Tåbelige MidtData.dk !!!

  • jeg har nu aldrig haft problemer med midtdata , havde engang købt en Quantum Fireball HD hos dem , hvor der var en del bad sectors på , tog dem kun 4 dage inden jeg havde en ny.

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    De er overhoved ikke berretiget til at vurdere om dit gfx-kort er mindre værd. De skal bare hoste op med et nyt :)


    Ellers må du sg* slæbe dem til forbrugerstyrelsen ;)


    Overvejer også kraftigt at sende en klage gennem forbrugerstyrelsen selvom det koster ca. 80 kr at få en sådan sag sat i gang.
    Jeg ved heller ikke lige hvad der er gået galt for dem, har handlet hos dem før og ikke oplevet problemer, men deres rma-politk er da til at kaste op over for!
    Nu får jeg min far til at ringe i morgen, og se hvad han kan gøre, det kan være de har mere respekt for en ældre.!!
    Det bedste man kan gøre ved sådan noget er jo at gå ud i fora som dette og fortælle om sine oplevelser. Så håber jeg blot i gør ligesom mig og ALDRIG handler hos dem igen. Hvis de mister os tweakere mistere de nogle rigtig gode kunder!!!

  • Quote

    Det bedste man kan gøre ved sådan noget er jo at gå ud i fora som dette og fortælle om sine oplevelser. Så håber jeg blot i gør ligesom mig og ALDRIG handler hos dem igen. Hvis de mister os tweakere mistere de nogle rigtig gode kunder!!!


    De har i hvert fald lige mistet mig som mulig kunde ;)
    Så er jeg oppe på 3 stk. på min blackliste.

  • Quote

    Originally posted by Imp4ct
    Må jeg høre jeres blacklist.
    Min er foreløbig som følgende:
    -Midtdata.dk
    -Chippen.dk


    Næsten magen til min. :D


    Der skal bare lige Pcfocus.dk på.


    -->Aerial. Hvordan ser din liste ud ?
    Kunne være interessant at se :D


  • Tak. Så er min liste oppe på 4 stk.
    Den kan gå hen og blive lang og en god ting, er at
    man ikke behøver de dyre erfaringer selv. Der er jo
    masser her der har andre erfaringer end en selv ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Tak. Så er min liste oppe på 4 stk.
    Den kan gå hen og blive lang og en god ting, er at
    man ikke behøver de dyre erfaringer selv. Der er jo
    masser her der har andre erfaringer end en selv ;)


    Der er jo det der er fordelen ved at deltage i sådan et forum . Men deler erfaringer. Heldigvis også de dårlige , så andre ikke falder i samme fælde som man måske selv har gjort ;)

  • Quote

    Originally posted by silver
    må desværre give lasse ret... Rma og midtdata er ikke en god blanding....


    hvor imod jeg kan anbefale bjtrading.dk har ALDRIG haft problemer med deres rma ellers salg. send varen og du har enten en ny vare SENEST 1 uge efter.... har aldrig ventet længer end 4-5 dage... de tager vist deres rma alvorligt ;-)


    Godt nok har jeg ikke erfarringer med deres RMA, men salg det skoder lidt ...


    Anyway, du må brokke dig til dem, for så længe en vare stadig laves skal de give dig denne, er denne vare i mellemtiden gået ud af produktion osv, så skal de give dig noget nyere eller tilsvarende .. Ikke noget ingere som er sket i dit tilfælde :(

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Godt nok har jeg ikke erfarringer med deres RMA, men salg det skoder lidt ...


    Anyway, du må brokke dig til dem, for så længe en vare stadig laves skal de give dig denne, er denne vare i mellemtiden gået ud af produktion osv, så skal de give dig noget nyere eller tilsvarende .. Ikke noget ingere som er sket i dit tilfælde :(


    Kortet er ikke gået ud af produktion. Faktisk sælger de stadig kortet!


  • Det havde jeg sgu ikke fundet mig i


    jeg havde trukket ham et sted hen hvor ingen kunne hører ham skrige og så (censur) :evil:

  • Quote

    Originally posted by SadButTrue
    Wolf
    SHG ???
    lad høre


    Jeg havde bestilt nogle samsung 2700 i DTL udgave det står på faktura og det hele.............



    men jeg fik DTM (en udgave som de sælger lidt billigere) clocker max 170 hvor i mod CTL kan nå de 200-220


    jeg ringede og bad om at få dem byttet men nej det kunne jeg ikke da de mente at det var nogle tilsvarende X(


    men hvorfor sælger de så DTM billigere ?(

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    [quote]
    Det havde jeg sgu ikke fundet mig i


    jeg havde trukket ham et sted hen hvor ingen kunne hører ham skrige og så (censur) :evil:


    Det er lidt svært at gøre når manden er på Als
    og jeg var på Fyn. Telefonen var i hvert fald rødglødende.


    Alt kommer til ham, der har tid til at vente.
    Ham der vil have det med det samme, må oftest
    betale dyrt for det ;)


    Jeg skal nok få ham en dag og skrige kommer
    han ikke til. Det skal man kunne trække vejret
    for at gøre ;)