Ny rubrik - hvad synes I?

  • Hejsa


    Ved ikke om det her har været oppe og vende før men...


    Jeg sad lige og tænkte på om det ikke kunne være fedt at af en nu rubrik (eller hvad det nu hedder) ind her på forummet med "guides og tests" eller "guids og anmmelsers" som er bruger bestemt?


    f.eks. Nr1
    hvis jeg skal ud og havde ny computer og jeg meget gerne ville dele mine erfaringer med ander så kunne jeg lave en lille test til forummet... alså sådan så den ligger under den rubrik :) I ved hvad jeg mener...


    F.eks. Nr2
    Hvis nu en eller anden meget gerne ville skrive om OC, fsb, osv. er? så kunne de gå derind og poste ;)


    sådan kan man så dele sine erfaringer med ander nemt...
    og hvis det er kan i jo bare lave nogle regler med hvorden det skal se ud osv. :)


    Bare en ide fra mig :]

  • hmm, de forums som i forvejen er her synes jeg tager emnerne godt op.. Altså vil man overclocke så går man ind i forum for det, og vil man teste hardware, så går man ind i forummet for hardware, og de fleste herinde ved en del om det de snakker om faktisk


  • Nej, så bliver der bare mange flere fejlpost´s.
    Mener at tweak er godt dækket ind. Ellers spørg løs, så skal du nok blive guidet gennem det du er igang med.

  • Hæhæ oki det var nu også bare en ide...
    og der er bare mange der spørger hvordan OC´er man osv. så ville det da bare gøre det meget nemmer at de kan gå ind og se først om de kan finde det...


    + at der er jo mange synes jeg der bare siger søg på google og sådan noget til dem :) men beværs så er der jo også en del der får hjælp på den rigtige måde... og hvis det er der bliver fejl i de der indlæg kan man jo bare "rate" dem så de ikke er gode, det system er der jo også på Tweak.dk :)


    Hvis i forstår?