Indlæg af emilpapis93

    du kan lave en pc til 4500 (samle selv) hvor du får 560ti, amd penom II 955(4x3,2ghz), bundkort, 4gb ram, psu og et kabinet selfølgelig
    dette er en billig udvej men hvis du sætter 560ti i sli får du virklig bang for the buck. og det vil måske stå dig i omkring 6000 og hvis du vil oc din cpu kan det klares med et par hundrede ekstra til en cpu køler :)


    ellers så kig hvad mm-vision og topdata har at byde på hvis du ikke vil ud i et lille samlesæt.

    han skriver selv han ikke ved så meget om pc'er så derfor gør jeg det alment tale venligt så han kan forstå det! ;) (desuden står der hovedkøler på hjemmesiden så han vidste hvad jeg snakkede om!)
    og nej tænkte ikke lige på rediger ..


    undskyld hvis jeg får dig(kasilopana) til at lyde dum det er ikke min mening det skal jo helst være sådan at du kan være med når de store drenge snakker(her er ikke tale om mig da jeg bestemt er en af de dummere herinde)


    ses også af min tweaker rang ;)

    hej den pc du har fundet er ganske udmærket til pengende og shark er god til service! og hvis din viden ikke rækker så langt skal vi heller ikke proppe dig med foreslag det er en ganske god pc som helt sikkert kan konkurrere med en i7 2700 :)


    og du vil kunne trække spil de næste 2-3 år let på high settings. Hvis du har pengende og ikke rigtig er ude efter at spare penge så vil jeg sige go for it.


    Men hvis du godt kan spendere de 9000 kan du godt spare lidt penge men det er ikke det store da den shark der er meget konkurrence dygtig. og så er det jo lidt blær at have den nye bulldozer cpu ;)(med 8 fucking kerner!)



    Men der er helt sikkert penge at spare hvis du er interesseret, så lyt til disse kloge mennesker :)


    Papis'out

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    well smid en SSD i din til os, så skal du se din owne hans i benchmarks også....


    Har jeg overvejet men! jeg kan simpelthen ikke leve uden mine 700gb :(
    - ja jeg ved jeg har for meget lort på den men jeg nænner ikke slette det hehe ;)

    Her er den hvis i folk vil selv læse mit drama med en rigtig klovn ;)


    i kan så ikke se min og hans private diskussion men den er lige så hjernelam som den offentlige :)


    http://www.dba.dk/dell-alienwa…f7-4535-97c3-51a43488f43c


    jeg satte hans hardware op med mit hardware og med en benchmark med hvortil han svare
    Du fortjener da en medalje. Tror ikke rigtig du ved hvad en alienware computer helt er. Det er jo meget mere end bare hardware.


    undskyld men en computer er sgu ikke andet end hardware. korrekt den kan være optimeret forskelligt men de fleste producenter stræber altså efter at optimere den så godt som muligt.


    min viden til pc'er er begrænset men damn han er godt nok dum!
    nomalt flamer jeg altså ikke men ham her fortjener det virklig..

    tak for svar :) ja altså var ikke ude på at i skulle lave en grundig undersøgelse bare en "overfladisk" hurtig svar er jeg mere end glad for. jeg kan vise jer hvorfor jeg havde sådan en voldsom lyst til at jorde klovnen på dba sælger han hans alienware til 7k jeg siger han måske kan få 4 k for den maks (den er 1 år gammel) så skriver han følgende


    "Men din er desværre ikke en alienware.
    Du skal jo tænke på, det kan godt være at din slår min med hensyn til hardware.
    Har du kigget på benchmark?
    Har du et commandcenter som min?
    Og så har jeg selv givet 11499.- fra ny. Try again pal. Især med benchmark, hvis ikke du har forstand på det, skylder du mig en undskyldning!
    Ikke kritik, bare en hjælp for dig i fremtiden.
    Kig benchmark."


    ps min ville stadig owne ham i benchmarks -.-

    Jeg ville lige spørge de kloge mennesker her på tweak ;)
    Jeg ligger inde med en packard bell med de nedenstående speccs men så ville jeg lige høre hvilken af disse 2 pc'er der egentlig er bedst ved at PB'en har bedre grafikkort og bedre cpu og flere ram men er den bedre til at game?
    Jeg er selv rimelig sikker på at min PB er bedst men der er en som virklig inderligt tror at bare fordi der står Alienware og man har betalt alt for meget er den bedre end alle andre.


    Specifikationer:Alienware
    Process or. Intel i5 430m dual-core 2.27 Ghz.
    Ram. 4 Gb DDR3.
    Harddisk. 320 Gb 7200rpm
    Grafikkort. Nvidia GeForce gt 240m.


    Specifikationer: Packard Bell
    Intel i7 2,0 quadro core 2,9 ghz boost.
    Ram 8 Gb DDR3
    Harddisk 750GB 5200rpm
    Nvidia 540m 1gb

    kunne det måske så ikke betale sig at købe ét 590gtx?
    ved ikke det helt store om grafikkort men et 590 burde kunne tage hvad du vil have også et godt stykke ud i fremtiden det kan så ikke laves i sli (allerede 2 grafikkort i et) men hvis du nu vil have 2 styks og har plads til 4 gpu'er så er det jo også en mulighed, taber dog utrolig meget kraft på de sidste 2 så det kan næsten ikke betale sig :) men ikke destro mindre en mulighed.

    bare rolig der er kun gået omkring 2 måneder og thermaltake giver 2 års garanti. Derfor troede jeg det var kvalitet men det ladet det ikke til.. bortset fra fantastisk lyd
    men anyways tak for svar troede bare det var anderledes mht. amazon men det er da et forsøg værd :)