Zepto har udsalg på rygsække / tasker til bærbare ( 100,-)

  • Æv de har ikke sat prisen ned på sleeves.. det tænkte jeg ellers lige på jeg skulle ha fingrene i


    Edit: Kan godt li deres femi-bag :)) man må da sige de har alle slags tasker.. har aldrig set en kvinde hånd-computer-taske :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Æv de har ikke sat prisen ned på sleeves.. det tænkte jeg ellers lige på jeg skulle ha fingrene i


    Edit: Kan godt li deres femi-bag :)) man må da sige de har alle slags tasker.. har aldrig set en kvinde hånd-computer-taske :P


    Der medfølger en sleeve i rygsækken til 100,-

  • De har så en fragt på 120 kr. :P

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa
    De har så en fragt på 120 kr. :P


    Det man ikke mister på gyngerne...!!! :boxed:

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Gad vide om de kører med de samme priser i deres butikker??

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Jeg forstår godtnok ikke hvordan de kan tage 120,- for fragt. Altså den pakke jeg har modtaget vejer ca 1,2kg og måler 37x45x17, men den er sendt som erhvervspakke ? Ifølge post.dk koster en pakke på max 2kg 75,- at sende . Jeg går som sådan ikke op i beløbet, men jeg undrer mig bare hvorfor det koster 120,- måske nogen har en god forklaring :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Jeg forstår godtnok ikke hvordan de kan tage 120,- for fragt. Altså den pakke jeg har modtaget vejer ca 1,2kg og måler 37x45x17, men den er sendt som erhvervspakke ? Ifølge post.dk koster en pakke på max 2kg 75,- at sende . Jeg går som sådan ikke op i beløbet, men jeg undrer mig bare hvorfor det koster 120,- måske nogen har en god forklaring :)


    Fordi Zepto er tæt på en konkurs :)


    Bla. derfor jeg, og en lang række andre medarbejdere inkl. div. i ledelsen fik en fyreseddel.. Zepto har ingen penge tilbage, takket være deres service, og dårlige omtale..


    Og umiddelbart lader det ikke rigtig til at Lasse Frost eller Karsten Ree forsøger at ændre på det - De fortsætter blot med at knalde penge i firmaet af egen lomme, for at beholde grunden :roller:

  • Hvor tæt er de på konkurs :S?
    Har nemlig tænkt mig at købe en A17... men hvis de går konkurs og jeg har købt bærbaren, er der så stadig garanti på den?
    Ved ikke om jeg vil købe ved MM-Vision da deres bærbare ser grimme ud...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Hvor tæt er de på konkurs :S?
    Har nemlig tænkt mig at købe en A17... men hvis de går konkurs og jeg har købt bærbaren, er der så stadig garanti på den?
    Ved ikke om jeg vil købe ved MM-Vision da deres bærbare ser grimme ud...


    De er som jeg skrev så tæt, at de 2 ejere selv kaster penge i af egen lomme, for at der stadig kan ekeistere noget ved navn Zepto..


    Jeg ville personligt lede efter noget andet. Jeg ville ikke turde købe noget dyrere end en taske hos dem :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    De er som jeg skrev så tæt, at de 2 ejere selv kaster penge i af egen lomme, for at der stadig kan ekeistere noget ved navn Zepto..


    Jeg ville personligt lede efter noget andet. Jeg ville ikke turde købe noget dyrere end en taske hos dem :)


    Nu har du jo også insider viden ikk Mads? ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Nu har du jo også insider viden ikk Mads? ;)


    Jeg har insider viden nok til at jeg har smidt damens gamle 6625WD der endda virkede ud ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    Jeg har insider viden nok til at jeg har smidt damens gamle 6625WD der endda virkede ud ;)


    Ok. Så har du sgu for mange mønter. :T

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    Jeg har insider viden nok til at jeg har smidt damens gamle 6625WD der endda virkede ud ;)


    Og hvorfor smider man en bærbar der virker ud? Det virker ærlig talt som enten noget tåbeligt eller som om du har fået alt for mange penge mellem hænderne.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gantoo
    OMG! De er sku da nærige! købte en zepto for 14600 og så fik jeg ik engang en taske med >.< de taber da nada på det..


    Spurgte du efter det?


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------