Spiller Nfsu tit og tænkte på at det kunne være sjov at kende tweakbrugere ,selv hedder jeg Cactus ,Tumorx ,nanobot og decompile !
Så hvis i har lyst til at skulle genkendes så skriv hvad i kalder jer !
Spiller Nfsu tit og tænkte på at det kunne være sjov at kende tweakbrugere ,selv hedder jeg Cactus ,Tumorx ,nanobot og decompile !
Så hvis i har lyst til at skulle genkendes så skriv hvad i kalder jer !
Spillet det ikk online mer, det er så godt som umuligt at spille mod en ærlig spiller... alle cheater
DKViking her......btw har nu ikke spillet mod direkte cheatere...tror jeg ikke, men de fleste lagger sindssygt....
kan vi ikke få et privat tweak.dk rum
og folk med alle de store comps kunne da godt lave et ventrilo rum så man kan sidde og snakke........
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
DKViking her......btw har nu ikke spillet mod direkte cheatere...tror jeg ikke, men de fleste lagger sindssygt....
kan vi ikke få et privat tweak.dk rum
og folk med alle de store comps kunne da godt lave et ventrilo rum så man kan sidde og snakke........
Hehe det med VT har jeg overvejet, men jeg har ikk registrret MIT vt åbenbart, så kan kun ha 8 inde af gangen på min server... skod
ja det bliver jo hurtigt lidt for lidt.....men er det din egen kan du jo overveje at bruge version 2.1 .....har server filerne til at ligge osv....og kan da godt hjælpe med at sætte det op...min upload er desværre for lille til jeg kan trække det ordentligt
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
ja det bliver jo hurtigt lidt for lidt.....men er det din egen kan du jo overveje at bruge version 2.1 .....har server filerne til at ligge osv....og kan da godt hjælpe med at sætte det op...min upload er desværre for lille til jeg kan trække det ordentligt
Bruger den nyeste... og den kører på en FreeBSD maskine, så en windows version ville ikk hjælpe mig
Jeg hedder MAXOC & A51UFO men spiller mest med MAXOC
NV jeg er da frisk omkring kl 20.00 hvis det er ??
Jeg Plejer at være i de lobbyer der hedder NA Central i de forskælige spilleformer
en anden ting nu er der heller ikke så lang tid til NFSU2 kommer den 18.11.2004 tror det bliver så nice og der skulle være Team Speak II indbyget så man kan snakkes sammen
Nogle der har hørt om der er en Demo på trapperne ?
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af -:[CC]:-
Jeg hedder MAXOC & A51UFO men spiller mest med MAXOC
NV jeg er da frisk omkring kl 20.00 hvis det er ??
Jeg Plejer at være i de lobbyer der hedder NA Central i de forskælige spilleformer
en anden ting nu er der heller ikke så lang tid til NFSU2 kommer den 18.11.2004
tror det bliver så nice og der skulle være Team Speak II indbyget så man kan snakkes sammen
Nogle der har hørt om der er en Demo på trapperne ?
Jeg har intet hørt om en demo, desværre. Glæder mig lige som når et lille barn glæder sig til juleaften, det spil bliver så godt. Bare alle de mange muligheder der er for indstilling af bilen.. puha, det kommer der til at gå tid med.
Hej CC
Jamen så vil jeg da kigge efter dig kl 20 i NA !
Nul Demo af Nfsu2 endnu ,hvis der overhovedet kommer en
QuoteOprindeligt indlæg af NordVang
Det vil da næsten være en skam hvis der ikke gjorde det. Da demoen til 1'eren udkom, blev den da godt nok også slidt godt igennem sådan som den blev spillet verden over, inden det endelige spil dukkede op.
Engel det er så sandt ,fatter heller ikke at de ikke sender en demo ud ,for bedre reklame kan de da ikke få
Hvad hedder du i Nfsu ?
Engel det er så sandt ,fatter heller ikke at de ikke sender en demo ud ,for bedre reklame kan de da ikke få![]()
Hvad hedder du i Nfsu ?
Hehe nej, det er jo lige det. Men det kan da også godt være at der kommer en demo, de har jo lidt tid at løbe på endnu, inden det endelige spil kommer. Jeg skal ihvertfald nok krydse fingre for at der dukker en op.
Men jeg spiller ikke online, det er der simpelthen for mange cheatere til at jeg gider bruge min tid på.
Hej CC
Jamen så vil jeg da kigge efter dig kl 20 i NA !
Lyder godt NV kan jeg ikke lige finde dig slår jeg på tråden hvis det er ok
men må sige jeg er blevet lidt rusten på det sidste da jeg ikke har haft tid til at game så meget
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Men jeg spiller ikke online, det er der simpelthen for mange cheatere til at jeg gider bruge min tid på.
Ja men sådan er det jo men så må man bare køre fra dem det plejer at gå for det meste
feks når folk har uendelig NOS så fyre de bare til den og kan ikke styre en skid aligevæld så er man bare lidt go til teknisk kørsel (Bremse/gas) så får de baghjul
Hva`så DKViking (Fragman) er du klar kl. 20 i aften ?
Jeg plejer at være i NA eller NA East !
Kunne være fedt at spille mod nogen der ikke cheater eller lagger...
He he .. rusten ,det er jeg også ,har ikke spillet i en uges tid ,da jeg har foldet for folding@home !
Det trækker max varme i spanden og der skal bedre køl på ,hvis begge prog`s skal køre
Er klar kl 20 !
Selvfølelig du ringer bare
Kom med Købkøb ,ku`være sjov ,vi skal nok være flinke
som sagt det enste de kan cheat med fortiden er alle parts men det hjælper dem ikke serlig maget vis du kan finde ud af at komme hurtig af sted fra start linen.
siger ikke hvordan
HkS1Devil heder jeg der inde
He he ! Ja tror osse at 9 TJ`s er det vildeste snyd der er nu derinde
Kigger efter dig Morten
spiller det desværre ik mere online.. venter nok til NFSU 2 udkommer
Kan huske jeg altid ownede Highway ingen der kunne banke mig i den
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
spiller det desværre ik mere online.. venter nok til NFSU 2 udkommer
Kan huske jeg altid ownede Highway
ingen der kunne banke mig i den
Nice ! Mr. ???