Lidt dårlig score måske?

  • Jeg kører med prescott 3.2ghz @ 3.71ghz, 1GB DDR400 og et 6800GT @ 435mhz/1,180ghz.


    Jeg kørte en aquamark, og scorer ca. 65.000 pts. Nu læser jeg så om en masse som har en langsommere computer, men scorer langt højere antal point.


    Er der en måde den skal 'optimeres' på, eller har jeg bare fået hardware i dårlig kvalitet? :roller:

  • hey


    det første du skal er at skrive hvilke HW du har og ikke kun cpu/ram/gfx men ogå MB og om du køre dual på rammene feks da dte er lidt lætere at se om du har en flaskehals der ;)


    der efter kunne du feks prøve at sammenligne med aqua3 sektionen her på siden og se hvad de andre får med samme Cpu/Mhz og Gfx/Mhz


    men må sige du burte kunne få noget mere som den køre der nok nærmere 70-72k+


    Hvilke driver bruger du ? syntes selv at 66.70 er den beste PT ang ydelse i diverse spil/test prog


    og husk at kigge dine driver instillinger igennem efter diverse optimeringer ;)

  • Tak for svaret. Det er med Asus P4P800-E Deluxe og dual-channel på rammene.


    Jeg bruger de nyeste officielle nvidia drivere.



    Jeg kører 1.58x på VCore, og 232 FSB. Den synes ikke rigtig at ville længere, selvom den kun kommer op på 41 grader. Når jeg skruer længere op for strømmen, så vil computeren ikke boote, og hvis jeg skruer op for FSB'en bliver den ustabil - også stadig selvom temperaturen ikke engang er i nærheden af noget kritisk.