Nyt Apple forum

  • Well hvis du tænker på MacOS, så har vi jo allerede et Software forum til Windows og Linux ting, så tilføje et subforum der hvis det er nødvendigt. Eller post i de fora som alle vi andre bruger. Ja det var vist noget af det eneste som Apple har foruden deres Ios enheder. Macbooks og deres andre laptop hører jo under Hardware og tilbehør. Der er absolut ingen grund til at lave et generelt forum til Apple enheder i toppen af dette forum, alle de ting der kan ligge under der findes jo allerede.
    Igen, en del Apple fanbois har det jo med at se deres enheder som "noget specielt", nej du sidder med en PC, telefon eller en tablet.



    Desuden "nogen telefoner og et par tablets".... ja så fik vi vist sæt din religion på plads..... Vil ikke kalde 700.000 aktiveringer om dagen noget "lille" produkt.


    Ved skam godt de har 200 mill. aktive, og apple har 250 mill aktive enheder osv og de henter op.. og ja jeg fortrækker iOS i forhold til Android, fordi jeg synes at de smider Android på så mange telefoner som ikke egner sig til det pga dårlig hardware eller for lille skærm, men nok om det..


    Ja vi har da også de andre sektioner, og ja de kunne lige så godt ligge derinde, men vi har også dedikerede spil sektioner, som ALDRIG bliver brugt. Nogen af de "nyeste" tråde i de fora, er mellem ½-1 år gamle, selvom der er en tråd der siger at hvis der er ikke bliver postet i de fora i en måned bliver de fjernet..

  • Lige meget hvad du gør, kan du da stadig holde en ordenlig tone, vi har aldrig prøvet at tvinge noget ned over hovederne på folk.

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Lige et sidespørgsmål..


    Hvor mange af jer der har svaret nej, har selv et produkt fra Apple?
    Hvis i ikke har kunne i jo sådan set være fuldstændigt ligeglade om der bliver lavet en Apple sektion.
    I kan jo bare lade være med at klikke derind.
    Og så slipper i også for at se på Apple tråde under mobilsektionen.


    Jeg mindes da ikke os der ikke gamer brokkede os da heller ikke dengang der blev lavet en
    kategori til "Dedikerede spil sektioner".
    Ej heller da der blev lavet en "Hjemmesider - design & kode"-sektion..


    Men glæder mig til at høre fra jer der svarede nej. :rolleyes:
    Og jo, hvis det er brug for det, kunne jeg sagtens se at der kom en Android-sektion.


  • har ingen Apple produkter - men har derimod noget imod at der kommer mere junk i forum træet. At lave et Apple forum direkte i roden gav ingen mening, specielt ikke når vi har så mange sub-forums, så giver det jo langt mere mening at lave et Apple forum under f.eks. "Hardware og tilbehør", så kan i snakke Macbooks og andet der inde, samt vel også Apple TV boks. Også et Apple sub-forum under "Mobil og andet" til IOS snak. Så hører det hjemme som det skal og vi andre slipper for at se på det :boxing:
    Det er også ganske fint at der nu er kommet til Android og Windows under mobil, så det er helt fin fin med mig. Men bare ikke mere junk i roden på forumet, der er nok junk der ude allerede :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2


  • Jeg har intet imod der bliver lavet en Apple relateret sektion. Det synes jeg faktisk er på sin plads, og roser også initiativet flere steder. Jeg har derimod noget imod at sektionen ligger på forsiden som et selvstændigt forum, og optager unødig plads. Den skal ind som et subforum, hvor den hører hjemme. Og haves et IOS forum bør der også være et Android forum og et Windows mobile forum, så det hele hænger sammen.


    Du kan så argumentere for, at Apple jo også laver fysiske produkter, og derfor er mere berettiget til sit helt eget forum. Men hvor stopper vi så? Hvorfor skal der være et Apple forum, hvis ikke et Samsung, Logitech eller et helt tredje forum. Selv MSI, som er i samarbejde med Tweak.dk, er ikke at finde på forsiden, men derimod i et subforum.


    Jeg ville være pænt træt af at være MSI og se Apple få deres helt eget forum uden at ligge et bidrag til siden.


    Men mine argumenter er måske helt hen i vejret. Jeg venter spændt på dit svar. :roller:

  • Jeg finder det ganske glimrende!....
    Alene på den måde kan vi vise hvor meget vi afskyr Apple pga. alle deres patent-sager, ved ikke at være aktive i forummet overhoevedet :pokey:
    -Det fis, håber du kan ta' det Bubber.....

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg har snart 10 års jubilæum her inde. Hvor mange var der medio 2001?


    Kan sige at i starten af 2005 var der følgende forum emner på forsiden


    • Hardware & Tilbehør
    • Overclocking & køling
    • Software & Programmer
    • 3DMark & Andre Benchmark Programmer
    • Køb & Salg
    • Casemodding
    • Off Topic
    • Film & musik

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Tidligere var OFF TOPIC netop... off topic - alt der ikke umiddelbart kunne høre ind under de øvrige fora.


    Så jeg kan ikke lige se pointen med SNIK SNAK forummet, der i praksis bruges til det samme som OFF TOPIC.



    Man kunne slå de to sammen igen, så der kun var OFF TOPIC, og voila - en forum mindre på forsiden. :D

  • Hvorfor er det kun at folk tænker på iOS enheder? Der er sgu da meget mere ved Apple end iPhone, iPad og iPod.. Synes det var en god ide med et specifikt Apple forum, til alle Apple problermer.. det eneste Android har er nogen telefoner og et par tabelts..

    Du er da en smule dum at hører på. Android ligger sgu på lidt mere, end nogle telefoner og et par tablets.. Android har flere telefoner og tablets end Apple har.. Hader fucking fan boys der er blændet af æblet. God Jul.

  • Du er da en smule dum at hører på. Android ligger sgu på lidt mere, end nogle telefoner og et par tablets.. Android har flere telefoner og tablets end Apple har.. Hader fucking fan boys der er blændet af æblet. God Jul.

    Ja Android har flere telefoner og tablets end Apple har, men det er stadigvæk kun telefoner og tablets ;).. men der er stadig Macbooks, Apple TV, iMacs, OSX, routere, trådløse harddiske og diverse tilbehør fra Apple :)

  • Ja Android har flere telefoner og tablets end Apple har, men det er stadigvæk kun telefoner og tablets ;).. men der er stadig Macbooks, Apple TV, iMacs, OSX, routere, trådløse harddiske og diverse tilbehør fra Apple :)


    Med dén "logik", skulle vi også have dedikerede fora for HP, Logitech... og Daewoo! :D


    Men for nogle er Apple desværre en religion - så selvfølgelig skal der et dedikeret Apple forum... på forsiden. (...og helst stå øverst... :roller: )