Indlæg af emilpapis93

præcis det var også det der fik mig til at afprøve det og jeg bruger endda det såkaldte "clawgrip" så jeg burde ikke have min lille finger på måtten måske min hånd er bare for bred who knows..
    men lån en mus eller prøv en i en butik man behøver ikke afprøve det i lang tid for at se fordelen :) hvis det er du er interreseret så sælger jeg nok min mus på et tidspunkt måske du ville købe den ? alt følger med har dog ikke kvit tror jeg ikke men ori. kasse og ekstra vægte og 2 slags lille finger støtte :)
    Det er dog en meget stor mus ved ikke hvad din smag er

ok altså den SKAL have lille finger og ringe finger støtte ellers er jeg ikke intra for hvis det jeg skal have en ny så skal den slå min nuværende mus og det gør g500 langtfra ^^ ellers tak for svaret

jeg har en ace edge3200 som er en 6400dpi gamer mus. Men jeg har kigget på en Cyborg RAT 7 men jeg har knap nok haft min mus i et år.. hvad skal jeg gøre? jeg er ganske tilfreds med min mus men føler bare jeg gerne vil have noget nyt bare for sjov. Og min mus er jo ikke perfekt(trods alt svensk..) syntes godt jeg kunne opgradere til noget bedre :)

Så mit spørgsmål er kan i anbefale en god gamer mus? (3200 dpi er nok til mig jeg er slow and steady i min spille stil) Meget gerne med customitation muligheder eller bare god støtte til lille finger og ringefinger!

Hej min kammererat havde/har haft i et par år nu og er meget glad for det så vidt jeg kan forstå. Men jeg syntes du skal kigge på det nye headset razer laver kommer nok her inden for nogle uger det er det første ægte 7.1 surround headset med 10 drivers! så hvis du virklig vil brænde penge af skal du nok kigge lidt på det ellers er megalodon altså et ganske udmærket headset. men! de er lidt billig plastic agtige og lyd kvaliteten kunne også være bedre desuden betaler du altså mange penge for det mærke!
    og "kun" 1 års garanti. Det er lidt spild af penge iforhold til mange andre headset. Men slet ikke et dårlig :)

den sidder i nu men den viser at 8gb ram nu selvom jeg kun har skrevet 6144 i msconfig (det med bios virker ikke) så jeg tror der var sket en fejl hvor de gav mig en 4gb stick i stedet for en 2 fordi nu ser det ud til at passe med alting og den burde ikke vise 8gb da jeg ikke har prøvet at ændre det til 8 på noget tidspunkt.

Men anywho jeg lader det bare være sådan her tror ikke jeg kommer nærmere et bedre resultat medmindre der er nogle der kan fortælle hvordan man kan se ens faktiske fysiske ram så ville det måske hjælpe ellers behøver i ikke svare mere på tråden og tak for alle svarende de var meget hjælpesomme :)

Jeg har lige købt et Thermaltake shock one headset det er en braided ledning og headsettet er meget holdbart og stabil(jeg har kun haft det i 2 uger så jeg siger ud fra hvordan det føles og at der er en 2 års fuld garanti er ogs åhelt iorden ^^) det understøtter 5.1 virtuel surround sensation(tror det er alla det samme som sourround sound?) og koster kun en 600 hvis man køber over amazon lyden er genial og bassen trumpher alle headset jeg har prøvet herunder razer megalodon og g35. Det følger også en driver med som lader dig rette mange ting! og en lille carry pouch (den kan klappes lidt sammen men stadig meget stort headset).
    De har dog lavet en "større" udgave som hedder Thermaltake Spin det er så 7.1 og kender ikke lige prisen eller kvaliteten man kan ikke forestille mig det er dårligere kvalitet end mit og som sagt 2 års fuld garanti taler for sig selv :)
    Eller så kig på nogle sennheiser og hvis du virklig vil spendere penge kig på Bose eller astro(astro er også ps3 kompatible og passer i din telefon/nærmest alt) håber du får lidt inspiration.

Papis'out

Hej så jeg har den her temmelig nye packard bell bærbar som havde 4 ram og jeg ville gerne lige have 6/8gb. Det blev så til 2 ekstra! men.. den kan ikke se dem? er der en måde man kan identify dem eller hvad?

Jeg har prøvet at opdatere windows index og genstarte pc'en så vidt jeg ved skulle de gerne passe.

på forhånd tak for hjælpen!

Papis'out