Indlæg af -:[CC]:-

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Vil den starte op hvis der ikke er CPU i? for hvis den vil kan jeg godt smide strømforsyningen til...


    det eneste der vil starte op uden cpu er blæseren og displayet hvis der er sat til strøm til den men derfor behøver mb ikke være i orden


    så for at kunne være 100% sikker på at det er strømforsyningen og ikke mb bliver du nød til at fyre cpu.ram og et gfx kort i maskinen


    og har du en box køler tager det max 2 min at fyre det i og tjekke og du har væld de dele liggene der sad i ?? eller skal du til at pille det ud af den maskine du sider på nu ?


    hvis du skal til at skille den ad du sider på nu kan jeg godt se at det er lidt ireterne men til gengæld er du sikker på at du ikke sælger noget der fejler noget helt andet in det du tror og på den måde ikke skuffer køber da han/jeg køber den i den tro at det er strømforsyningen de fejler

    så vidt jeg kan se er det et standart strømstik ATX der sider på MB så hvorfor har du ikke tjekket med en anden strømforsyning ?? så man er sikker på hvad der er galt på det man vil byde på ??


    hvis dte var mig der skulle sælge sådan en der var def ville jeg da finde ud af hvad den fejlede og syntes ikke dte ville være dte store problem at smide en strømforsyning til for at tjekke


    så hvis du gider fyre en strømforsyning til og tjekke om mb osv er ok og at det er strømforsyningen der er def kan dte godt være jeg vil byde på den


    for jeg ville føle mig godt dum hvis jeg køber den og finder ud af at det er mb der fejler og ikke strømforsyningen

    hmm lyder underligt


    men byder 200+pp man ved jo ikke om de sidste 2 også ryger så vil ikke give ovre det


    som du hverken viser kabler eller den der krypterings dims regner jeg ikke med at det medføgler


    Du kan skrive til min icq/trill efter kl 16.30 da jeg er hjemme fra job der


    Så kan vi lige finde ud af det der ;)
    ICQ/Trill : 157544102

    Jeg er osse frisk, bliver det i aften eller hvornår ??


    Hvis vi mangler en server, har jeg en 34/34Mbit hvor der altid køre en UT2004


    Jeg kan osse smide en TS op hvis det er


    Mail mig hvis det er, så jeg kan have serveren klar


    Hvad tid er det vi skal game da jeg først har tid efter Kl 19 pga den lille skal i seng


    Tweak Rulz :))


    PS: konen fik lige 13 i engelsk mundtlig på HG, :boxed: hun er sku skrap :boxing:

    xboxens gfx er et GF3 som er sat i ydelsen ca mellem gf3 og gf3ti500


    PS2 ved jeg ikke lige om det kan passe at det er en P200 vil tro den er lidt støre den cpu eller hvad man kalder det men kan sige at den køre med RDRam


    så hvis vi går tilbage til spørgsmålet ang xbox og doom3 så skulle det jo ikke være nogle probs at køre doom3 på den med rimlig grafik da det netop var gf3 som de brugte da de startede på doom3


    de siger jo osse at man skulle kunne køre doom3 på et GF2 uden probs men nok ikke med meget guf slået til ;)


    ret mig hvis jeg tager fejl

    Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Den er vist slem til at f*cke nogle pc'er op, og så giver den ikke noget i performance... bare hvad jeg har læst rundt omkring.


    jeg har lige installet den og spiller fint på mit sys
    kan ikke sige om den spillere bedre ind dx9b men kan sige mine spil køre ikke dårliger


    ind til vidre har jeg testet den i NFSU / UT2003-04 / Race driver 2 / sacred / far cry uden probs der


    så den bliver inde for mit vedkommene :))

    hejsi ville bare lige dele den her link med jer andre :))


    håber i kan bruge den ;)


    ---> DX9c


    This is DirectX 9.0c extracted from Windows XP SP2 Build 2126. The build is 4.09.0000.0904. Here are some screenshots.
    Intructions:
    1. Download DirectX 9.0c
    2. Log into Safe Mode
    3. Install DirectX 9.0c
    4. Install DirectX 9.0c Hotfix
    4. Intall Registry Patch
    5. Reboot
    6. Click Start>Run and type dxdiag


    Håber i kan bruge den har ikke haft tid til at teste den inu ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af scully


    Hehe, det er for fedt det klip, men har dog været her engang tidligere :)) ;)


    øv øv men den var nu ny for mig ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang
    Er det bare mig eller er der gået inflation i stjernerne til brug af bedømmelse af div. tråde ? :]


    du kan da godt få lidt stjerner af mig ;)