Indlæg af Dyzio

    den har i hvertfald gjort det i forholdsvis lang tid efterhånden,


    den er købt i Fona, det en ACER ASPIRE 7730G -


    nogen der kender til Fonas kundeservice mht. til rep osv?.. overvejer at tage ud med den nemlig...men lige pt. kører den som den skal.

    Hej alle,


    jeg undre mig meget over en tikkende lyd som min bærbar laver - lyder som om det kommer fra harddisken. Dette har stået på i ca. 2 mdr nu. Er der nogle der har en ide om hvad dett eskyldes ?


    Lydene kommer i variationer, hvilket vil sige at den ikke altid er der...

    Hejsa,


    så har vi fået FULLRATE, og det spiller bare max! vi sidder på en 10/2 forbindelse til 300 hvilket er i orden. Service er super, vi får sms når net er nede f.eks...


    men men men, her i går kom der en mand forbi fra GrenaaNet. De vil tilbyde os "gratis" net hvis de får lov at etablere en antene på vores" gagl ". VI skal dog betale 2000kr for at få det ?!og når de er betalt kan vi have fri net 10/10 - de 2000kr kan slås ud på 2 år, dvs. internet for 100kr om mdr for en 10/10. Her kommer spørgsmålet så:


    Bynet i form af GrenaaNet eller andre BYNET INTERNET - kender ikke til det, er det ikke noget LORT hvis mange er på og suger samtidig?

    Hej,



    nu er fullrates tlbud ovre ;/ og det koster 500kr mde trådløs fra dem, var lidt for langsom... Men det at flytte i en ny lejlighed kræver lige lidt mere end man tror :)


    ved i ellers hvem der kører med billig oprettelse og billig trådløs ? eller kan man ligeså godt selv tage ud og investere i trådløs router?

    hejsa,



    er der nogen der vil kigge den igennem i aften og evt. vil komme med nogle tiltat mm.... jeg vil gerne endda give en slat for det.... jeg skal afelvere i morgen nemlig.... blev lidt presset her på det sidste nemlig...

    uhelidgt karga med dig og fullrate.


    Jeg overvejer dog Fullrate pga. deres tilbud - når man tager 10mb/s forbindelsen får man en trådløs router med gratis, hvilket er meget fint da jeg har en ps3 og sidder på en bærbar mens damen bruger en stationær...


    Mange tak for det. Ja der er meget arbejde, heldigvis er jeg hjemmegående pga. eksamen i Juni, samt søger dimitend til at starte med, indil jeg finder et job, så jeg får masser af tid til den :) for ved at den vil komme til at kræve meget.


    Der vil komme flere billeder :=)


    du kan evt. uploade nogle billeder af din hund ? hvad race er det ? eller er det en blanding ?

    Hej alle


    Har besluttet mig for at lave det i EXEL - er der en der kan hjælpe mig med at finde ud af om man kan få EXEL til at regne svarsprocenten ud til segmenter?





    Jah det har du helt ret i! men alligevel den hund kræver rigtig meget et eller andet sted. Har også læst meget om hunden osv.. :)


    mig og damen skal faktisk ud og kigge på en Japansk Spids / Pomerian ! de er også meget søde og ligner en hvid ulv i mindre udgave ca. 30-38 cm cm når de er fuld voksen. en husky er ca. de 45-55 over skulderen... :)


    lidt om Japansk Spids "Den er meget kærlig og hengiven overfor sine mennesker, og den fjerner sig sjældent ret langt fra sin ejer på fremmede steder, selvom den går uden snor."



    vi har fået en lejlighed på udkanten af byen (meget grønne områder). Lejlihgeden er på de 65kvm hvilket ikke gør den til verdens største jo :)


    men selvfølgelig er der nogle ting man skal være opmærksomme jo, som du selv siger. Hunde er forskellige :) ligeldes mennesker også.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Jeg ville sgu få fat i en Siberian Husky hvis jeg var dig! IMO verdens flotteste hund :)
    Eller også den Alaskan Malamute, den er faktisk også rigtig flot!


    Hvad med en Alaskan Huskey? Er de ikke mindre end Siberian?


    jah det er også min drøm at gøre det. Men tror umiddelbart sådan en hund den kræver meget tid " ikke fordi andre ikke gør det" men tror bare den her kræver ekstrem meget tid og træning :)


    men jow det er nok den smukkeste hund :)