Indlæg af emilpapis93

    Jeg har købt et thermaltake shock one headset. Det er så gået i stykker og jeg vil have det fixet!
    Jeg skrev til dem og de sagde jeg skulle kontakte min lokale forhandler.. nogle der kender en forhandler der hander med Thermaltake gaming gear? som vil tage mit headset og få det fixet?


    eller kom med foreslag til hvad jeg skal gøre er virklig i tvivl



    ps. jeg købte det over amazon.co.uk.

    du kan lige så godt gå i7 da du så vil være klar i fremtiden medmindre du alligevel skifter om 3 år så kan du lige så godt gå i5.


    Med i7 er du fremtidsikret både mht. cpu og psu og som bliver nævnt tidligere er gpu'en også lidt stærkere men du kan sagtens overleve med i5 setup'et da det er en ganske udmærket pc og trækker bf3 uden problemer :)


    kommer an på om du vil spare osv. kan også godt være at i7 er lidt overkill nu men så lever den jo længere i det lange løb.

    Hey tweaks
    jeg har et shock one headset fra thermaltake. Jeg har haft det i omkring 1-2 måneder og jeg ville høre lidt musik idag så sker det at hvis jeg bøjer ledningen der sidder lige over lyd controlleren bare en lille smule så ryger lyden i højre cup :o... jeg har betalt 600 for det så det burde virklig ikke ske...


    Det ligger for det meste bare på mit skrive bord og venter på jeg kommer hjem fra skole tager det self. også vidre til kammerater hvis det er gaming der står på programmet men det er rimeligt sjældent(måske 2 gange). Har ikke haft problemer før nu så derfor syntes jeg det er lidt underligt..


    Ps. jeg købte det fra amazon så ville være virklig ærgeligt hvis jeg skulle til at sende det rundt og frem og tilbage..


    nogle bud ?

    det bedste ville være den fra topdata til 4k den er klart kraftigste og er fremtidsikret i mange år frem!


    hvis jeg skulle vælge mellem jeres valgmulighedder så gå efter shark gaming rigget. Processoren er bedre grafikkortet er også en smule bedre. plus i får et flot kabinet som helt sikkert er bedre køling på :) og! (endnu en ting? ja!) strømforsyningen er også bedre ikke kun med 50 ekstra watt så er det fra corsair som man ved hvad er. Kender ikke til den der chieftec så er da muligvis okay.
    opsummering


    Grafikkort+
    Processor+
    Kabinet+
    PSU+
    Support+


    eller hvis i har nogle specielle krav så gå på føniks computer der kan i selv bygge en og få den samlet :)

    http://www.logitech.com/da-dk/…rds/keyboard/devices/4740


    min kammerat har dette og er meget glad for det :) det var en mulighed hvis det skulle være flade taster. dette er jo ikke decideret gamer tastatur men den klare sgu jobbet godt, hvis man kan leve uden macroe's osv. . det eneste lille minus er at backspace knappen larmer lidt men bestemt et meget lydløst tastatur. og så er det et flot tastatur og med lys i hvilket jeg syntes om når man sidder om aftenen og ikke gider have den store lampe tændt.
    ellers som de andre kig på razer, roccat eller steelseries. det er utrolig gode mærker med god forsikring :)

    er der nogle der har erfaring med windows 7 phones? eller om der er nogle telefoner i den kommende fremtid der har noget interesse? har selv kigget på en htc titan men dens speccs virker bare så vage? ifh. til andre android telefoner for eksempel.

    Hey jeg er på udkig efter et nyt spil jeg er ude i noget arcania gothic 4/two worlds2 eller noget ligende :) nogen der kan anbefale nogle fede spil? eller kommentere på de ovennævnte


    Jeg er ikke intra i elder scrolls serien eller dragon age 1 da jeg har spillet dem.


    ps hvis i havde the witcher 2 i tankerne så bare drop det ^^ syntes virklig det spil var øv.

    ved godt det lyder som om jeg afskriver android og jeg tror også jeg undervurdere systemet! men det skal ikke forståes sådan det er skam en mulighed og er enig det kan sikkert kun være bedre end symbian. Men wp7 tiltrækker bare mere. Og med android kan man prøve at hente en app men man skal jo næsten tjekke den på nettet for at se om den er okay hvergang(ikke mht. dedikerede apps self)..

    bryder mig ærligtalt ikke om androids interface syntes det er så... uinspirerende og jeg er ikke en af dem der vil roote den og gøre alt mulig. desvære :P
    Og fordi jeg syntes ikke der er en android tlf som er lige så fed som n9'eren ;)
    Men lige som en update så kigger jeg på sensation Xe, opgraderingen af den gamle med beats fra dr. dre, og HTC Titan(4,7" og wp7 !) da jeg gerne vil have en stor tlf 4" minimum. og vil gerne have noget andet end android men alligevel sensation slår titan overalt spec-wise :/ men ville satme hellere have en wp7 end android... what to do...

    har kigget på sensation for lidt over 1 år side da den kun var i USA (lidt andre specs) Men nu har min veninde lige fået en så det ville være sørgeligt.. men galaxien er skam også på listen!


    Men hvis n9's ui er ok tror jeg det bliver den :9

    hmmm ja muligvis syntes nu android er lidt trist ..
    iphone 5 er også en mulighed men kun hvis de laver lidt om i UI'et og det er ordentlige specs..

    ok tak for svar :)
    jeg vil helst bare gerne styre fint uden om android da jeg hellere vil have et system jeg syntes fungere bedre. Man skulle vel ikke kunne få samsung galaxy II med w7 ? :)

    n8 havde et problem browseren. men var der en ting der ikke var et problem var det stabilitet min n8 lukkede kun sket 2 gange indenfor 9-10 måneder(min gamle iphone 2 lukkede minimum 1 gang om ugen). Og har aldrig hentet en dårlig app som ikke fungerede ordentligt. jeg har været ganske tilfreds med den har du haft dårlig oplevelser med nokia telefoner og/eller meego? jeg har ikke selv prøvet meego endnu så det er jeg meget indtra i at høre om det.

    Jeg skal have en ny telefon da den anden døde i en vaskemaskine...
    Jeg tænkte måske der var nogle herinde der kunne komme på nogle andre foreslag end iphone eller desire.
    Min forhenværende telefon var en nokia n8 som jeg var ganske tilfreds med bortset fra en ting browseren(chok). Den skal bare have en god skærm og penge er ikke et problem jeg kigger selv på nokia n9 med meego(linux baseret system) den kommer til at koste 5000. Så igen bare kom med alle tilbud men gider ikke mini telefoner wildfire, mini osv.