Indlæg af |KTS|

    Du skal ikke høre bå Baloo, thi han er en tåbe.
    Gå ind på spilpriser, og find prisen på de enkelte ting og gang så summen af prisen med 0,6. Så er du i det rette nabolag. Et skud fra hoften ville være omkring 16-1700,-.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Hejsa , kunne godt tænke mig et par overalls denim men med smæk også , men når jeg søger på google kommer der kun workwear frem , og det skal det ikk være , nogen der kender et sted de kan fås ?


    I disse dage tror jeg kun de fås til småfolk og tykke mennekser. Og lad dem endelig blive der!


    Kilde: Her & Nu. Uhada!


    Hvor er din kildekritik.


    Hvis riget lukker halvdelen af fødselsafdelingen ned, er det nok rigets egen beslutning, og ikke kongehusets.


    Og jeg er enig med Jacob her. Hvor fanden er nyheden.


    Og til jer andre, der bliver forarget over denne sladderspaltehistorie. Tsk. tsk.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af erland3000
    heey tweakers.


    har siddet og spillet en del postal 2 nu, og en af mine kammerater vil nu også spille det, men spørgsmålet er så bare om man kan få postal 2 til en ps3 ? har søgt en del på det, men sys ikk jeg kan finde noget.


    Postal 2 er udelukkende til Windows, Linux og OSX. Og spar os med "har søgt en del på det, kan ikke finde noget, buhuhu..". Det er enten lyv eller så fortæller det os en del om dine manglende evner til at færdes på nettet.


    Hvad synes du selv du burde gøre?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    derfor er markedet for den slags kort relativ lille. Som gamer kort er det ikke meget mere end en lille hundredlas værd i forhold til hvad der ellers er på markedet.


    Dette mener jeg er vrøvl :-)
    Markedet er ikke lille til CAD kort, og du kan da fint afvikle spil på kortet - både om CAD og integreret med anden driver


    Det er der ordet relativ kommer ind.

    Quote

    Relativ, forholdsvis - Noget som skal opfattes i forhold til noget andet


    Og nu vil jeg så gerne høre dig om, hvad du mener et kort der er bygget på G71GL kernen er værd som gamer kort. Det er åbenbart mere end 100,-.


    He, sikke en gang flueknep. Der er jo intet vrøvl i det jeg skriver. Kortet er beregnet (optimeret) til CAD og lignende apps. Og det stinker til spil. Hvor er det jeg vrøvler?


    Inden du sætter dine forventninger heldt vildt i vejret, vil jeg gøre dig opmærksom på at det er et grafikkort der er beregnet til CAD og lignende, og derfor er markedet for den slags kort relativ lille. Som gamer kort er det ikke meget mere end en lille hundredlas værd i forhold til hvad der ellers er på markedet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg har været stor fan af dem siden Zombie kom ud i '94 eller der omkring. De eksisterer skam stadig (er gendannet) om end lidt i det skjulte. I øjeblikket er de på turne i Brasilien.


    Anders


    Lidt i det skjulte? Det står på deres officielle hjemmeside.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Jeg har dem på skrift/noter, så hjælper ikke meget. Mit alternativ er bare lille mht. alternativ ISP


    Hvis der er problemer med støj på linien, ændrer det jo intet at skifte udbyder. De kører på samme kobber. bed Telenor om at sætte din hastighed ned til 15mbit/1mbit, alternativt 15mbit/0,7mbit og se om det ikke hjælper.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Kravene ligger mellem 5 og 7 på den tabel jeg har, så ved ikke, hvilken du er skemalagt efter.
    Mit problem er også, at dette har stået på længe, og har betalt fuld gebyr i hele perioden


    Må jeg se din tabel? For hvad jeg kan finde på et simpelt google opslag er følgende:

    * 6dB or below is bad and will experience no sync or intermittent sync problems
    * 7dB-10dB is fair but does not leave much room for variances in conditions
    * 11dB-20dB is good with no sync problems
    * 20dB-28dB is excellent
    * 29dB or above is outstanding

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Omkring 6, så den er som den skal være


    Næ, det er den ikke. Ligger den på 6 db skal du forvente udfald. Og ret ofte. Den burde ligge på omkring 10 db eller over for en klippestabil forbindelse. Havde nøjagtig samme problem med min forbindelse (10mbit/2mbit), med noise margin på omkring de 6-7 db. Når der så kom peakbelastninger, gerne om eftermiddagen og aftenen, røg den under seks og jeg røg af linien. Fik min forbindelse lavet om til 10mbit/1mbit og er ikke røget af siden. Og om du sidder 300 meter fra centralen er lige fedt, hvis koberet er noget gammelt møg med dårlig afskærmning.
    Men du har stadig ret i at supportere er nogle fjolser generelt. Måtte selv finde mit problem og bede dem lave de nødvendige ændringer.