Dekstop Editor...

  • Hey...


    Da jeg sidder og vil prøve at eksperimentere lidt med forskellige icons og andre hygsomme ting så tænkte jeg på... Hvilke programmer kan man bruge til det som er freeware og er Lettere end Samurize at bruge??


    Mit styresystem er Windows 2000 Prof... altså ikke Xp som alle i andre bruger :)


    Any suggestions??


  • Sysmetrix ... http://www.Wincustomize.com (Sysmetrix-stuff & Link til Sysmetrix-download).


    Det er vist det eneste jeg lige kan komme på som er "lettere" end Samurize ... Der er fordele og ulemper ved det.


    Bruger selv Object Desktop-pakken ud over Sysmetrix, men den er ikke freeware ... og laver mange andre ting end hvad Samurize gør ... Eller hvad man nu skal sige ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    Hvilke fordele og ulemper??


    Fordele :
    - Man kan finde tonsvis af færdige ting og sager som er grafiske flottere end langt det meste der er lavet med Samurize.
    - Det er "nemmere" end Samurize fordi man ikke selv skal lave sit eget fra bunden. Det er der dog både fordele og ulemper ved.


    Ulemper :
    - Det er ikke lige sådan at lave sit eget.
    - Det er ikke lige altid man kan finde lige DET man vil have. Med Samurize får man det jo HELT som man vil have det da man laver det fra bunden.
    - Har ikke alle de muligheder som Samurize har.

  • Hmm lidt offtopic hvorfor kører du ikke XP når du nu har en P4 der er jo ikke understøttelse af HT i win2k.....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Fordi jeg ikke har Xp... og har sq ikke klejnerne til at købe xp... det koster altså alligevel 1k hvilket er mere end jeg ka overskue at skaffe... Og jeg regner ikke med at i vil gi mig et i fødselsdagsgave ;)

  • Fik mit med som OEM gav sgu ikke ret meget for det men det er vel bare lige at søge med lys og lygte efter det :)


    Prøv edbpriser.dk er der ikke også studieverisioner derinde ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Fik mit med som OEM gav sgu ikke ret meget for det men det er vel bare lige at søge med lys og lygte efter det :)


    Prøv edbpriser.dk er der ikke også studieverisioner derinde ??


    hehe.. jeg fik min version af en kammerat der arbejder i en itbutik, de hiver bare cd'en i, og så skal man ikke røre en finger før man skal logge ind første gang ;) ...
    lidt smart.. :)

  • Men mit problem ligger så i at:


    Jeg kann ikke finde noget med xp til studieshit
    jeg har INGEN venner der arbejder i noget form for IT shop eller lign.
    Min far er den eneste jeg kender der arbejder med IT
    Han er arbejder hos BG bank som et eller andet IT ting :boxed:

  • Det er lige meget...


    Det fungerer sådan her... man smider win xp update cden i, den gør alt som normalt, den skal bare lige tjekke, ved at bede om en win 98 eller en win 2000 cd. Den installerer intet far dem, den tjekker dem kun. Det er MS svar på en upgrade :crazyeyes:

  • ok :) der står også at får at man ka bruge study versionen skal man være studerende... det er jeg så os men om 8 år er jeg jo ik studerende mer... hva så?


    Hvad gør HT egentligt??

  • tvivler sq på nogen checker det til den tid :)
    ellers er linux jo vejen frem :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.