K: computer

  • Som overskriften siger er jeg MULIGVIS interesseret i at købe en computer,
    Der er ikke nogen specifikke krav udover prisen,
    Computeren SKAL være med skærm, helst en 17" men andet kan også gå,(måske)
    Prismæssigt snakker vi i ca 2500
    så kom med hvad i har og en pris, så snakker vi om det


    kan kontaktes på messenger på nedenstående adr
    johnnynielsen_74@hotmail.com


    og nej jeg vil ikke give 2500 for jeres gamle p3 . eller en latterlig amd fra år 1990. *lol*
    seriøse bud tak


    Mange venlige hilsner
    Johnny Tang Nielsen

  • Du får det til at lyde som om at du kan få et slot for 2500 kr 8o


    hvad havede du regnet med at du kunne få for den penge ?? ?(


    bare et godt råd tjek qxl og DBA MÅSKE du er heldig at falde over en go computer til de penge men tvivler lidt :roller:

  • forventer skam ikke et slot ligefrem, er da godt klar over jeg ikke får mig en 3,4 GHZ med 1gb ram eller derover,


    jeg har skam været inde de forskellige steder, men det skader jo ALDRIG at lave et indlæg og høre om der evt skulle være en der lå inde med noget, som sagt står der kom med hva i har så snakker vi om det, ser det fuldstændigt unødvendigt at du skriver den kommentar, bad ikke om folks mening om min tråd vel, og er egentlig pisse træt a folk og deres EVIGE indblandinger herinde, (no affence)
    men det er da skide irriterende folk skal kommentere alt herinde, kig på tråden, har du noget der er relavant for den tråd så svar på den, ellers lad dog være, jeg sidder jo heller ikke og kommentere andres tråde herinde, det er jo FULDSTÆNDIGT frivilligt om folk har noget de vil a med eller ej,
    skriver ikke det for at rakke ned på nogen, men for at jeg syntes det er en underlig opførelse at have herinde, kan ikke se hvad lige nøjagtig min tråd skulle indeholde så du føler et større behov for at kommentere mine forhåbninger om evt slotte,


    Lav din egen tråd,
    eller lav en profil på jubii
    :cheers:


    MVH
    Johnny


  • Lidt komisk fejl :clap:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]