ska Tyrkiet med i EU?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    stemte nej.. kan ik se nogen grund til de kommer med i eu


    Mener at det er vigtigt at vise omverdenen at USA og Europa ikke er de Kristnes klub, Vi bliver nødt til at undgå en religions krig, og vise at Muslimske lande sagtens kan samarbejdes med, og at de kan samarbejde med os! plus at vi gider at samarbejde med dem...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-


    Mener at det er vigtigt at vise omverdenen at USA og Europa ikke er de Kristnes klub, Vi bliver nødt til at undgå en religions krig, og vise at Muslimske lande sagtens kan samarbejdes med, og at de kan samarbejde med os! plus at vi gider at samarbejde med dem...


    Hørt super argument....


    Stemte selv nej

  • Altså, jeg er selv araber, og tyrkernes mentalitet er meget ligesom arabernes, og derfor så bør der rettes op i hele samfundet, helt fra bunden af, altså at man bør starte i hjemmene... Selvfølgelig vil man aldrig nå alle skævhederne, men de bør tage sig sammen, og skabe et ordentligt demokrati, men samtidig synes jeg de skal holde fast i det de tror på.. Hvis man snakker om hvad det vil gavne eu, så kan jeg sige at der vil ske en eksplosion i eu ang vækst hvis vi slår toldmurerne ned, og begynder at handle med dem på ligefod, da der lever omkring 80 milioner mennesker i dette land, men så vil mange sikkert sige, har alle råd?? Nej, det har de ik foreløbig, men i og med at handelslivet blomstrere så vil folk begyndte at sætte uddannels og job højt, og landbruget ville blive effektiviseret, akkurat ligesom udviklingen i dk var for mange år siden.. Så det er nogle af fordelene ved at komme med, men jeg synes som alle andre at de skal vise de vil være med, og prøve at løse alle konflikter og oprette et sundt demokrati... Bla. er det vigtigt at løse konflikten med grækenland.. Og forresten, til jer der sammenligner med usa, synes i så ik at det er forfærdeligt at i usa bor der 272 milioner mennesker og at 33 milioner er fattige og lever under fn's fattigdoms grænse?

  • Quote

    Vel er det da ej. EU er en union hvor alle der opfylder kravene kan være med....det står jo ingen steder at landene skal ligge i europa...


    Get real - Det ligger jo i selve navnet....... :roller: :roller: :roller:


    EDIT: Og NEJ de skal sgutte med - i hvert fald ikke de første mange år - Hvorfor det taler vist for sig selv...