Baby fremme i skoene!


  • 1. kan godt se du er ordblind....men stadig fej for egen dør, eller lad være med at kritisere andres...var ikke på nogen måde for at nedgøre dig fordi du er ordblind, men ser ikke ud til du fattede min pointe.


    2. kom ikke her og leg nedladende med "lille ven" , for så ender det med at jeg begynder at blive personlig.


    så forstå min pointe istedet for at tro jeg er efter dig personligt..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jesus... :roller:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg vil først og fremmest sige , at jeg syntes det er flot af dig Fed7haS at du skriver dette ! og må sige som alle andre at det er rigtigt godt formuleret , !


    jeg er heller ikke specielt god til at stave ! og det har altid været et problem for mig ! og det håber jeg at folk kan leve med , fordi holder meget af at være her inde på Tweak.dk.




    Fragman : OMFG!


  • Svar til nr.1 jeg er færtig med at debatere med dig... jeg sage tidligere at jeg ikke vilde tage dig seriøst frem over... og det gølder også nu... og for noget andet tror jeg vi har spemmet denne tråd nok med dette barnlige plader... så det stopper nu... fra min side i hvert fald...


    Svar til nr.2 først dummer du dig ved at nedgøre mig pga mit skrive handikap og nu truer du mig tilmed? hvad er du ude i?.... Trusler er en meget dårlig ide... iser over nettet for man ved aldrig hvem man i virkeligheden har med at gøre... tænk over det..


    Fed7haS


  • Ordblind? Sjovt, det har jeg aldrig bemærket. Du formulerer dig så godt at jeg overser fejlene, jeg plejer ellers for det meste at opdage selv de mindre stavefejl. Men ja, internettet kan som sagt være en stor hjælp, og grammatikfejl, dem ser jeg nu stort på.
    Når jeg skriver indlæg på div. fora sætter jeg da langt fra alle de kommaer der skal ifølge dansk retskrivning. Jeg kan skam sagtens, jeg gider bare ikke. Folk forstår som regel hva der bliver skrevet alligevel ;)


    For at kommentere The Hans' "NOT" så må jeg sige at jeg selv er i den gruppe der klassificeres som "de unge" og jeg er allerede ved at være temmelig grundig træt af det voksende brug (misbrug?) af det ellers så fine ord "not". Hvis det nu bare blev brugt i cituationer med engelsk sprog... jeg synes efter hånden at vi generelt har fået alt for mange engelske "låneord" flettet ind i det danske sprog med den sidste nye generation af "de unge". Det er synd og skam. Så jeg giver mit bidrag til Danmark og holder fast i mit Sønderjydske, det er nu også meget bedre end alt den sprogforvirring der efterhånden er opstået. Men sådan er tiderne jo, måske snakker vi en dag alle engelsk (dog lidt gebrokkent). Hvem ved?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • derfor er der vel ingen grund til at kalde dem hjernetomme og ville kaste dem på bålet.........


    åbenbart er jeg nødt til at skære den pointe ud i pap til vor ordblinde ven, for det vil/kan han ikke se det gale i........jeg har selv undervist ordblinde, og har en ordblind stedfar, så jeg ved udemærket hvor svært det kan være at komme over sit handicap.....


    men de som bruger de udtryk (som jeg personligt også finder irriterende til tider) skal man ikke begynde at nedgøre, det vil kun skabe en hadsk stemning...se bare hvor lidt der skulle til med dig.....


    hvis du vælger ikke at tage mig seriøst...det overlever jeg sq nok, men syntes lige du skulle vide hvad pointen med det var.


    vi er alle forskellige, lær at udnytte det som en fordel.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().