Indlæg af |KTS|


    Jeg har intet imod der bliver lavet en Apple relateret sektion. Det synes jeg faktisk er på sin plads, og roser også initiativet flere steder. Jeg har derimod noget imod at sektionen ligger på forsiden som et selvstændigt forum, og optager unødig plads. Den skal ind som et subforum, hvor den hører hjemme. Og haves et IOS forum bør der også være et Android forum og et Windows mobile forum, så det hele hænger sammen.


    Du kan så argumentere for, at Apple jo også laver fysiske produkter, og derfor er mere berettiget til sit helt eget forum. Men hvor stopper vi så? Hvorfor skal der være et Apple forum, hvis ikke et Samsung, Logitech eller et helt tredje forum. Selv MSI, som er i samarbejde med Tweak.dk, er ikke at finde på forsiden, men derimod i et subforum.


    Jeg ville være pænt træt af at være MSI og se Apple få deres helt eget forum uden at ligge et bidrag til siden.


    Men mine argumenter er måske helt hen i vejret. Jeg venter spændt på dit svar. :roller:

    Prøv at give den en chance.


    Alt efter hvordan det går kan det være det skal deles op og komme ind under et andet forum, evt. som et eller flere sub forumer.


    Seriøst?


    Det er vel kun rimeligt, at der laves et Android baseret forum på lige fod med Apple, nu når Android er verdens mest udbredte styresystem til mobile enheder.


    Som sagt synes jeg initiativet er fint, men så bør det også gøres ordentligt. Og at lave et decideret Apple forum er at overse alle brugerne af siden, der bruger Android baseret enheder. Her i blandt mig. Så nej, jeg vil ikke give det en chance, men derimod kræve at i servicere mig og andre, der anvender Android, på lige fod med IOS brugere. Er det så vært at fatte?

    Må erklære mig enig med dkwolf. Lav da nogle subforums under "Mobiltelefoner og Gadgets", herunder måske et for Android baseret grej.
    Og måske kald subforummet IOS i stedet for Apple.


    men ellers fint initiativ fra Bubbis side.

    Hvad er den rette pris i jeres øjne så?
    Vil ikke forærre dem væk, de er fede og fejler intet.


    Som det er nævnt, er 200-250 pr. stk. en fair pris. Det nuværende prisleje på harddiske er midlertidigt pga. produktionsproblemerne i Thailand. Om en måned eller to, er prisen på harddiske tilbage på det tidligere niveau, som er ca. 400,- pr. disk.

    Du synes ikke i lige burde have overvejet brugervenligheden inden i smed et nyt forum op? Meget af den kritik der er haglet ned over jer, er fuldt ud berettiget, og finder det helt ok at den ikke altid er konstruktiv. Det kan ikke passe at i forventer at vi skal designe forummet, så det er overskueligt. Det burde være en selvfølge. Og hvis i ønsker konstruktiv kritik, bør i nok overveje at køre en beta version ved siden af det eksisterende forum, så vi ikke skal belemres med det her pis.


    Hermed konstruktiv kritik til fremtidig indføring af nyt forum.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Det lyder til at du har gang i en hel del. Havde jeg en virksomhed ville jeg nok være lidt betænkelig ved at have en 21-årig i bestyrelsen.


    Anders


    Hvem siger han sidder i bestyrelsen hos en virksomhed? Måske er det bare beboerforeningen og den lokale boldklub.

    Jeg er uddannet civilingeniør, og sidder ved Rambøll som projekterende ingeniør/projektleder.
    Mere konkret laver jeg marine konstruktioner herunder kajer, stenkastninger, marinaer og meget meget mere. Og det har jeg efterhånden gjort i 4 år.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas


    tak skal du ha, nu har jeg det meget bedre nu hvor jeg kan rejse med din tilladelse


    husk at der så er lidt færre penge i røde kan smide ud på tant og fjas når jeg tager min top skat med :oops:


    Tjener en salgskonsulent hos Scanbalt nok til at betale topskat? Jeg er sgu i den forkerte branche.


    Tør man spørge hvor du handler? For i første omgang vil jeg foreslå dig at handle et andet sted, og spare halvdelen allerede der.


    Nu har google jo opkøbt Motorolas telefonafdeling inkl. patenter. Så ligger de pludseligt ikke så lavt længere.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    HVIS du skifter dit mobo/ram/cpu så er pengene næsten brugt, men en SSD hdd ville også hjælpe, når man alligevel skulle installere nyt OS...at have spil såvel som OS på samme hdd, sløver din pc en hel del.



    personligt ville jeg nok tage et nyt mobo men stadig til ddr2 og din phenom, og en god SSD med trim2 evt. når man alligevel skal installere nyt OS. er der derefter penge til et nyt gfx kan det så overvejes.


    Ahhh, sharpen up Fragman. Du foreslår at han investere i et AM2+ bundkort, og vinker farvel til muligheden for at opgradere cpu? Det er jo penge ud af vinduet.

    Kunne det tænkes at der står noget i stil med:

    Quote

    detecting drives, no any drives found


    Det har vist noget at gøre med om din sata controller er 3. parts eller ej. Jeg får samme besked, nå jeg starter op. Ikke noget at bekymre sig om.


    Mht. til at teste din computer, er den klassiske 3dmark. Du finder den på http://www.futuremark.com.
    Her kan du sammenligne din score med tilsvarende systemer.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Har man det allerede eller får man det gratis f.eks. gennem arbejde eller andet steds så syntes jeg Windows 7 Ultimate er den bedste,
    men skal man selv betale for det, så går man efter Home Premium versionen :)


    Hvad har du gavn af i Ultimate, som du ikke finder i Home premium-versionen? Det eneste umiddelbart brugbare for den almene bruger er muligheden for at køre XP mode, men det finder du også i pro-versionen.


    Motherboard: 50-100,-
    CPU: 50-100,-
    RAM: 200,-
    GFX: 100-150 pr. stk.
    HDD: 300,- for begge
    PSU: 200,- for begge
    Drev: 50,-
    Kabinet: 250,- såfremt standen er ok.
    Skærm: 300,-


    Samlet er det vel maks. en tusse værd.