jeg skal ikke kunne svare på det .. Jeg har jo netop gjort det .. Men nu er jeg så også pænt underlig *GG*


    Hvorfor sætter fyre sig ikke ind i "pigeting" .. Det er jo nøjagtig det samme ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Plo-Mo
    Ha ha, jeg vil da mene at computere er noget alment og ik kun forbeholdt fyre, og hvad betegner du som pige ting?


    Nu betegnede du jo på en eller anden måde, at computere i hvert fald har været en "drenge ting" .. Det mener jeg så ikke, men det kommer jo an på interesser ..


    Jeg har altid leget mest med drenge, og har aldrig været en "tøsetøs" ..


    Når det kommer til "pigeting" laver piger jo også ting, som ikke interesserer ret mange drenge .. Du kan vel selv nævne et par ting uden hjælp .. ;)

  • altså, før i tiden var det forbeholdt drenge, men nu er det blevet så alment at alle burde være med i det... altså, du vil gerne have at jeg sætter mig ind i at piger mødes til dildo homepartys og lign. eller hvad mener du helt præcist :D


  • *HOST* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Plo-Mo
    altså, før i tiden var det forbeholdt drenge, men nu er det blevet så alment at alle burde være med i det... altså, du vil gerne have at jeg sætter mig ind i at piger mødes til dildo homepartys og lign. eller hvad mener du helt præcist :D


    Nææ .. Har jeg aldrig påstået .. Men der er nu en gang ting som der er flest piger der laver .. Det gælder både uddannelser og sportsgrene .. Nøjagtig som der er med drenge/mænd og deres valg ..


    Hvis piger ikke har interesse i at sætte sig ind i det, så skal de da ikke tvinges til det ..


    Torque .. du klapper bare gæller *GG*

  • altså, man skal selvfølgelig gør det man er bedst til, det er klart, men som sagt før så er computere idag så alment at man ikke kan undgå dem, og derfor kunne man da godt se lidt tilslutning fra det andet køn.. Men altså, jeg mener da helt klart det samme som dig, om at nogle uddannelser og jobs bedst egner sig til det ene eller andet køn, og at der selvfølgelig kan være undtagelser

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Plo-Mo
    altså, man skal selvfølgelig gør det man er bedst til, det er klart, men som sagt før så er computere idag så alment at man ikke kan undgå dem, og derfor kunne man da godt se lidt tilslutning fra det andet køn.. Men altså, jeg mener da helt klart det samme som dig, om at nogle uddannelser og jobs bedst egner sig til det ene eller andet køn, og at der selvfølgelig kan være undtagelser


    De kan jo også være meget gode brugere uden at være på Tweak .. ;)