Indlæg af |KTS|

    Q6600 G0 stepping 400,-
    Corsair H50 (købt 2010, al tilbehør inkl.) 200,-
    ASUS Maximus II GENE (original emballage og tilbehør) 300,-
    Corsair XMS2 PC6400 2x2GB CL5 200,-
    SG03 (sort, købt 2010 inkl. original blæser) 400,-
    WD Caviar Black WD5001AALS 500 GB 150,-
    WD Velocity Raptor 150GB 10000RPM 400,-
    Cooler Master Silent Pro M500 300,-
    Noctua NF-P12 75,-
    Random DVD-drev 75,-



    2.500,- sådan ca.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Hov, havde da helt glemt tråden..


    Den er lidt langt men fra en rigtig fed film..


    Ladies and gentlemen... I've traveled over half our state to be here tonight. I couldn't get away sooner because my new well was coming in at Coyote Hills and I had to see about it. That well is now flowing at two thousand barrels and it's paying me an income of five thousand dollars a week. I have two others drilling and I have sixteen producing at Antelope. So, ladies and gentlemen... if I say I'm an oil man you will agree. You have a great chance here, but bear in mind, you can lose it all if you're not careful. Out of all men that beg for a chance to drill your lots, maybe one in twenty will be oilmen; the rest will be speculators-that's men trying to get between you and the oilmen-to get some of the money that ought by rights come to you. Even if you find one that has money, and means to drill, he'll maybe know nothing about drilling and he'll have to hire out the job on contract, and then you're depending on a contractor that's trying to rush the job through so he can get another contract just as quick as he can. This is... the way that this works.


    Kender ikke umiddelbart citatet, men ud fra indholdet alene tillader jeg mig at gætte på "There will be blood".

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Ja, vi var i byen flere gange. Det var på forskellige barer rundt omkring hvor vi lige stødte på dem. Derudover var vi på Pegu Club en aften. Både min ven og jeg interesserer os meget for cocktails (nej, ikke Ævlebævle, brandbil osv men vellavede drinks der er kælet for og hvor man rent faktisk kan smage hvilken type alkohol der er i) og Pegu er da også en cocktailbar med stille og rolig loungestemning. Hvis det har interessen så kan stedet varmt anbefales. Hvis det er mere diskoteker o.lign. kan jeg ikke rigtig hjælpe.


    Anders


    Så du mener at man kan smage rommen tydeligere i en pinã colada end vodkaen i en ævle bævle, fordi det er en mere kompliceret cocktail?


    Og aner jeg en knivspids snobberi i dit indlæg.

    Er enig i at plasma er lcd overlegent rent billedmæssigt og er vældig glad for mit eget plasma. Dog bør du overveje om tv'et kommer til at stå i et meget lyst værelse. I modsætning til lcd, har plasmafjernsyn glaspaneler. Og glas reflektere jo bekendt lys noget så forfærdeligt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Julepalme
    Så kommer mit yndlings citat :D


    måske lidt for let


    "I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that."


    Det kunne godt lyde som noget Hal ville sige.


    1. Danske strande er offentligt tilgængelige. Private eller ej.
    2. Det er vel begrænset hvor mange mennesker, der benytter en strand i januar måned.
    3. Google Maps.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af korshoj
    hmm en hurtig smut på google og jeg har fundet en masse tredje parts software spørgsmålet er om der er nogen der kende til nogen af dem (kæresten bliver nok ikke glad hvis jeg smadre hendes pc i et forsøg på at få min igang igen) hvis nogen havde erfaring ville det være rart for ville da være at foretrække at redde min win 7 men hvis jeg risikere at downloade en hissig virus til kærestens maskine så bliver jeg sq nok ikke så populær :$


    Du henter ultimat boot cd (UBC) fra deres officielle side (http://www.ultimatebootcd.com/). De har ligeledes et forum med en masse tutorials.


    Du kan jo først og fremmest lade være med, at handle med folk der ikke er cpr valideret.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dengsen
    Hm okay.. Nu spørger jeg endnu mere dumt sikkert :D men.... Hvad er firmware?!?!


    Ja, det gør du. Men til dumme spørgsmål er der også dumme svar. Google det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Synes alligevel det er imponeret at de selv efter 5 år leder efter den :O


    Mon ikke de har en database med stelnumre på stjålne kanllerter, cykler m.v. og de så tilfældigvis er snublet over den.


    Måske har du ret. Men næppe.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC



    Ja jeg er uenig.. Den pris du har fundet til nogle og 2100kr, er jo den ps3 med 160gb.. Hans er en 120'er, så din udregning passer ikke helt.. eller er jeg helt forkert på den?


    Det er rigtigt at PS3 160GB koster 2170,- ved coolshop (Tror det er det billigste sted pt.). Men fordi Elgiganten har kørt en speciel kampagne på PS3 120GB for at tømme lageret, er det jo ikke ens betydende med at markedsprisen på denne konsol er 1800,-. Når elgigantens lager er tømt ud, hvilket det nok allerede er, så er fakta, at en ny 120GB konsol stadig koster omkring de 2100,-.


    Det var jo restsalg, for at få de sidste 120gb ud af butikken. Markedsprisen er stadig omkring 2100,- eksl. spil.


    Og desuden har han 3 spil, der vel er omkring 400 værd i brugt værdi.


    Så lad os opsummere:


    Èn konsol: 0,6*2100=1260,- (Og ja, der er sgu altid én six axis controller med, så lad være med at bringe det op som en fantastisk ekstra feature)
    3 Spil: 400,-


    Sum: 1600-1700,-


    Uenig?