Indlæg af -:[CC]:-

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Hey!
    Hvordan finder man en trojaner hvis man har en?! Der var en der ville ind hos mig igår (SubSeven), men Norton blokerede den. Et program man kan scanne med? Har prøvet AdAware 6, fandt også noget, men ikke noget farligt!


    prøv SPYBOT nok en af de beste freeware programmer der findes ;)


    ja den instilling kender jeg godt ;)
    køre altid med min på 1 hak
    spil osv bliver meget mere rigtigt at se på
    så det kan klart anbefales ;)

    Quote

    Originally posted by rasmusvn
    De er godt nok slet ikke Hifi, men jeg er nu alligevel glad for mit Z-680 fra logitech. Det kan også spille højt :clap:


    har osse det sæt og må sige det spiller for vildt ;)

    Quote

    Originally posted by Thams
    Som overskriften siger hvilken bil er den bedste til drag når den er fuld opgraderet :boxing: Skulle mene det er en toyota supra, da det er den bil i spillet med flest heste 8) men ville lige spørge herinde ;)


    Og lad mig da også lige høre jeres bedste drag tid. min er 21.76 sec. :clap:


    jeg ved ikke lige hvilken en der er best men jeg gennemførte hele spillet med pegot 206 ;) den køre sku godt ;)


    lige mine ord ;)

    alle ville nok gerne tjene lette penge men men


    havede det været så læt som i siger opsøgte folk nok jer istedet for at i opsøger dem ;)


    syntes bare at i skal pakke jeres gøjler firma sammen og droppe alle jeres guld og grøne skove historier her på siden


    Jeg personlig kunne aldrig finde på at bruge 5 flade øre på jer eller jeres typer


    så syntes bare i skal fatte at folk herinde ikke er så dumme som i tror og smutte mens legen er god


    men det er bare min mening


    er der da nogle der vil hoppe med på deres julenumre herinde ?


    det kunne godt tænke mig at vide



    Jeg sider osse med mit her og føler mig taget ved røven


    Betaler NU --> 475 kr for en 512/512
    Skal Betale ---> 484 kr for en 512/512


    Så det eneste jeg får ud af det er en dyre regning :(
    Fuck TDC

    Quote

    Originally posted by Disc0ne
    Så må jeg prøve her efter lang søgning på divs sider gir jeg op og sidder nu og græder .....


    nogle der har fundet eller kender til et sted hvor jeg kan finde Detonator 52.10 beta


    Jeg har 52.13 beta hvis du vil have den ?
    men syntes at 51.75 køre bedre i spil osv

    Quote

    Originally posted by neo
    -:[CC]:- i hvilket program har du lavet den hjemmeside i??


    det er lavet i SWiSH v2.0 noget = flash


    Nice :)


    jeg har osse en clanside og det er min clan :D
    men der er ikke så meget gang i den inu men det kommer der :D


    MIN CLAN -:[THE*ROCK]:-

    har inge probs med den driver udover at den ikke fatter det der refresrate ornligt og at man ikke skal auto detekt OC da den knalder ens gpu og ram vildt meget op feks testede den mit gffx til at kunne køre 800 på gpu og 1700 på rammene :) men det holder sku ikke


    men køre ellers ok faktisk rigtig godt i de spil jeg har prøvet den i især med AA osv :)

    thx for linken men syntes ikke jeg kan se oversæter fra finsk -> engelsk på den side


    jeg har osse prøvet diverse oversættermen der kommer kun vulapyk ud i den anden ende ;(


    -:[CC]:-