Indlæg af Macimuz

    hvorfor et forkert sted ? .. altså denne tråd ..


    Men er det online, altså via nettet ? .. for alt for store omkostninger i at rejse rundt efter musikken ...


    Og stedet måtte faktisk gerne være af samme slags som f.eks axelmusic.dk , hvor prisen du ser er prisen du giver .. dvs. du betaler 100 bobs og du giver 100 bobs .. ikke 100 bobs + et have af afgifter for ikke at glemme porto ..


    Nå ja, havde vidst ikke sagt noget om det skulle være online ? :]

    Skrev noget tidligere, hvor jeg dummede mig gevaldigt , heh .. :O


    Men er det ikke muligt at slå noget auto til, sådan man slipper for at sætte kryds i automail hver gang ? ... Ikke altid jeg husker det, og kan ikke altid hitte rundt i hvor jeg skriver henne .. hehe

    Hmm, ikke sådan nogle af jer der kender et pisse godt sted at købe det nævnte musik hjem fra .. gerne singler og sådan .. er ikke desideret interesseret i hele cd'er .... Køb af en cd kunne være Gabriel & Dresden pres. Motorcycle - As The Rush Comes .. Ufatterligt godt nummer ...

    Når man siger Ca-Che . eller Kashi eller hvad der nu blev skrevet .. Så er det vel bare en form for fordanskning af ordet ... Så det hedder vel Cash som blev nævnt før .. Ordet er jo engelsk ...


    Ligesom når jeg har IT i skolen .. så bliver mange ård også blandet med engelsk og dansk .. så som Web-side .. Vildt griner når man tænker over det ..

    Ahh nevermind ... I må godt lukke tråden, har lige fundet ud af det .. Kunne se der står noget i options herunden .. Puha, må være mere forvirret end en ko i regnvejr :O

    Ganske godt forum .. men ikke lige selve forummet jeg vil sidde og fortælle om på godt og ondt ..


    Sidder og undrer mig lidt over hvor funktionen med mail er blevet af, altså hvor man modtager en mail, såfremt man har oprettet en tråd eller lagt et indlæg i en tråd ...


    Måske det kun er for mig problemet er, men siden jeg ikke synes tweak.dk lige svarer på mails, opretterede jeg denne tråd ..


    Savner bare en mail, hvis nogle skriver i den pågivende tråd ..

    Quote

    Originally posted by Aerial
    Inde under instillinger kan du ændre hvor de bliver gemt.


    Der kan du også se hvor dine mails ligger nu ;)


    [Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/outlook.jpg]


    Ahh nice der, har tit undrer mig over sådan noget .. Har aldrig lige tænkt videre over at kigge efter det i Options .. :O

    installere somregel det medfølgende på cd'en .. senere måske en nyere driver som er at finde på producentens hjemmeside, men som nævnt i indlægget før, er det nødvendigt, hvis de ekstra knapper skal virker ... Muligvis XP kan finde en del drivere, da 2k ikke har så mange igen ..

    Må da give Grill ret i det måske ikke er lige let at holde den kørende, da der allerede er ufattelige mange nyhedssites osv. på nettet .. Ja tweak.dk er jo en af dem .. Og personligt vil jeg ikke gide tjekke om til flere sites for at få info .. I starten kiggede jeg både her på tweak og på tweakup .. Og sidder nu faktisk kun på tweak ...


    Anyway, så er i en gruppe med en god ambition, men kan i holde dampen oppe kan i måske også skabe noget godt ... Det er bare ikke let i dagens DK .. Der skal gøres ufatterligt meget for at tiltrække en bruger, hvilket jeg ved er svært .. Det er meget vigtigt at ramme sin målgruppe rigtigt, og jeres målgruppe er jo givet vis alle med interesse for computere osv... Men vil i op i toppen, så vil noget ingen andre har være et godt bud derpå :D


    Og til jeres forum, det er ikke lige vitterligt brugervenligt ved første øjekast. Der er så mange kategorier at jeg næsten blev bange for det ... Forstå det nu ikke forkert, men tag det som en konstruktiv kritik .. Jeg ville i hvertfald have det bedre med færre kategorier .. Hardware kan være under en, software under sin egen .. ja du forstår nok min idé ;)


    Men nu skal det hele ikke være forholdsvis negativ baseret, synes i har stablet et rigtig flot design på benene ... Umiddelbart er siden heller ikke svær at finde rundt på .. Altid en vigtig ting ikke at have forsiden booket med tons af infomationer ...


    Som slutten på min knap så korte mening, så vil jeg ønske jer held og lykke ;)


    P.s. Tag lige den med forum op til overvejelse, kunne se jeg ikke var den eneste :)

    Well, der vil jo altid være visse retningslinie for hvordan man bør bebærdige sig rundt omkring ... Jeg har aldrig set det omtalte indlæg, så vil ikke udtale mig omkring dette, men har da lagt et lille indslag på en tråd omkring Midt-Data .. Der er sikkert blevet skrevet mere, men der blev i hvertfald ikke ligefrem svinet til osv., men nærmere forklaret hvad den uheldige person kunne gøre ..

    Hehe ... erhm, har godt nok ikke lige linket :( Men så tidligere et keyboard til 20k på deres hp, selv på sælgerens hp kostede keyboardet 20 k, men ser ud til det er blevet rettet .. heh .. Og der var såmænd kun tale om et M$ Natural Keyboard .. eller noget i den stil ..

    Quote

    Originally posted by silver
    må desværre give lasse ret... Rma og midtdata er ikke en god blanding....


    hvor imod jeg kan anbefale bjtrading.dk har ALDRIG haft problemer med deres rma ellers salg. send varen og du har enten en ny vare SENEST 1 uge efter.... har aldrig ventet længer end 4-5 dage... de tager vist deres rma alvorligt ;-)


    Godt nok har jeg ikke erfarringer med deres RMA, men salg det skoder lidt ...


    Anyway, du må brokke dig til dem, for så længe en vare stadig laves skal de give dig denne, er denne vare i mellemtiden gået ud af produktion osv, så skal de give dig noget nyere eller tilsvarende .. Ikke noget ingere som er sket i dit tilfælde :(

    Den er måske nem lige at have i lommen osv., men kvaliteten af de billeder man tager er vidst ikke værd at skrive hjem om ... Hvis du endelig vil have et digicam og vil smide en god slat penge i det, så kan jeg kun foreslå Olympus .. Det skulle ud fra hvad jeg har fået fortalt være det bedste og dem med mest erfarring .. Det koster også langt flere penge ...


    men spar da hellere de 299 kr. og køb nogle blomster til en kæreste eller noget :D

    Ja det er da en lækker udvidelse, men har ikke spillet den vitterligt meget ... Nu spiller jeg også mest WC3 hvis nogle kammerat og jeg holder et lille lan ... har gamet lidt singleplayer, men det blev ikke til så meget ... Kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst rørte spillet ... Men altså i bund og grund er det vel næsten noget man bør eje ligesom Diablo ?

    Narj, jeg har heller ikke oplevet noget .. Men hvad har du da haft af problemer med dem ? ...


    Det eneste jeg synes er ret morsomt med pc-focus og en masse andre, at de har en hjemmeside som er nærmest identisk ...

    Som der skrives af andre, når der ligger umådeligt meget lort eller det hele fucker totalt op .. Ellers når jeg har anskaffet mig nyt hardware .. Der kan i hvertfald nemt få et par måneder uden jeg installere windoze om ...


    Har dog aldrig prøvet ghost, så ved ikke hvordan det virker, men man burde lære det ... Så meget nemmere ..