Lukning af nogle tråde !


  • Tjah - men I må ha' mig unskyldt og la' nu være med at fare i "flindt"(igen) og bevar den sobre tone.
    Jeg synes nu også det er utroligt at super moderatorer, ka' bruge et sprog hvor i der indgår en masse ikke særlige pæne ord (f.eks "pisse negative" og "de skide påstande") Det fremmer ikke ligefrem en rimelig og fornuftig kommunikation. Jeg mener ikke jeg er "pisse negativ". Faktisk stillede jeg nogle enkelte sobre spørgsmål ! Og jeg har mener heller ikke at mine og andres påstande har noget med "lort" at gøre.


    Der ud over så synes jeg også det er utroligt at jeg aldrig har fået et ordentlig svar på hvordan i kan samarbejde med en,(og jeg snakker ikke om pengesamarbejde !!) som i selv betegner som en af årsagerne til at i lukker tråde. Citat: "Dernæst blander chippen sig og det hele går op i en spids som totalt ødelægger forumets værdighed." En anden Super M kalder det børnehaveniveau det som han skriver.


    Sikkert nogle som vil sige: Å-nej stopper det dog aldrig. Til det ka' jeg sige - at det tror jeg ikke, så længe folk har en mening om det de oplever ..... sådan er det bare, sorry!

  • Ikke for noget, men hvor blev der egentlig af den
    famøse tråd ?
    Synes da ikke jeg kan se den nogen steder ?


    Er den slettet eller bare flyttet ?

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Tjah - men I må ha' mig unskyldt og la' nu være med at fare i "flindt"(igen) og bevar den sobre tone.
    Jeg synes nu også det er utroligt at super moderatorer, ka' bruge et sprog hvor i der indgår en masse ikke særlige pæne ord (f.eks "pisse negative" og "de skide påstande") Det fremmer ikke ligefrem en rimelig og fornuftig kommunikation. Jeg mener ikke jeg er "pisse negativ". Faktisk stillede jeg nogle enkelte sobre spørgsmål ! Og jeg har mener heller ikke at mine og andres påstande har noget med "lort" at gøre.


    Der ud over så synes jeg også det er utroligt at jeg aldrig har fået et ordentlig svar på hvordan i kan samarbejde med en,(og jeg snakker ikke om pengesamarbejde !!) som i selv betegner som en af årsagerne til at i lukker tråde. Citat: "Dernæst blander chippen sig og det hele går op i en spids som totalt ødelægger forumets værdighed." En anden Super M kalder det børnehaveniveau det som han skriver.


    Sikkert nogle som vil sige: Å-nej stopper det dog aldrig. Til det ka' jeg sige - at det tror jeg ikke, så længe folk har en mening om det de oplever ..... sådan er det bare, sorry!


    Ville også bare lige sige at jeg ikke er ude på at sætte "brand i den" - men kun stiller spørgsmål, fordi jeg undres ?(


  • Disse Tråde stopper ikke før c.....´s reklamme er taget ned TROR jeg.


    Grundet er at folk er fustreret over at så upopulær person, kan blive ved med reklammer på boadet, når folk i den grad føler sig trådt på og når de bliver ved med at se reklammen for c....., er det som en rød klud foran en tyr.


    Den enest jeg kan se der har et problem er omtalte person og hans temperament. :rolleyes:


  • Her ramte du efter min menig plet - master. Men det er jo ikke noget vi har indflydelse på :(

  • Quote

    Originally posted by Mercie.dk
    og densuden kan man ikke bare begynde at svine andre folk til hvis man ikke har købt ved vedrørene? <--at stave :) så.. det fra tankabot's side er kun for at få tiden til at gå hvis han aldrig har hanlet det.. og han bestemmer slet ikke over hvad tweak og alle moderators går og laver<---at stave :D villle ikke blande mig mere :)


    8o - 'gab' 'gab' :baby:

  • Quote

    Originally posted by master
    Gud hjælpe mig om jeg ikke er begyndt at få
    MAIL PRIVAT HJEM fra C...... og jeg som trode
    det kun var her inde jeg skulle svines til :rolleyes:


    Hold da k... 8o :]


    Ring efter tæskeholdet ;)

  • Quote

    Originally posted by master
    Gud hjælpe mig om jeg ikke er begyndt at få
    MAIL PRIVAT HJEM fra C...... og jeg som trode
    det kun var her inde jeg skulle svines til :rolleyes:


    fedt nok har du fået en ?penevæn? du er væl nok hældig hvad er hans mail jeg vil også skrive med ham flink fyr sådan at komme til en privat NOT X( :]

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Originally posted by master
    Gud hjælpe mig om jeg ikke er begyndt at få
    MAIL PRIVAT HJEM fra C...... og jeg som trode
    det kun var her inde jeg skulle svines til :rolleyes:


    Den mand er syg i hovedet - hva' f... bilder han sig ind X( Ka' man ik' gøre noget ved det ?( Melde ham til hans udbyder el. noget lignende. Der må da være regler for sådan noget.

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Den mand er syg i hovedet - hva' f... bilder han sig ind X( Ka' man ik' gøre noget ved det ?( Melde ham til hans udbyder el. noget lignende. Der må da være regler for sådan noget.


    ja han er sku for vidrekomende den mand/dreng hvad han nu er der må sku da være granser for hvad man skal finde sig i ?????!!!!!!! X(X(

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Det kan vel ikke være sådan at fordi man har tilmeldt sig konkurrencer herinde på tweak (som chippen sponsorerer) - bliver ens mailadresse videregivet til ham ? :]


    (Har også fået en fra Uffe - og det eneste sted jeg har oplyst min nye mailadresse er herinde :( )

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Det kan vel ikke være sådan at fordi man har tilmeldt sig konkurrencer herinde på tweak (som chippen sponsorerer) - bliver ens mailadresse videregivet til ham ? :]


    (Har også fået en fra Uffe - og det eneste sted jeg har oplyst min nye mailadresse er herinde :( )


    Det tror jeg vist nok den bli'r :( Godt jeg ikke tilmeldte mig 8) Ville nu heller aldrig ha' gjort det - efter den opførsel han ligger for dagen!

  • syntes i det er meget merkligt det går op i en spids
    i sider og privat cikaner mig samt personforfølger mig
    også vider


    så hvem af os der er længst ude det er så spørsmålet


    har da aldrig set magen til opførsel


    marster blandet andet har aldrig haft noget med mig personligt at gøre eller firmaet chippen nogen sinde og kommer heller ikke til det


    han har vært medlem i en clan han ikke formået og følge med i da han skils simpelt hend ikke var gode nok samt han var alt for lidt på nettet til og deltag aktivet i en clan


    kan ikke se hvad det har med mit firma at gøre


    samt i står direkte og pisser mig ned af rygen som nogle små skole drenge der ikke formår andet


    vuder selv der i er lidt almme må jeg sige helt privat her fra du

  • Quote

    Originally posted by chippen
    kan ikke se hvad det har med mit firma at gøre


    Start med at kig på dit Nick ? :]


    Sålænge du går under navnet Chippen herinde, så har du også et ansvar i forbindelse med dine udtalelser ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Det kan vel ikke være sådan at fordi man har tilmeldt sig konkurrencer herinde på tweak (som chippen sponsorerer) - bliver ens mailadresse videregivet til ham ? :]


    (Har også fået en fra Uffe - og det eneste sted jeg har oplyst min nye mailadresse er herinde :( )



    Biiiiiiiiingo - har desværre også fået en af samme grund - men han røg da bare på listen over de blokerede..... ;);)