Indlæg af Fragman

    har ikek været ude for at det ikke kan afspille en mediafil, men om jeg har fundet quicktime eller real film imellem dem jeg ser/hører ved jeg sq ikke....det virker bare....

    beklager jeg har lillebroren (den store af dem 313) men har ikke prøvet at overføre så store filer.....jeg har et program til at konvertere mine mp3 til 64 bitrate så de ikke fylder så meget (med de høretlf kan man sq heller ikke høre forskel) men jeg mener da godt du kan bruge mp3 som ringetone...det er ligesom at bruge et billede som baggrund....

    ja designet er, men alt fra mikrofon og til webcam fungerer af lort..........filoverførsel er langsomt osv....ICQ var ultimativt...den fandt ALTID hurtigste vej mellem 2 comps....sad de på lan men kunne ikke finde hinanden på netværk, så kunne ICQ stadig bruge lanforbindelsens hastighed....men man skal vel være 16 år for at holde af msn, der virker alt for popsmart uden at have noget der faktisk virker ordentligt....no offence til de 16 årige...det er bare en af mine fordomme baseret på erfaring....

    ENIG .....MEGET ENIG! :)


    så JO der er mulighed for at fyre en 3 er af....hvis de laver helt om på det...for de konservative kan de da godt bruge hack'N Slash princippet, men muligheden for 1. person og costumized figurer ville da kunne hive det gamle spil op i nye højder......evt med evigt skiftende baner udover de alm missioner.....

    specielt da de højest sandsynelighed selv knapt har et lovligt OS på deres comps.......moral er godt og dobbeltmoral er dobbelt så godt....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Det må jo så være WinME da det er nyest og, såvidt jeg ved, med færrest fejl.


    øh nej.......


    WIN ME er det værste lort ms nogensinde har smidt på gaden...der er så mange fejl i lortet, og stabiliteten er afsindig ringe...win98se er imo meget bedre.....


    MEN det er rigtigt som der bliver skrevet, nogle maskiner kører det på uden probs...men det er bestemt ikke de fleste :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Prøv nu at læse hvad han skrev til at starte med:
    Jeg skal have bygget mig en jukebox-computer, som kun har det ene formål at afspille musik .
    Tænk sig - hvor mange misforståelser, der kunne undgås, hvis folk og fæ læste - hvad der stod i de forskellige indlæg :rolleyes:


    nu skrev jeg så oxo at netop DET havde jeg ikke set.......

    ok havde ikke lige fattet at det KUN var til at spille musik med...men bliver der lavet sikkerhedsupdates til win98 endnu ? ellers skal man ikke smide den på nettet ihvertfald

    ntfs virker vidst IKKE til win 98 .....og win 98 er altså ikke godt længere...medmindre du absolut ikke kan trække xp. ellers er xp/2000pro evt noget bedre....