Indlæg af Macimuz

    Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ej, det gjorde du vel ikke ? Trist...


    Jeg stempe på DANSK FOLKEPARTI... Det har jeg gjordt siden jeg fik stemmeret.... Det gør havldelen af min familie. Den anden halvdel er social-kammerater... :]


    Hmm, det parti siger mig ligeså lidt som fremskridtspartiet ...


    Narj, stemmer Soc.dem. næste gang, det samme som hele min familie .. Min far sagde også lidt for sjov da jeg stemt venstre .. okay stemte ikke på selve anderes fjog, men på partiet .. Men han sagde, nå var det ikke også på tide du flyttede .. heh ..

    Heldigvis er det ikke det samme :D


    skal jeg jo sige, nu da jeg hovedsageligt høre sådan noget ...


    Men tror vi er kommet lidt ud af proportion her, gutten ville vide nogle trancenumre ... men de sidste posts har været en indædt diskution om genre :]

    Ja som skrivet, hvilken port ? ..


    Tager en krig at connecte til IRC ... Vil bare godt have det sat op i min router, sådan den connecter med det samme ..


    Ja og skulle nogle have en trådløs Linksys router, så må de da godt sige til .. og lige komme med en hurtig forklaring på hvordan jeg gør .. hvis ikke, så må jeg selv rode lidt med det .. bare jeg kan være heldig i at få porten :D

    LOL ... Narj jeg er jyde ...


    Narj kvinderne vil squ ikke have mig .. hehe eller også er jeg for kræsen.... jeg har ikke den mindste anelse ...


    Squ næsten også lige meget, bare man har det godt .. erhm .. NOT .. eller noget .. dunno ... ingen person skal komme og sige til mig de kan leve uden SEX

    Quote

    [i]Originally posted by GrillRotten


    Hvis jeg gav dig 3 numre med GOA, Trance og GOA-Trance, så ville du nok ikke kunne høre forskel. Der er ingen musikalsk stilarter der er SÅ komplekse og fleretallige som Techno... ;)


    Nemlig ...

    Quote

    Originally posted by OriGiN
    Alt det lorte musik, er bare sådan noget som folk de kun ka feste til hvis de er på et eller andet lort...


    Der vil jeg god sige du tager fejl ... Jeg tager ikke stoffer, drikke da øl sammen med vennerne, og kom ikke her og siger du ikke også får en øl af og til ....


    Anyway ... Mange tager måske stoffer til sådan noget lort, men det er nok mere over i den del vi kan kalde techno og ikke trance .. Men det er svært at definere .. Men jeg kender mange som høre dette musik, til og med en kristen person .. og han er kun på kaffe og cigaretter ... Synes det er forkert af dig at stemple folk med det samme fordi de hører trance ? .. Seriøst er der jo bare tale om noget musik nogle kan lide .. andre kan lide Rock ...

    Rigtigt nok Grill ... Tror du skrev et nummer med Tandu .. Går udfra du mener DJ Tandu der ? ... Eller også kendt som Ayla .. Det er i hvertfald ikke Goa ...


    Men men, synes nu også der er gode Goa tracks .. eller psytrance tracks der er værd at lytte til .. Synes bare ofte at der kører den samme bass hele nummeret igennem ..


    Okay okay, der er måske heller ikke totalt sygt meget varision i de numre jeg nævnte ... Men smag og behag er en vigtig faktor i denne sammenhæng :D


    lolda ...


    Okay okay, jeg dypper ikke sablen så ofte ...

    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Er jeg virkelig den eneste der har dyttet en dansk "celeb" ?... Ej, come on.... Lad os høre nogle detaljer. *G* :))


    Nu kan jeg ikke huske alt jeg har læst her, men hvem har du dyttet ? ... og har du billeder :P (Just kidding)


    Dytter ikke ligefrem vildt meget .. så det er ikke mig der har dyttet en dansk kendt .. eller bare nogen sådna lidt kendt ...

    Easy ... Det var bare for sjov det med at kode lortet selv :P ... Kan heller ikke selv kode sådan noget her ...


    Men husk, ikke alt er gratis, og i såfald, hvis du havde lavet en forum så godt som dette, kunne det da nemt være du ikke gad andre skulle have det gratis ?

    Grill, hvis du siger vi skal holde os til emnet, hvad skal alt det Goa du skrev så nævnes ? ... Okay okay, Goa er vel en form for undergren til Trance ... Men Goa er jo sin helt egen genre ;)


    Anyway, ingen har nævnt disse ultimative numre ..


    Gabriel & Dresden pres. Motorcycle - As The Rush Comes [Gabriel & Dresden Remix]
    Sensation - The Anthem 2003 [Robert Gitelman Remix]
    Sonorous - Protonic [Ronski Speed Remix]
    Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus [Tiesto Remix]
    Andain - Summer Calling [Gabriel & Dresden Remix]
    Armin van Buuren - Sunburn [Orginal Mix]
    Conjure One feat. Sinead O'Connor - Tears From The Moon [Tiesto Remix]
    Corderoy - Sweetest Dreams [Ferry Corsten Remix]
    Cultivate - Broken Pieces [Goldenscan Remix]
    Dallas Superstars - Helium [JS16 High Energy Mix]
    Elles de Graaf - Circles of Why [Robert Gitelman Remix]
    Flowerchild feat. Wray - Captivated [Bradski & Jenski Remix]
    Matti Laamanen - Flakes [Ferry Corsten Remix]
    Robert Gitelman - Things 2 Say [M.I.K.E. Remix]
    Rusch & Murray - Epic [Above & Beyond Mix]
    Sun Decade - I'm Alone [Mirco de Govia Vocal Radio Edit]


    Sådan for lige at nævne nogle stykker 8)


    Senere tilføjelse, så er det sådan noget musik jeg gerne ville kunne købe online i en eller anden forretning, har oprettet en tråd omkring emnet ...

    Squ egentlig ganske morsomt at læse igennem hele den her tråd ... Sådan lige den korte af det lange, så tror jeg nok det var Grillrotten, som efter min mening havde fat i et godt argument ... Et eller andet med hvad der skulle være så fedt ved en kendt i forhold til en ukendt ...


    Men hvis jeg endelig skal nævne en lækker sag ... dette bliver så uden for DKs grænse ... Så er det Elisha Cuthbert ... Og siger det ikke noget, så er det Jacks datter i 24 timer ...

    du koder skam bare et selv :P


    Men anyway, prøv netcoders.dk .. måske der er noget, tvivler godt nok .. ellers søg på google eller dogpile.com <-- dette er en metasøgemaskine, så den søger flere steder end google

    Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det er fordi du ikke er betroet bruger ..... Øhh, not.... Tror bare den er blevet væk... :))


    Hehe, så det er altså ikke bare mig, i såfald, så synes jeg da tweak skulle prutte lidt op uden tingene :))