Har du sovet godt?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Man ser også mange sjove måder at sove på, når man er netpartyarrangør .. *G*


    Jeps, en af mine kammerater sov engang på et murstensgulv... uden at han brugte nogen form for underlag... :boxed:


    Kødsovs.. elsker spaghetti m. kødsovs... men det må vel have været en blandet fornøjelse?? ;)

  • hmm...


    jeg vågnede op med tanken om hvad fanden jeg lavede i aftes, og til at sidde og drikke med et par kammerater på irc ... og så vidt jeg kan se var jeg os ret aktiv på forum ... men frygter lidt for hva jeg har skrevet ;) ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm...


    jeg vågnede op med tanken om hvad fanden jeg lavede i aftes, og til at sidde og drikke med et par kammerater på irc ... og så vidt jeg kan se var jeg os ret aktiv på forum ... men frygter lidt for hva jeg har skrevet ;) ...


    Du skulle bare vide ;)


    Jeg tror aldrig jeg har sovet på nogen som helst dele af min computer, nærmere inden i.
    Var til et LAN engang hvor jeg bare smed mig ned på gulvet (ja, man sover faktisk udemærket på et hårdt gulv), og jeg vågnede da jeg slog panden ind i holderen til mine harddiske. Mit hoved var endt inde i mit kabinet (det var da jeg havde et gammelt Codegen uden kabikøling, så jeg havde bare fjernet siden). Det kan skam heller ikke anbefales, heldigvis var al hardware intakt, jeg kunne lige se at jeg havde knækket gfx'et eller noget i den stil.


    Normalt skal jeg bare vende mig om og så ellers smide mig i sengen, sååå...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-


    Drikke over IRC... den var ny ;)


    hehe... naaa... sidde og snakke med folk over irc, og så drikke sammen med dem.... det er genialt sjovt ;) ... og så have en eller 2 af dem på voice ;) ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    hehe... naaa... sidde og snakke med folk over irc, og så drikke sammen med dem.... det er genialt sjovt ;) ... og så have en eller 2 af dem på voice ;) ...


    Hehe.. longdistance drukfest :drink:--------------------------:drink:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Well... kom efter sigende i seng kl 4:45, og vågnede brat op af en mega god drøm (Noget med en dame *rrr*), ved at min fucking mobiltelefon bippede fordi jeg skulle op og på arbejde.... (det var 12:00)... lå og små sov til klokken 13:00, rejste mig op, og fandt så ud af at jeg havde en totalt smadret ryg, og hovedet ikke har det fandens godt... så kom jeg hjem, gik i bad, og havnede her ^^

  • er den normale stilling fredag eller lørdag nat til LANs....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    hmm, sjovt pic "G" dog ikke sådan, at jeg sover :crazyeyes:


    Vågnede tidligt i dag til en flot solopgang


    Flot solopgang - men kunne du ikke lave den lidt mindre. Så man ikke behøver, at scrolle til siden, for at læse denne tråds indhold.
    På forhånd tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Flot solopgang - men kunne du ikke lave den lidt mindre. Så man ikke behøver, at scrolle til siden, for at læse denne tråds indhold.
    På forhånd tak.


    gør jeg lige... er vant til 1600*1200, så jeg tænker ikke altid over det.

  • da jeg spillede meget Everquest, sad jeg og spillede en nat, da jeg skulle bruge noget som jeg ikke kunne klare selv... jeg fald i søvn i ca. 5-10 min og da jeg vågnede var alle dem jeg spillede med væk.... jeg løb lidt omkring og en masse mobs angreb mig og jeg var lige ved at dø.
    det er sku den eneste gang jeg er faldet i søvn foran min comp... jeg plajer lige at kunne tvinge min krop over i min sæng :rolleyes:


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII