Indlæg af Fragman

    ok her situationen:


    har 2 comps på netværk forbundet med TDC router med indbygget hub....


    comp 1 køre win2k pro, alt virker fint


    comp2 køre win xp og kan se den anden comp, kan pinge 192.168.1.1 som beskrevet i tdcs manual, men kan ikke få forbindelse til internettet......?????


    har prøvet at installere firefox da jeg troede det var IE der var fucked, men hjalp ikke.......


    har prøvet alle mulige alm netværksinstillinger.....


    det mystiske er at de 2 comps kan se hinanden, overføre filer imellem, men kun comp1 kan få forbindelse med inet...


    problemet opstod pludseligt, og uden åbenlys grund.


    hjælp med løsning pls....

    well har da holdt irl fester med et andet community før, og det var fanme skægt.....masser af god stemning, % og self bliver der snakket lidt pc men det ender altid med noget helt andet (druk og tøser)

    derfor er der vel ingen grund til at kalde dem hjernetomme og ville kaste dem på bålet.........


    åbenbart er jeg nødt til at skære den pointe ud i pap til vor ordblinde ven, for det vil/kan han ikke se det gale i........jeg har selv undervist ordblinde, og har en ordblind stedfar, så jeg ved udemærket hvor svært det kan være at komme over sit handicap.....


    men de som bruger de udtryk (som jeg personligt også finder irriterende til tider) skal man ikke begynde at nedgøre, det vil kun skabe en hadsk stemning...se bare hvor lidt der skulle til med dig.....


    hvis du vælger ikke at tage mig seriøst...det overlever jeg sq nok, men syntes lige du skulle vide hvad pointen med det var.


    vi er alle forskellige, lær at udnytte det som en fordel.


    1. kan godt se du er ordblind....men stadig fej for egen dør, eller lad være med at kritisere andres...var ikke på nogen måde for at nedgøre dig fordi du er ordblind, men ser ikke ud til du fattede min pointe.


    2. kom ikke her og leg nedladende med "lille ven" , for så ender det med at jeg begynder at blive personlig.


    så forstå min pointe istedet for at tro jeg er efter dig personligt..