Indlæg af -:[CC]:-

    skal du have nye ram vil jeg klart anbefale de nye Adata ddr600 de er total ville jeg køre pt med 2*512 mb og de sparker 2.5.2.2 /F1 / 2.8V på abit mb
    det kan de klare op til ´215 fsb
    men da jeg køre 4ghz til hverdag = 267 fsb køre de 2.5-5-3-3 /auto/2.8V hvilke de også kan på 280 fsb ;) total dejlige ram ;) også koster 2*512 ca 2400 kr hvilke jeg syntes er biligt i forehold til ydelsen
    så køber du sådan nogle er du sikker på at have nogle ram der kan vilde timminger på lav fsb men også rimlig vilde timminger på høj fsb ;)


    syntes klart det er de fedeste ram PT

    Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit
    Hvordan får jeg mine ram til at køre optimalt???
    Dettet er de indstillinger jeg køre med som standart....


    Den beste måde er at prøve dig frem.
    Kan du feks køre 200 fsb 1:1 / 2-5-2-2 /F1 (som det står i bios), ville det være det beste, men det tror jeg næppe du kan ;)
    men 2-5-2-2 /auto skulle du kunne hvis du har nogle gode ram


    start feks med 2-5-3-3 spiller det fint prøv 2-5-3-2 osv


    mine feks køre fint 2-5-2-2 /F1 op til 210 men da jeg ocer bliver jeg nød til at hæve timmingerne til 2.5-3-3-5 /auto


    ps. på max3 mb skal du prøve om du ikke kan holde ramV på 2,8v, da den godt kan blive en del ustabil med V over 2.8 fordi VTT ikke kan føgler med over der, og i hverste fald, falder til under de 1.4V som den max kan levere på max3 mb


    håber du blev lidt klogere :))

    vildt nok med 1Gbit :boxed:


    men glæder mig nu til sommer der kan alle i nexø Bornholm få 100 mbit for 200 kr i måneden :))


    der er lige kommet et nyt firma til øen der reklamere med det og linjen skal komme direkte fra sverige


    håber ikke der går kuk i det men at de gennemføre plananerne med den pris :T


    lige pt betaler jeg 486 kr for en 512/512 hos boomtown :( så de 200 kr for en 100 mbit er jo bare en drøm der går i opfyldelse ;)

    hey


    det første du skal er at skrive hvilke HW du har og ikke kun cpu/ram/gfx men ogå MB og om du køre dual på rammene feks da dte er lidt lætere at se om du har en flaskehals der ;)


    der efter kunne du feks prøve at sammenligne med aqua3 sektionen her på siden og se hvad de andre får med samme Cpu/Mhz og Gfx/Mhz


    men må sige du burte kunne få noget mere som den køre der nok nærmere 70-72k+


    Hvilke driver bruger du ? syntes selv at 66.70 er den beste PT ang ydelse i diverse spil/test prog


    og husk at kigge dine driver instillinger igennem efter diverse optimeringer ;)

    hvad med dem her ?


    koster ca 1100 kr


    [Blocked Image: http://www.thermaltake.com/ima…k/silver/enlargedView.jpg] [Blocked Image: http://www.thermaltake.com/ima…er/insideenlargedView.jpg]Link [Blocked Image: http://www.thermaltake.com/ima…rk/black/enlargedView.jpg] [Blocked Image: http://www.thermaltake.com/ima…ck/insideenlargedView.jpg]Link


    syntes de er ok men desvære ikke med kæmpe vindue
    men man kan dog stadig kigge ind i dem ;)


    Ang du ikke kan oc mere ind 475 brug rivatuner også disable cloktest i poweruser så kan du sætte den så højt du vil uden at teste først ;)


    mit gfx ligger på 38 idel og max 45 load målt i rivatuner men køre også med vand



    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon



    Mon ikke du kan bruge dette link


    Thx noxon lige den jeg tængte på ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af WiruZDK
    jeg køre 480/1300 med mit 6800 ultra :)


    1.65v på core :)


    480mhz er det ikke lidt for lidt på 1.65v ?


    mit løber fint 475/1300 med std bios uden Vmod men regner med at fyre en moddet bios i her snart


    hvordan har du fået den op på 1.65V ? det er væld med blyants modet ? for mener kun jeg har set bioser op til 1.5V til core


    hvis det er med blyants moddet gider du ikke lige smide en link til den guide da jeg ikke har kunne finde den igen ;)

    selvføgelig må du låne din ejen orginale dvd ud


    1. sålænge der ikke er penge indblandet eller at din ven ikke copyere den


    2. det du ikke må er låne et copy ud eller lave et copy til ham


    3. du må heller ikke vise den til en stor fremvisning som noget der minder om en biograf fremvisning


    en helt anden ting er hvad hvis i er 10 venner der har købt den dvd film sammen må i alle jo gerne se den !! hvis man skulle gå ud fra at man ikke må låne sin nye orginale dvd ud man lige har købt


    en anden ting jeg tror næppe det er ulovligt at låne sin dvdfilm ud og at der kommer en mand og banker på og siger hey der har du nogle ulovligt lånt dvder på hylden !!


    og om du har eller ej hvordan fanden skulle han kunne se om det var en du havede lånt eller en du havede købt ?? du skal huske det er ham der skal bevise du har lånt den og ikke dig der skal bevise at du har købt den ;)


    men er der andre der stadig mener det er ulovligt at låne en orginal dvdfilm eller udlåne en orginal dvdfilm med hensyn til punkt 1.2 og 3 længre oppe så smid venlist en link da jeg ikke har kunne finde nogle steder hvor det står det er ulovligt

    he he hej NV


    Ja dte kan godt betale sige at rense dem en gang imellem og nej du skal ike være bange for at afkalke dem engang i mellem da de hoveder du har der er blevet støbt rundt om efter fræsningen af kanalerne


    foresten er du frisk på noget NFSU engang her kl 20.00 ;) NA. Central ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang
    Hej CC :)


    Jamen så vil jeg da kigge efter dig kl 20 i NA !


    Nul Demo af Nfsu2 endnu ,hvis der overhovedet kommer en X(


    Lyder godt NV kan jeg ikke lige finde dig slår jeg på tråden hvis det er ok ;)


    men må sige jeg er blevet lidt rusten på det sidste da jeg ikke har haft tid til at game så meget ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Men jeg spiller ikke online, det er der simpelthen for mange cheatere til at jeg gider bruge min tid på. :(


    Ja men sådan er det jo men så må man bare køre fra dem :T det plejer at gå for det meste ;)


    feks når folk har uendelig NOS så fyre de bare til den og kan ikke styre en skid aligevæld så er man bare lidt go til teknisk kørsel (Bremse/gas) så får de baghjul ;)

    Jeg hedder MAXOC & A51UFO men spiller mest med MAXOC
    NV jeg er da frisk omkring kl 20.00 hvis det er ?? :T


    Jeg Plejer at være i de lobbyer der hedder NA Central i de forskælige spilleformer


    en anden ting nu er der heller ikke så lang tid til NFSU2 kommer den 18.11.2004 :P tror det bliver så nice og der skulle være Team Speak II indbyget så man kan snakkes sammen


    Nogle der har hørt om der er en Demo på trapperne ?

    Du får det til at lyde som om at du kan få et slot for 2500 kr 8o


    hvad havede du regnet med at du kunne få for den penge ?? ?(


    bare et godt råd tjek qxl og DBA MÅSKE du er heldig at falde over en go computer til de penge men tvivler lidt :roller:

    har lige testet den med den nye Firefox Setup 1.0PR og den blokkede alt pånær den der flash popup


    og det er med standart instillinger i Firefox
    så skal lige se om jeg kan få den til at slå flash popups fra ;)


    ellers nice test der

    hey ved godt jeg er lidt sent på den da kl er efter 20.00
    men vil du sælge det mach lan-li sammen med det der kabinet og dele for 1200 kr ?

    ok kan godt se det ikke sådan lige til
    men som sagt jeg vil ikke byde med mindre jeg er 100% sikker på at det er PSUen der fejler så jeg vil bare sige unskyld ulejligheden og forsat go handel :P