billed i signatur

  • ja tweak hvad med lige at få fixet så når man er member fx kan man få lov at uploade en signatur hertil :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    ja tweak hvad med lige at få fixet så når man er member fx kan man få lov at uploade en signatur hertil :)


    syntes du ikke vi har trafik nok i forvejen ?

  • nejda! :))

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    syntes du ikke vi har trafik nok i forvejen ?


    Jo det har du sikkert ret i - og jeg synes det er fint som det er nu. Synes det er helt fint, at vi selv skal lave en smule benarbejde. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    ok.. så fik jeg det til at virke. hva syntes i. det er første gang jeg har prøvet at lave det...


    Det er da meget godt gået af en nybegynder ;) Det eneste der måske kunne rettes, er teksten. Den ser ud som om den er blevet reduceret sammen med billedet. Det gør den lidt "mudret" ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Det er da meget godt gået af en nybegynder ;) Det eneste der måske kunne rettes, er teksten. Den ser ud som om den er blevet reduceret sammen med billedet. Det gør den lidt "mudret" ;)


    hvad syntes du om min :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    hvad syntes du om min :))


    Syns IMO ham djævlen skulle væk.. Det ligner ham fra 666!*LOL*


    Og du skal ikke udtale dig om min - det er Grillrotten der har lavet den til mig! :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Syns IMO ham djævlen skulle væk.. Det ligner ham fra 666!*LOL*


    Og du skal ikke udtale dig om min - det er Grillrotten der har lavet den til mig! :roller:


    syntes nok den så lidt syret ud ROFL


    PS: Hvad er der nu galt med 666 de er da for fede

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    hvad syntes du om min :))


    Syntes godt den hvide tekst kunne gøres lidt pæn så den passede bedre til resten som jo ser fint ud. Du har jo allerede givet din "Devil_DK" lidt effekt ... Fyr noget på den hvide tekst og måske vælg en anden farve.


    Kanterne ville også se bedre ud med lidt effekt IMO.


    Må man låne billedet uden den hvide tekst ? ... Bare for at være nysgerrig hvordan det vil se ud det jeg tænker på. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    syntes nok den så lidt syret ud ROFL


    PS: Hvad er der nu galt med 666 de er da for fede


    Hehe.. Ikke lige min smag! :))


    Troede først det var et billede af ham selv, men det var det så ikke! :boxed:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • pøver lige at se om jeg har husket at gemme det grundbillede


    hvor skal jeg sende det til


  • Hvordan får man smidt effekt på kanterne i Photoshop? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at få lavet mig lidt effekt på mit.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra